Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Tässä vielä linkki meille, jotka eivät luota tinyurleihin, vaan haluavat nähdä etukäteen osoitteen:
http://marketplace.xbox.com/fi-FI/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8...
Juu, hyvin toimii linkki. Pistin tulemaan. Voisi kyllä lisäillä linkkejä suoraan uutiseen niin nopeutuisi kivasti demon/sisällön saanti.
02.01.09 14:44 / Talwar^^Tuossa kai suora linkki, jos toimii. Voisi tuon linkin aina mahdollisesti lisätä uutiseenkin.
02.01.09 14:42 / stammyJoillekin näyttää olevan vähän epäselvää, eli ei eurolla vielä puntaa saa. Vielä on punta hieman arvokkaampi.
02.01.09 14:33 / DePetriNiin sitä valuuttamuunninsivua tarkotin :D
Tosin pam, ilmeisesti Suomen Pankin sivuilta sen näkee. Tietysti =P
Sitten vain odottelemaan Microsoftin kopiota Homesta.
02.01.09 14:24 / EskorttiLatasin demon joskus viikko sitten PS Storesta eikä vakuuttanut yhtään.
02.01.09 14:14 / FamaZMuntu? mikä sivu? ai tosta kurssista. Kaikki valuuttamuunnin sivut sanoo et se on nyt 0,95 siis yks punta
02.01.09 13:57 / MukeMuke, mikäs sivu kyseessä?
Voisin tässä odotella että tippuu vielä enemmän. Jostain sellanen käsitys, että käytettyjen pelien hinnat eivät nousisi vaikka kurssi noin menisikin..
Pitihän tuota muutama peli laittaa tilaukseen kun kerran euro on nyt 0,93 puntaa tai jotain sinnepäin :-p
02.01.09 13:43 / vinepeelohttp://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=799843#post799843 lueppa tuota muke.
02.01.09 13:43 / Nikkiliidi: paljon tuli hintaa yhteensä? postikulut ja verot?
02.01.09 13:37 / MukeKannattaa hyödyntää kurssierotus nyt, sillä vaikka punta vielä jatkaisikin alamäkeään (mikä on Britannian talousnäkymät huomioiden hyvinkin mahdollista), videopeliroipe on briteillekin pitkälti tuontitavaraa, eli puntahinnoissa on nousupaineita.
02.01.09 13:28 / Xbugsps3 tuli alle vuorokaudessa amazonista
02.01.09 13:24 / liidiThanks.. eli tuolta vaa jatkossa tilaamaan "kaikki" :D Play.com pitää alkaa pistää parastaan.. ;)
02.01.09 13:02 / MukeJoo, aikamoisesti tuli typotettua yömyöhään. :D Korjattu.
02.01.09 12:55 / SOJEi taida olla Suomessa tarjolla.
02.01.09 12:55 / remua"Nyt valuuttamuutos sivujen mukaa Brittien punta on alle euron. :D
Pakko alkaa tuolta tilaamaan leffat ja pelit. Onko kukaan muute hankkinu pleikkaria amazonista? Tuleeko paljon postikuluja/veroja päälle?"
Koska Brittiamazon lähettää kaikki tuotteensa EU:n sisältä mitään muita veroja ei tule kuin alvin erotus eli vajaa 10%. Postikulutkin olivat kohtuulliset ainakin kun tilasin alkukesästä RockBandin ja instrumentit, tulivatkin muuten 2ssa päivässä kotiovelle.
02.01.09 12:52 / Thingypleikkareissa rupee tekemään jo kunnon säästöä halvimmillaan irtoaa 272,76626 euroon plus postarit.
02.01.09 12:48 / NikkiOnhan siellä kyllä halpaa. Äsken tuli taas laitettua puolenkymmentä cd:tä ja Blu-raytä tulemaan. Pelejäkin vois tilata. Vois tilata kaikkee mikä vaan irtoo halvalla. :D
02.01.09 12:34 / Pasi85


