Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Mitä tässä pelissä pitää edes tehdä??? Eli minkäslaisia tehtäviä täs on???

04.01.09 00:45 / Nautaelain

Windows, linux ja Symbian pyörinyt käytössä.
Nyt aktiivisesti vain Win ja Symbian.

04.01.09 00:21 / noose01

Vaikken mikään älytön fani olekaan lotreja kohtaan, niin nautin kirjoista ja elokuvista ja tämmöinen tekele raiskaa koko saagan. Ei se vaan tunnu sormusten herralta tulimiekkoineen ja tusinamaageineen. Toisaalta taas vaikea pelata perus fantasiamättönä kun tietyt asiat (musiikki, hahmot jne.) muistuttavat että lotriahan tässä raiskataan.

04.01.09 00:13 / Fool_

Hienoa tekstiä oli, joten meni aika varmasti oikeaan osoitteeseen. Onnitteluni täältä!

03.01.09 23:46 / TopG

Eikö ne osaa mitään tapahtumia järjestää kehä kolmosen ulkopuolelle :D Kyllähän tuo ois kiinnostanu mutta en ala Kuopiosta asti tulemaan yhen pelin takia sentään

03.01.09 22:01 / Nahkasukka

Ihan pätevältä vaikutti, sen vertaa mitä nopeasti testasin. Se kun monet valittaa epätarkkuudesta, mahtaisiko olla lagia? Meinaat itse tuossa toista tuntia pelasin ja pyöri tosi sulavasti, viive minimaalista ja kyllä ne nuolet vihollisiin osuivat ihan kohdallaan. Ei siinä, itse pidin niistä aikaisemmista lotr peleistäkin, ei tämä niitä huonompi ainakaan ole. BFME 1&2 ja Rotk näin ensalkuun olivat lisenssipeleistä parhaimmat.

03.01.09 21:06 / Pawe

Täälläkin yksi 2.02% joukkoon kuuluva, elikkä pääsääntöisesti Linuxilla mennään. Joskus myös Wiillä, mutta flash9-tuki ja se että en langatonta näppistä omista rajoittavat Wii-surffailua. Muuten Wii-selaimen ominaisuudet kyllä minulle riittäisivät hyvin ja käytettävyys on ihan OK

SOJ, itse kävin juuri pari päivää sitten vilkaisemassa, mutta ei, Wii-selaimen päivitystä ei ollut saatavilla. Jospa se vielä joskus tulee, flash9 tukea odotellessa.

03.01.09 19:20 / Vanki

Ööögh!! On sen veran kova peli kyseessä, että sen vuoksi vähän tekstiäkin raapustaisi, jotta pelaamaan pääsisi.

03.01.09 18:57 / karibu

Pleikkarin nettiselainta tulee käytettyä lähes jokaisena peli-iltana. Ei mikään täydellisyys, mutta riittävän käyttökelpoinen vaikka täällä asiointiin.

03.01.09 18:33 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Jyväskylän Prismassa oli se Logitechin langaton Wii-näppäimistö myynnissä, mutta toimii hienosti usb-piuhalla varustettukin näppäimistö.

Juu, ja Linux-joukkoon kuuluttu aktiivisesti vuodesta 2001.

03.01.09 18:33 / Esa Linna (Esa Linna)

"itsellä tuossa wii:llä netinselailun käyttämättömyyden on omasta mielestäni hankala käyttö, jos saisi näppäimistön kiinni, niin voisin käyttääkkin, nyt sivun kirjoittaminen kapulalla osoittelemalla on omasta mielestäni turhaa vaivan ja ajan käyttöä."

Kyllä Wiihinkin saa näppäimistön niin kuin Viper7 sanoikin, ja se toimii myös selaimessa. Ja kirjanmerkkejä saa luotua, mikä todellakin nopeuttaa selailua. Mielestäni tuo Wiin selain toimii varsin hyvin, ainut heikkous toki on alhainen resoluutio.

Selaimeen taisi tulla joulukuussa uusi päivitys, ainakin mikäli tämä uutinen pitää paikkaansa: http://www.konsolifin.net/nintendo/uutiset/2777/

Välilehdet ovat hyvä lisä, pitääpä käydä katsomassa joskus onko toteutunut tuo päivitys.

03.01.09 18:27 / SOJ

"PSP:n nettiselaimessa olisi kyllä helvetisti kehitettävää, eipä tuolla rimpulalla kehtaa paljoa surffailla jos ei ole ihan pakko.. PS3 selain ilmeisesti parempi sitten?"

