Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Tässä vielä linkki meille, jotka eivät luota tinyurleihin, vaan haluavat nähdä etukäteen osoitteen:
http://marketplace.xbox.com/fi-FI/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8...

02.01.09 14:47 / Lebe80

Juu, hyvin toimii linkki. Pistin tulemaan. Voisi kyllä lisäillä linkkejä suoraan uutiseen niin nopeutuisi kivasti demon/sisällön saanti.

02.01.09 14:44 / Talwar

http://tinyurl.com/9q3xoz

^^Tuossa kai suora linkki, jos toimii. Voisi tuon linkin aina mahdollisesti lisätä uutiseenkin.

02.01.09 14:42 / stammy

Joillekin näyttää olevan vähän epäselvää, eli ei eurolla vielä puntaa saa. Vielä on punta hieman arvokkaampi.

02.01.09 14:33 / DePetri

Niin sitä valuuttamuunninsivua tarkotin :D
Tosin pam, ilmeisesti Suomen Pankin sivuilta sen näkee. Tietysti =P

02.01.09 14:33 / Muntu

Sitten vain odottelemaan Microsoftin kopiota Homesta.

02.01.09 14:24 / Eskortti

Latasin demon joskus viikko sitten PS Storesta eikä vakuuttanut yhtään.

02.01.09 14:14 / FamaZ

Muntu? mikä sivu? ai tosta kurssista. Kaikki valuuttamuunnin sivut sanoo et se on nyt 0,95 siis yks punta

02.01.09 13:57 / Muke

Muke, mikäs sivu kyseessä?
Voisin tässä odotella että tippuu vielä enemmän. Jostain sellanen käsitys, että käytettyjen pelien hinnat eivät nousisi vaikka kurssi noin menisikin..

02.01.09 13:49 / Muntu

Pitihän tuota muutama peli laittaa tilaukseen kun kerran euro on nyt 0,93 puntaa tai jotain sinnepäin :-p

02.01.09 13:43 / vinepeelo

liidi: paljon tuli hintaa yhteensä? postikulut ja verot?

02.01.09 13:37 / Muke

Kannattaa hyödyntää kurssierotus nyt, sillä vaikka punta vielä jatkaisikin alamäkeään (mikä on Britannian talousnäkymät huomioiden hyvinkin mahdollista), videopeliroipe on briteillekin pitkälti tuontitavaraa, eli puntahinnoissa on nousupaineita.

02.01.09 13:28 / Xbugs

ps3 tuli alle vuorokaudessa amazonista

02.01.09 13:24 / liidi

Thanks.. eli tuolta vaa jatkossa tilaamaan "kaikki" :D Play.com pitää alkaa pistää parastaan.. ;)

02.01.09 13:02 / Muke

Joo, aikamoisesti tuli typotettua yömyöhään. :D Korjattu.

02.01.09 12:55 / SOJ

Ei taida olla Suomessa tarjolla.

02.01.09 12:55 / remua

"Nyt valuuttamuutos sivujen mukaa Brittien punta on alle euron. :D
Pakko alkaa tuolta tilaamaan leffat ja pelit. Onko kukaan muute hankkinu pleikkaria amazonista? Tuleeko paljon postikuluja/veroja päälle?"

Koska Brittiamazon lähettää kaikki tuotteensa EU:n sisältä mitään muita veroja ei tule kuin alvin erotus eli vajaa 10%. Postikulutkin olivat kohtuulliset ainakin kun tilasin alkukesästä RockBandin ja instrumentit, tulivatkin muuten 2ssa päivässä kotiovelle.

02.01.09 12:52 / Thingy

pleikkareissa rupee tekemään jo kunnon säästöä halvimmillaan irtoaa 272,76626 euroon plus postarit.

02.01.09 12:48 / Nikki

Onhan siellä kyllä halpaa. Äsken tuli taas laitettua puolenkymmentä cd:tä ja Blu-raytä tulemaan. Pelejäkin vois tilata. Vois tilata kaikkee mikä vaan irtoo halvalla. :D

02.01.09 12:34 / Pasi85