Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Hide, kiitti. Katselinkin sitä tuossa, ainoa et kunnon konsoli + pelejä - tarjous uupuu :)
02.01.09 00:28 / belgzbelgz: Amazon.co.uk.
02.01.09 00:08 / hideAijai, pitäneepä ens kuun aikana katsella jos eivät ole hintoja ehtineet muuttaa, niin sieltähän saa Skate 2:n roimasti halvemmalla kuin Suomesta. Ja vois katsoa jos ostais liudan muitaki pelejä :)
Hitto kun on tää telkun osto just tällä kohtaa, muuten ois saattanut mennä Boxikin ostoon... :/
No joku toinen lama sitten :D
Hei,
tässäpä olen innostumassa melkoista vauhtia 360:n hankinnasta, mut ongelmaksi tuli kun vanha ja tuttu play.com ei lähetä konsoleita britannian ulkopuolelle. Joten osaako joku suositella jotain hyvää sivustoa missä voi hyväksikäyttää punnan heikkoutta?
01.01.09 23:43 / belgzOishan se hyvä kun saisi vaan ostaa sieltä ulkomailta. :( Kalleimmat ps3 pelini on maksanut sen 75 millä hinnalla prisma niitä myy, v**** mitä rahastusta. :O
01.01.09 23:29 / PurpleHazeTämän takia ostankin monet cd:ni nykyään britti-Amazonista koska ei tee oikein mieli maksaa samasta levystä n. puolta enemmän Suomesta ostettuna. Nykyään rupean myös varmaan tilaamaan vähäiset pelini britti-Amazonista. Esim. tilasin eilen kaverille PSP:n Final Fantasy I:n hintaan 12.99 + 3.94 postikulut joka tekee hiukan alle 17.5 euroa ja Suomessa peli on uutena keskimäärin ainakin 10 kalliimpi :p
01.01.09 23:05 / tebbooViime vuoden eli 2008 tammi - lokakuun ajalta.
01.01.09 22:56 / Esa Linna (Esa Linna)Itse ostan kaikki pelini ulkomailta paitsi jos NHL sarjan julkaisu o tuolt sama ku tääl ostan aina koti suomesta : D
01.01.09 22:25 / HamsteriUskon että aika moni ihminen ei osta pelejään/konsoleitaan ulkomailta. Jotenkin se on monelle liian "riskialtista" ostaa ulkomailta. Muutaman euron ero hinnoissa ei pahemmin vaikuta. Toki moni kauppa Suomessa myy pelejä hintaan 69.99 , joka on kyllä melkein ryöstöä. Alelaarinkin pelit maksavat keskimäärin 30 (millä hinnalla saa uusia pelejä ulkomailta).
01.01.09 22:18 / kurppakVIPER7:hullu näillä hinnoilla enää suomesta ostaa.
Jep.Täältä kuitenkin yhä löytyy sellainenkin hullu.
Itse ostan mieluummin pelini suoraan käteisellä lähimmästä peli liikkeestäni.Suomen hinnat ovat kyllä todellakin vähän liian kalliita,kun en itsekään ole mikään miljoona mies.Yleensä syy miksi ostan aina käteisellä on varmaankin se,että haluan pelini heti,eikä huomenna.
01.01.09 22:08 / metal8585Justiinsa tänäaamuna lähti nippu pelejä tulemaan.
Vinkkinä konsolinostajille, 60GB Xbox 360 (+Lego Indy & Kungfu Panda) irtoaa hintaan 167.56.
Se on jo puoli-ilmainen.
Mites, esim. tuolta amazonista tilaaminen? Isketäänkö Suomessa automaattisesti verot messiin?
01.01.09 22:04 / FunzoboyNo onpas valuuttakurssi. Hurraa lama?
Kestääköhän kauan että kaupat korjaavat hintojaan, vai onko muiden valuuttojen puolelta tarpeeksi joustoa?
01.01.09 21:48 / MahewcoroBrittien hullunhalpojen hintojen syynä ei ole ainoastaan heikko punta vaan myös melkoinen alennusmyyntien kilpajuoksu brittien lopetettua jenkkien tapaan ylikulutuksensa talouskriisin seurauksena.
Ensimmäiset kaupparuumiit on jo nähty (Woolworth's, Zavvi) ja lisää on tulossa.
Mutta niin kuin joku jo mainitsi, suomalaisille erikoiskaupoille tämä on aika jäätävää menoa.
01.01.09 21:45 / karipelaajaTälläiset hinnat saavat kyllä suomalaiset pelikaupat aika pahaan jamaan. Alkaa pahasti tuntua siltä että jos suomessa halutaan vielä noita pelikauppoja nähdä niin on tuon veron mentävä aika tavalla alaspäin.
Nykyään tulee myös itse tilattua jostain blahdvd:stä tai vastaavasta kun saa puoleenhintaan ellei halvemmallakin :|
hullu näillä hinnoilla enää suomesta ostaa.
01.01.09 21:34 / Viper7olisi kiva jos play.com ottaisi tämän huomioon, ovat vähän jymähtäneet sinne 1.5 kurssille.
01.01.09 21:28 / wsu69Eihän se punta edes noin arvokas ole enää, 1,03 olisi tarkempi : )
01.01.09 21:23 / rookieRyhtyisi nyt vielä papiksi joka aina saarnan jälken muistutaa kotiin lähtevää kirkkoväkeä että: Ja muistattehan, että GTA-sarjan pelit ovat syntiä enkä koskaan tule kuuntelemaan ja anteeksi antamaan sitä pelanneen ripittäytymistä. Ja sitten lopuksi saisi lisäksi jonku samantapaisen kohtauksen kuin Abe Simpson Simpsons Moviessa...
01.01.09 21:20 / dude94^^ Sama tuli itsellenikin mieleen, ei ole lääkitys kohdallaan Jackillä. :D
01.01.09 20:41 / appelssiiniMajor Nelson kertoi podcastissaan taannoin tyypeistä, jotka kokoustavat keskenään Xbox Liven ja Tiger Woodsin avulla. Voi golfata ja sopia liikejutuista ilman, että pitäis oikeasti mennä ulos. :)
01.01.09 20:27 / Vigor Mortis