No huomattavasti suurempi muistimäärä ja Flash tuki pitävät Ps3 selaimen varsin varteenotettavana selaimena vaikka ei mikään Firefox ja Opera kaataja olekkaan(kaukana vielä). Vähän hitautta ja tahmeutta käytettävyydessä mutta moninkerroin psp selainta parempi.

03.01.09 18:24 / Viper7

PSP:n nettiselaimessa olisi kyllä helvetisti kehitettävää, eipä tuolla rimpulalla kehtaa paljoa surffailla jos ei ole ihan pakko.. PS3 selain ilmeisesti parempi sitten? Hieman myös ärsyttää ettei XO:ssa tuota ole, varsinkin jos sitä pääsisi käyttämään sammuttamatta peliä guide-napin kautta sille olisi varmasti paljon käyttöä.

Saattaa myös olla että tulen kasvattamaan tuota Linuxin 2.02% määrää piakkoin, siirryin takaisin Windowsiin WoWin pelaamista varten mutta vaihteeksi sen lopetin, joten ei ole enää syytä pysyä Windowsissa :-p

03.01.09 18:12 / vinepeelo

"itsellä tuossa wii:llä netinselailun käyttämättömyyden on omasta mielestäni hankala käyttö, jos saisi näppäimistön kiinni, niin voisin käyttääkkin, nyt sivun kirjoittaminen kapulalla osoittelemalla on omasta mielestäni turhaa vaivan ja ajan käyttöä."

Eikös Wii:llä voi kanssa bookmarkata sivustoja. Pleikalla on näiden avulla ihan kätsy selailla jotain tiettyä sivustoja jos ei jaksa konettä päälle syystä tai toisesta laittaa. Linkkien kirjoittaminen on rasittavaa koneellakin.

Wiihin sai myös muistaakseni näppiksenkin kiinni?

 @Werty

"sähköpiikki=PC:n kuolema jokaista osaa myöten"
Ouch, itselläkin silti vähän vaarallisesti kytketty vanhassa omakotitalossa elektroniikka. Varsinkin ukonilmalla on pakko napata johdot seinästä ettei käy hassusti.

03.01.09 18:06 / Viper7

itsellä tuossa wii:llä netinselailun käyttämättömyyden on omasta mielestäni hankala käyttö, jos saisi näppäimistön kiinni, niin voisin käyttääkkin, nyt sivun kirjoittaminen kapulalla osoittelemalla on omasta mielestäni turhaa vaivan ja ajan käyttöä.

03.01.09 17:57 / moonwolf

Viper: Kunhan uuden koneen ostan (Windows meni sököksi aikoinaan, Linux tilalle=toimi paremmin kuin koskaan, sähköpiikki=PC:n kuolema jokaista osaa myöten, Nyt lainataan Puuceetä vaimokkeelta ja käytetään PS3:n selainta) asennan/asennutan Linuxin Windowsin vierelle. Niin monella tapaa Kubuntu pieksi Wintoosaa, että takaisin ei ole menemistä, etenkin kun nykyisellään Vista on huonompi kuin XP :S

03.01.09 17:31 / werty

Eiköhän suurin syy nintendo Wii:n nettiselaimen vähäiseen käyttömäärään ole enimmäkseen juuri tuo selaimen maksullisuus. Ja se että ilman langatonta verkkoa joutuu avaamaan hieman kukkaroaan päästäkseen ylipäätänsä nettiin.

Itse edustan tuota uljasta 2,02%
http://img.photobucket.com/albums/v449/Viper7/konsolifin.jpg
(bucketti pienentää kuvaa vaikka oikeasti reso on 1280x720)

:D

Kuka muu tunnustaa, sillä tuskin minä nyt sentään noin aktiivinen käyttäjä olen.

03.01.09 17:09 / Viper7

Hmm, ja heti piti alkaa epäilemään lähdettä. Vaikka Edge kirjoittaakin vain PS3:sta, niin ilmeisesti NetApplicationsin luvuissa on laskettu yhteen myös PSP.

EDIT: Jep, päivitin uutiseen.

03.01.09 17:06 / Oliver

Wiinoma kanava heh..

03.01.09 16:52 / Smikke

"kymmenen Pelaajalehden foorumin jäsentä..."

"Olisin muuten varmaan tullut :("

Tosiaan :) Osa porukasta joitain xbotteja jotka ovat tulleet paikan päälle vain haukkuakseen tätä peliä. "Lol,Xboxill o parempii pelei", "huonot grafiikat, XBOX rules!!", tämän käsityksen itse olen ainakin saanut kun katselee tuota pelaaja lehden uutis kommentointia.

ilmeisesti olet skipannu ne xbox uutiset sony fanina kun et ole huomannu miten sony fanaatikot sielä riehuu

03.01.09 16:37 / frozen9999