Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Hehe, jos ei muuta niin pirun kauan kestää muistikortille installointi (500mb), chocobo musiikki soi tossa jo jonkun 15min ja alle puolet instannut :D

02.01.09 18:53 / Kadaj

Ei se mitää Nikki, et oo ainoo joka meni sekasin :D
Ehdinki jo ihmetteleen että oisko muka voinu pudota 1,03 eurosta per punta 0,95:een. No muutama päivä tässä vielä odottelen niin voisi muutama SMT-sarjan pelin tilata ja Skate 2:n pistää ennakkotilaukseen.

02.01.09 18:08 / Muntu

Oikealle käyttäjälle meni!

02.01.09 17:30 / kozulas

Sais äijä hankkia elämän, ei pilata pelaamista..

02.01.09 17:04 / Eskortti

Pleikkari ja peli 310 euroa... Herranjestas Suomessahan Blu-ray soittimetkin maksavat tuon 300 euroa.

Pitääkö nyt tosiaan ostaa tuollainen...
Taloudessamme on jo yksi Pleikkari kolmonen, mutta itsellä olisi ideana päivittää deeveedeet blu-raihin tämän vuoden aikana niin voiko tälläistä tarjousta jättää käyttämättä.

02.01.09 16:37 / FindRb

Onnitteluni :)

02.01.09 16:33 / Eskortti

Täytyypä laittaa valumaan...

02.01.09 16:21 / noose01

joo krapulapää taas toimii, tarvii ajtella ensin aivoilla ennen kun kyselee hölmöjä.

02.01.09 15:50 / Nikki

@Nikki
"kauppalehti käyttää kurssia 0,9742 ja forex 0,93 GBP olenko ymmärtänyt jotain väärin? kyllä tuo alle euron musta näyttää olevan."

1 EUR = 0,93 GBP
1,04 EUR = 1 GBP

Jos 1 euro on alle yhden punnan, niin yksi punta on yli yhden euron! Monimutkaisesti selitetty, eikö? :D

02.01.09 15:45 / TopG

Noissa kursseissa hämää parikin asiaa. Ensinnäkin usein ilmoitetaan erikseen osto- ja myyntikurssi ja keskikurssi. Sitten kurssit voidaan ilmoittaa joko niin, että kuinka monta puntaa saa eurolla tai kuinka monta euroa punnalla. Tämän hetken vaihtokurssi visalla on 1 = 0,95£ eli punta on 1,05 euroa.

02.01.09 15:45 / Doctor Pepper

huijaako tuo kauppalehden ja forexin valuuttalaskuri sitten?

02.01.09 15:44 / Nikki

Watson on kyl nimensä arvoinen :|

02.01.09 15:34 / Anonyymi (ei varmistettu)

Nopeesti kokeiltuna tuntu ihan kunnon tekeleeltä, nätisti pyöri ja hienolta näytti.

02.01.09 15:34 / ofBLACKlight

Linkkiä olikin tarkoitus lisätä, mutta pääsi unohtumaan, kun aloin tuota Banjoa pelailla. Joskus noita ladattavia ei tosin tahdo löytää millään tuolta Xbox.comista.

Hyvä, että muistuttitte.

02.01.09 15:32 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Hyvä Tapza papza!

02.01.09 15:27 / Kraton^

Joo eli ilmeisesti on vielä 5 senttiä päälle euron yksi punta. No eiköhän se arvo kohta alle euron putoa ja sillon on hyvä iskee.

02.01.09 15:27 / Muntu

Opiskelija budjetilla ei paljoa juhlita suomen pelien hinnoilla joten englannista tilaaminen on helpottaa todella tilannetta. Sääliksihän suomalaisia kauppoja käy ja siksi joskus käyn paikallisesta divarista käytetyn pelin hakemassa.

02.01.09 15:22 / guru-guru

Punnan hinnan voi tarkistaa aina googlesta. Hakusanaksi "1 GBP to EUR".
Homma toimii myös USD:lla ja muilla valuutoilla. Pistäkää tuotteen hinta ykkösen paikalle niin luku tulee ulos euroina.

02.01.09 15:06 / TopG

kauppalehti käyttää kurssia 0,9742 ja forex 0,93 GBP olenko ymmärtänyt jotain väärin? kyllä tuo alle euron musta näyttää olevan.

02.01.09 15:06 / Nikki

Pleikal mulla tosi hyvä!

02.01.09 14:59 / piavo