Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Pakko-ostos tietenkin.
Sonyn show'ssa tänään on varmasti luvassa Dead Space 2:n esittelyä, sillä jos kuulin oikein eilisessä EA:n esityksessä, Visceral Gamesin tyyppi sanoi esityksen lopuksi "find out how it ends on Sony show tomorrow".
15.06.10 10:54 / ExectaLaajennoksesta löytyy video YouTubesta tämän linkin alta --> http://www.youtube.com/watch?v=iwu0cSrFueI
15.06.10 10:42 / riggueToivottavasti tuota painottomassatilassa hyppelyä olisi hieman paranneltu. Ykkönen oli loistava joten odotan itse innolla mitä tästä tulee (tiedä sitten ostanko, mutta odotan silti).
15.06.10 10:31 / Dr_GredKuka vittu haluaa ajaa ilman ohjainta?
15.06.10 10:26 / Salo70Ihan kiva, mutta uudistuksena ainut hyvä on langattomuus, mutta se ei saa minua vaihtamaan Elite Jasper-malliani. Lisäksi en oikein välitä noista pianolakatuista kiiltopinnoista... ...näkyy vaan kaikki jäljet niin ikävästi;) Mattapintaiset ftw!
15.06.10 10:03 / CarmanenCarmanen munkin mielestä juuri tänä Hot Pursuit 2 ehkä paras nfs :) Vois melkei taas kaivaa sen tuolta hyllystä ja alkaa pelaamaan :D
15.06.10 09:59 / piavoVaikka aikanaan Hot Pursuit 2 ei kolahtanut niin kovaa kuin olisi toivonut, vuosien NFS-peruspullan jälkeen tämähän vaikuttaa trailerin perusteella aivan älyttömän lupaavalta.
15.06.10 09:58 / Niko Martiskainen (Niko Martiskainen)Ilmeisesti avoimesta betasta kyse? Kyllähän tätä voisi kokeilla...
15.06.10 09:48 / CarmanenVeikkaisin jälkimmäistä... ...tuskin ovat tuomassa täysin uutta Forzaa vain vuosi edellisen osan jälkeen tai jos ovat, niin aika kusten juostua Kinect-tuellista kamaa tulossa.
15.06.10 09:44 / CarmanenVihdoinkin saadaan kauan odotettua jatkoa PS2:n loistavalle Hot Pursuit 2:lle ja tämä edustaa minulle sitä NFS-sarjaa, jota olen oppinut rakastamaan. Tervetuloa takaisin!
15.06.10 09:42 / CarmanenNisu, eiköhän siihen tartteta MOVEA ja kameraa :p :D
15.06.10 09:25 / TimppaOnko tämä täysin uusi Forza vai best of edellisistä osista + Kinect lätkäistynä täydellä hinnalla?
15.06.10 09:24 / baronMitäs Exientillä on CV:ssään aiemmilta vuosilta? Osanottoni Wiin omistajille.
Mutta hienoa nähdä että Hot Pursuit sarja tekee paluun. Tätä on odotettu 6 vuotta.
15.06.10 09:21 / baronMeni jo ostoslistalle! Moonwalkista taitaa napsahtaa suoraan trophy :D
15.06.10 09:06 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)Jes, pelissähän on sitten jo.. 10 karttaa? Toivottavasti vielä saataisiin ennen tämän julkaisua pari karttaa rushiin, talveen on pitkä aika. Ihan hyvä juttu kuitenkin, kuhan ei hinnoitella yli.
15.06.10 08:45 / SheippiÄhheem, miten mulla tulikin mieleen tuosta trailerista jostain kumman syystä kolmikko: Captain Slow, Hamster, Clarkson...
Nannaa. Top Gear fanina traileri vaikutti vallan mainiolta. Pagani Zonda, Bugatti Veyron...
15.06.10 08:16 / RixaJoo ostoon menee. Itse ainakin pidän ton ulkonäöstä.
15.06.10 06:25 / hankkijaTarkoitat kai 22. helmikuuta 2011.
15.06.10 04:32 / LettuOnkos tuossa muuten autenttinen äänimaisema eli taukoamaton vuvuzela-pörinä pelin taustalla?
15.06.10 02:05 / AraZoDemo ei onnistunut vakuuttamaan, mutta ehkä kyse olikin vain heikosta demosta. Melkoista matelua superleveän tien puolelta toiselle ilman kummempia kohokohtia. Criterioniin luotetaan ja ominaisuudet kuulostavat hyviltä. Eihän tällaista nyt voi mokata.
15.06.10 01:55 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)


