Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Mie oon VIP mutta pitää ensin ennakkotilata toi peli jos haluu mukaan :S
15.06.10 16:32 / Jama96On siinä kun ekassakin oli. Ja olen varmaan jossain jotain co-op kuvia nähnykkin. :)
Toivotaan että tekijät ovat muuttaneet kontrolleja hieman menevämpään suuntaan.
15.06.10 16:18 / BerserkerOn se kiva kun Iisakki puhelee nyt. Ärsyttää se että hahmo ei puhu eikä pukahda vaikka mitä tapahtuisi... No ok, kyllä hän jotain "kurkkuääntä" osasi päästellä kun hirviö huitoi. :D
Taidan ostaa tällä kertaa PS3:lle! :)
15.06.10 16:17 / BerserkerPeli näyttää lupaavalta.
15.06.10 16:15 / BerserkerMove käyttää kameraa, Timppa.
15.06.10 15:33 / janusHiikeri: En tiedä, mitä riekut, mutta jo nyt Super Stardust HD tarjoaa 720p-tarkkuudella 3D:nä täydet 60 freimiä sekunnissa (eli todellinen virkistystaajuus on peräti 120 fps).
15.06.10 15:19 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)Ensimmäisenä miettii että, kuinkahan paljon ajoapuja on päällä, jotta ajaminen toimii.
15.06.10 14:26 / karibuGrafiikat näyttivät parantuneen huikeasti sitten betan? Myös tuo assasinointi miellytti silmää.
15.06.10 14:17 / joohanhBattlefied Vietnam on marginaalisuudestaan huolimatta mahtava peli, toivottavasti BC2 Vietnam pääsee oikeuksiinsa.
15.06.10 14:16 / joohanhHyvältä näytti graafisesti ja pelattavuudeltaan, hieman kyllä kauhuelementit puuttuivat.
15.06.10 14:16 / joohanhEn oikein tiedä, viitsinkö vielä ennakotilata MoHia, kun kaikkia muitakin menoja. Ääh, tämä viikko menee E3:n parissa, ensi viikolla sitten.
15.06.10 14:15 / joohanhDodiin, oikein jees. Onko tässä muuten Co-Op?
15.06.10 14:14 / joohanhItseasiassa kyllä ilman ohjaintakin ajo voi löytää yleisonsä, kunhan se sisällyttää pelaajan kunnolla. Tämä uusi Forza on ilmeisesti lähinnä tuollaista autopornoa, jossa pääset itse hipelöimään vehkeitä Kinectin kautta.
15.06.10 14:14 / joohanhKannattaa myös mainita, että betaan pääsee, kunhan ennakkotilaa mohin. Pelkkä vip ei siis riitä.
15.06.10 13:55 / SnydenthurEipä tuo karttojen vähyys itseä haittaa. Hyvin oon jaksanu julkaisusta asti ite niitä tahkota. Hyviä karttoja. Mieluummin harvemmin karttoja, jotka on tasokkaita, kuin viikon välein putkahtavia surkeita karttoja.
15.06.10 12:31 / VerdatPeli on täällä myös ehdoton pakko-ostos:) Ykkönen oli loistava, mutta ehkä hiukan liian pitkä ja loppua kohden meni liiaksi toistoksi, mutta jos tähän saadaan toimintaan enemmän vaihtelevuutta ja ympäristöt hieman mielenkiintoisemmiksi, niin käsissä on varma superhitti! (arvioltaan yli 90 pisteen peli Metassa)
15.06.10 11:51 / CarmanenEhdottomasti ostoon. Nyt tietääkin aikataulun jonka sisällä 1stä pitäisi saada platinum.
15.06.10 11:26 / 100NXKas siinäpä kysymyksiä.
15.06.10 11:22 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Kyl.
15.06.10 11:22 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)I don't speak train.
15.06.10 11:16 / Bohrain


