Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Hehheh,repesin todellakin!

TV:n kastelu??....

Olen kyllä samaa mieltä.TV:n katselussa vain istutaan paikallaan,mutta pelejä pelatessa yleensä liikkuu johonkin suuntaan.Ohjaimen heittämisestä seinään pitäisi tulla jo olympia laji.

02.01.09 12:19 / metal8585

Mielipiteitä menee ja tulee... Mutta mitkä mahtaakaan olla totta.

02.01.09 12:16 / KingofPS

Nyt valuuttamuutos sivujen mukaa Brittien punta on alle euron. :D
Pakko alkaa tuolta tilaamaan leffat ja pelit. Onko kukaan muute hankkinu pleikkaria amazonista? Tuleeko paljon postikuluja/veroja päälle?

02.01.09 11:49 / Muke

Sieltähän se, pitää käydä postista noutamassa. Wuhuu :)

02.01.09 11:41 / Kadaj

Nyt kannattaa muuten myös ostaa Liveaikaa ja MSpisteitä tuolta briteistä. 12kk Goldjäsenyys n. 35 euroa, ja 4200 mspistettä n. 33 euroa. Suomessahan näistä maksaa sen 50 euroa. Ainakin RockBandin pelaajille nuo edulliset pisteet ovat tervetulleita!

02.01.09 11:28 / Thingy

"Brittiläinen ministeri Tom Watson väitti pelien vaikuttavan myönteisemmin lasten koulumenestykseen kuin television katselun."
Koulumenestyksestä en nyt menisi vannomaan, mutta oppivatpa ratkaisemaan pulmia paremmin ja ehkä jopa hillitsemään hermojaan paremmin epäonnistumisten myötä.

02.01.09 11:21 / Blackdawn

Jos asuisin briteissä niin saisi Watson nyt ääneni tästä hyvästä..

02.01.09 10:41 / Monco Carser

Ministeri: Lapselle on parempaa pelaaminen kuin TV:n kastelu

No aivan varmasti on parempaa :9
Voishan sitä olla vähän nolo selsotaa vakuutustarkastajallekin :D

02.01.09 10:16 / Miklu

"Jooh, saas nähdä, koska mun Dissidia saapuu, toivottovasti tänään:) Pääsis vkl testaileen."

Jos osaisin tai jos avovaimo osaisi japania niin olisin varmaan itsekin tuon jo tilannut avovaimolle.. No onneks jenkkiversio tulee kesäksi niin voi sen sieltä sitten tilata :-)

02.01.09 09:50 / vinepeelo

Jooh, saas nähdä, koska mun Dissidia saapuu, toivottovasti tänään:) Pääsis vkl testaileen.

02.01.09 09:26 / Kadaj

Ja minä ukn luulin että jack-setä oli ite pirun asialla:DDDD

02.01.09 09:22 / jakkratos

"eiköhän toi riipu ihan pelistä... tuskin pelkkää Mariota pelaava lapsi saa haiitallista jutskaa yhtäpaljon kun yhtä nuori joka pelaisi sotapelejä..."

Nooh, joku itseään tärkeänä pitävä ministeri Suomessa sanoo kohta että Mariotkin on bannattava tai ainakin läntättävä k-18 leima kanteen kun lapset alkaa muuten hyppimään kilpikonnien päälle ja syömään sieniä

02.01.09 09:02 / Ötzi

Mistä tämä skate 1:stä korkeampi ikäraja johtuu? Omasta mielestäni skate 1:senkin ikäraja oli turhan korkea

02.01.09 08:58 / Anonyymi (ei varmistettu)

Lapsille pelaaminen parempaa kuin TV:n kastelu.

Varmastikin terveellisempää, koska tuosta TV:n kastelusta voipi saada vaikka sähköiskun.

02.01.09 08:33 / Anonyymi (ei varmistettu)

Heh, pitihän sitä kattoo mitä kivaa amazonissa olisi, niin lähtihän sieltä mm. Planet Earth BD alta 30. Alkaa nuo hinnat olemaan kohillaan ulkomailla ;)

Vielä kun cittari ja muut paikat lopettaisivat ottamasta peleistä pahimmillaan 75, ja edes hiukan samalle tasolle laskea kuin muualla. 30 säästö per peli on aika paljon. Ei niin kiire pelaamaan koskaan ole ettei viikkoa jaksaisi vartoa.

