Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Mie oon VIP mutta pitää ensin ennakkotilata toi peli jos haluu mukaan :S

15.06.10 16:32 / Jama96

On siinä kun ekassakin oli. Ja olen varmaan jossain jotain co-op kuvia nähnykkin. :)

Toivotaan että tekijät ovat muuttaneet kontrolleja hieman menevämpään suuntaan.

15.06.10 16:18 / Berserker

On se kiva kun Iisakki puhelee nyt. Ärsyttää se että hahmo ei puhu eikä pukahda vaikka mitä tapahtuisi... No ok, kyllä hän jotain "kurkkuääntä" osasi päästellä kun hirviö huitoi. :D

Taidan ostaa tällä kertaa PS3:lle! :)

15.06.10 16:17 / Berserker

Peli näyttää lupaavalta.

15.06.10 16:15 / Berserker

Move käyttää kameraa, Timppa.

15.06.10 15:33 / janus

Hiikeri: En tiedä, mitä riekut, mutta jo nyt Super Stardust HD tarjoaa 720p-tarkkuudella 3D:nä täydet 60 freimiä sekunnissa (eli todellinen virkistystaajuus on peräti 120 fps).

15.06.10 15:19 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)

Ensimmäisenä miettii että, kuinkahan paljon ajoapuja on päällä, jotta ajaminen toimii.

15.06.10 14:26 / karibu

Grafiikat näyttivät parantuneen huikeasti sitten betan? Myös tuo assasinointi miellytti silmää.

15.06.10 14:17 / joohanh

Battlefied Vietnam on marginaalisuudestaan huolimatta mahtava peli, toivottavasti BC2 Vietnam pääsee oikeuksiinsa.

15.06.10 14:16 / joohanh

Hyvältä näytti graafisesti ja pelattavuudeltaan, hieman kyllä kauhuelementit puuttuivat.

15.06.10 14:16 / joohanh

En oikein tiedä, viitsinkö vielä ennakotilata MoHia, kun kaikkia muitakin menoja. Ääh, tämä viikko menee E3:n parissa, ensi viikolla sitten.

15.06.10 14:15 / joohanh

Dodiin, oikein jees. Onko tässä muuten Co-Op?

15.06.10 14:14 / joohanh

Itseasiassa kyllä ilman ohjaintakin ajo voi löytää yleisonsä, kunhan se sisällyttää pelaajan kunnolla. Tämä uusi Forza on ilmeisesti lähinnä tuollaista autopornoa, jossa pääset itse hipelöimään vehkeitä Kinectin kautta.

15.06.10 14:14 / joohanh

Kannattaa myös mainita, että betaan pääsee, kunhan ennakkotilaa mohin. Pelkkä vip ei siis riitä.

15.06.10 13:55 / Snydenthur

Eipä tuo karttojen vähyys itseä haittaa. Hyvin oon jaksanu julkaisusta asti ite niitä tahkota. Hyviä karttoja. Mieluummin harvemmin karttoja, jotka on tasokkaita, kuin viikon välein putkahtavia surkeita karttoja.

15.06.10 12:31 / Verdat

Peli on täällä myös ehdoton pakko-ostos:) Ykkönen oli loistava, mutta ehkä hiukan liian pitkä ja loppua kohden meni liiaksi toistoksi, mutta jos tähän saadaan toimintaan enemmän vaihtelevuutta ja ympäristöt hieman mielenkiintoisemmiksi, niin käsissä on varma superhitti! (arvioltaan yli 90 pisteen peli Metassa)

15.06.10 11:51 / Carmanen

Ehdottomasti ostoon. Nyt tietääkin aikataulun jonka sisällä 1stä pitäisi saada platinum.

15.06.10 11:26 / 100NX

Kas siinäpä kysymyksiä.

15.06.10 11:22 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Kyl.

15.06.10 11:22 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

I don't speak train.

15.06.10 11:16 / Bohrain