Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Vuoden vanha tutkimus...
01.01.09 17:53 / Anonyymi (ei varmistettu)Jack-setä unohti ottaa lääkkeensä näköjään... aivan naurettavaa.
01.01.09 17:39 / SpaceAntVoi voi, nyt kun häntä itseään ei uskota hän kääntyy jo mielikuvitusystäviensä puoleen...
01.01.09 17:36 / Bohrain"Tuohan kuulostaa muuten niin laittomalta toiminnalta että Sony voisi vetää MSn ja IBMn oikeuteen." -karibu
Tuossa ei ole mitään laitonta. Teknologia kahitettiin vapaasti eteenpäin myytäväksi. Sonylle ei vain tullut mieleen että joku osapuolista myisi teknologiaa ennen kuin se on valmis.
Mutta se on totta että lopputuloksissa ei ole arkkitehtoonisesti juurikaan yhteistä.
01.01.09 17:34 / PaoloOma Xbox on vuodesta toiseen ollut ylivoimainen ykkönen käyttöminuuteissa. Syypää moiseen on XBMC.
01.01.09 17:10 / SmirreJaa vanha Xbox vie käyttöminuuteilla PS3:n, selvä se. Vaikka kyse on Jenkkilästä, niin en jaksa uskoa.
E: Niin tosiaan Mediaominaisuudet, joita en ajatellutkaan - silti.
01.01.09 17:09 / rookieAi sitä varten Homessa on niitä eri tanssivaihtoehtoja niin paljon, voi pistää bileet pystyyn kun osavuosikatsaus osoittaa taantumasta nousua. Mahtavaa!
01.01.09 17:02 / designedvai että jumalan - lol.
01.01.09 16:59 / mortsuEikös tuo Jackin toiminta ole ns. rienausta?
01.01.09 16:58 / karibuKyllä ne ihan eri sirut lopujen lopuksi ovat. Eipä niillä ole muuta yhteistä kuin IBMn tekniikka josta lähdettiin eteenpäin työstämään. Sitä voisi huvikseen lukea mitä prosesssorit pitävät sisällään jos ei muuten muista.
Tuohan kuulostaa muuten niin laittomalta toiminnalta että Sony voisi vetää MSn ja IBMn oikeuteen. Ei sillä että tuo kirja valetta olisi mutta tarinaa ja jännitettä lisätty.
Pasi85 elää edelleen pimennossa.
01.01.09 16:49 / karibuVideochätissä toimisi tuo kuvien näyttäminenkin joka puuttuu vielä homessa. Mutta mikäli niitä telkkareita ja kuvatauluja saadaan niin voisi olla ihan varteenotettava ratkaisu heittää pylväsdiagrammit ja suunnitelma kaaviot yms yms näihin ja esitellä niitä virtuaalisessa ympäristössä.
Myös puheen laatua saisi kyllä parannella ellei kokonaan tekstillä chättäilyksi menisi. En tiedä kokevatko muut tätä ongelmaa mutta minulle on ainakin kovin vaivalloista puhella joidenkin henkilöiden kanssa Englantia kun on niin paljon häiriötä ja osa engelsmanneista puhuu todella epäselvää englantia.
Poikkeuksia tokin löytyy mutta usein ei kyllä saa muutakuin muminaa irti. Suomenkieli näin äidinkielenä kyllä toimii kun kieltä on tullut kuunneltua pienestä pitäen.
01.01.09 16:48 / Viper7Eikö tällaisessa tapauksessa ole mitään patenttihässäköitä, eli tutkimustyö ei ole ilmeisesti ollut millään tavalla Sonyn omistuksessa.
01.01.09 16:44 / Esa Linna (Esa Linna)Itse olen puolivitsillä firmassa ehdotellut PS3:ten käyttöä videochäteissä.
Sehän toimii kuudella hengellä ihan ilman Homeakin.
Alkaako Microsoft pitää kokouksia Homessa? :DD
01.01.09 16:13 / HaGGeJos tämä tuotteeksi asti etenee, niin tuskin silloin on enää alla Sonyn puolivillainen Home vaan joku ihan oikea tarkoitusta varten kehitetty virtuaalisetti. Hyvähän tuolla Homella on asiaa kokeilla ja tutkia toki.
01.01.09 16:11 / Buranametal8585 ->"Näin ollen ne voisivat tehdä vain yhden konsolin maailmaan."
Juurikin näin, olisi vain "Game Console" ykkönen, kakkonen jne.
01.01.09 16:05 / MayDayViper7: "Tähän vielä kanelina kaupanpäälle tulee vielä kysymykset noista HOME:een jo kohdistuneista hakkeroinneista jolla on vissiin saatu jo ainakin mainokset vaihdettua."
Tuo "videohakkerointihan" toimi vain paikallisesti eli muokatut videot näkyvät vain hakkeroivalle käyttäjälle. Homen servereille ei tuolla vielä tunkeuduttu.
Mutta luulisi tosiaan jo tämmöisten projektien pohjalta, että Sony pitäisi Homen tietoturvan ajan tasalla, vaikka beta-nimikkeellä mennäänkin.
01.01.09 16:01 / Oliver!!!.... Nyt meni jo pimeeks tämä homma, ei oikein tiedä mitä sanoa.
01.01.09 15:48 / KingofPS