02.01.09 07:14 / karibu

"Watsonin mielipide poikkeaa useiden muiden poliitikkojen kommenteista, joiden mukaan videopelit ovat haitaksi nuorille ja osallisia muun muassa murhiin ja muihin rikoksiin."

eiköhän toi riipu ihan pelistä... tuskin pelkkää Mariota pelaava lapsi saa haiitallista jutskaa yhtäpaljon kun yhtä nuori joka pelaisi sotapelejä...

02.01.09 07:05 / Timppa

Mielenkiintoisinta listassa on tuo sija 16, FF Dissidia, joka siis kerkesi olla myynnissä jotain viikon ennenkuin tämä lista julkaistiin :-p

02.01.09 06:16 / vinepeelo

1. PSP Monster Hunter Portable 2nd G (Capcom) - 2 507 400 / 2 507 400
2. DS Pokémon Platinum (Nintendo) - 2 125 348 / 2 125 348
3. Wii Wii Fit (Nintendo) - 2 024 113 / 2 889 790
4. Wii Mario Kart Wii (Nintendo) - 1 973 089 / 1 973 089
5. Wii Super Smash Bros. Brawl (Nintendo) - 1 808 709 / 1 808 709
6. DS Rhythm Heaven (Nintendo) - 1 320 047 / 1 320 047
7. DS Dragon Quest V (Square Enix) - 1 228 014 / 1 228 014
8. DS Kirby Super Star Ultra (Nintendo) - 724 608 / 724 608
9. Wii Animal Crossing : Let's Go to the City (Nintendo) - 709 640 / 709 640
10. Wii Wii Sports (Nintendo) - 694 765 / 3 180 278
11. PSP Phantasy Star Universe Portable (Sega) - 664 660 / 664 660
12. DS Pokémon Ranger : Nuit sur Almia (Nintendo) - 663 040 / 663 040
13. PS3 Metal Gear Solid 4 : Guns of the Patriots (Konami) - 654 648 / 654 648
14. DS Professor Layton 3 (Level 5) - 551 890 / 551 890
15. Wii Wii Play (Nintendo) - 539 825 / 2 638 954
16. PSP Dissidia : Final Fantasy (Square Enix) - 496 178 / 496 178
17. PS2 Super Robot Taisen Z (Banpresto) - 490 112 / 490 112
18. DS Mario Party DS (Nintendo) - 487 822 / 1 811 132
19. DS Calligraphy Training (Nintendo) - 467 490 / 467 490
20. DS Jam With The Band DX (Nintendo) - 450 711 / 450 711
21. DS Mario Kart DS (Nintendo) - 433 908 / 3 265 962
22. PS2 Warriors Orochi 2 (Koei) - 432 672 / 432 672
23. DS Wagamama Fashion (Nintendo) - 430 835 / 430 835
24. DS Chrono Trigger (Square Enix) - 425 625 / 425 625
25. DS Taiko no Tatsujin DS 2 (Bandai Namco) - 408 529 / 408 529
26. PSP Mobile Suit Gundam : Gundam Vs. Gundam (Bandai Namco) - 377 662 / 377 662
27. DS Mario & Sonic aux Jeux Olympiques (Nintendo) - 366 265 / 366 265
28. PSP Powerful Pro Baseball Portable 3 (Konami) - 334 445 / 334 445
29. PS2 Persona 4 (Atlus) - 314 418 / 314 418
30. DS New Super Mario Bros. (Nintendo) - 310 796 / 5 085 112

02.01.09 04:22 / SOJ

Tuli itsekin jälleen laitettua tilaukseen tuolta 4 peliä boxille. Dead Space, Far Cry 2, Mirror's Edge ja Left 4 Dead. Jotenkin vaan alkaa vituttamaan kun katselee näitä Suomen hintoja joten tilaan jatkossakin pelit, elokuvat, kirjat, musat ja kuteet ulkomailta.

02.01.09 03:09 / badari

Kohta on varmaan huuto.net täynnä briteistä tilattuja uutuuspelejä. Hurjimmat alennusmyynnit ovat vielä edessä päin ja punnan arvo laskee kuin lehmän häntä.

02.01.09 00:29 / Doctor Pepper