Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Onkos tuossa muuten autenttinen äänimaisema eli taukoamaton vuvuzela-pörinä pelin taustalla?
15.06.10 02:05 / AraZoDemo ei onnistunut vakuuttamaan, mutta ehkä kyse olikin vain heikosta demosta. Melkoista matelua superleveän tien puolelta toiselle ilman kummempia kohokohtia. Criterioniin luotetaan ja ominaisuudet kuulostavat hyviltä. Eihän tällaista nyt voi mokata.
15.06.10 01:55 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Joo samaa mieltä.
15.06.10 01:38 / piavoHitto, Mel B:llähän on leveämmät hartiat kuin mulla. (Tosin se nyt ei ole kummoinen saavutus...)
15.06.10 01:33 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)Myös PS3:n uuden pelin ostajille vai häh?
15.06.10 01:32 / TimppaTässä kyllä osuu monta hyvää asiaa yhteen ja pitää vain toivoa, että lopputulos vastaa vähintään niiden summaa.
Pakkohan tätä on ainakin kokeilla.
NONIIN!! Nyt saadaan vihdoin näitä oikeita nfs pelejä kehiin! Tässä on sitä alkuperästä nfs meinikiä tässä, kyllä. Sinänsä typerä traileri, koska poliisi voitti :( loppua ei olisi saanut paljastaa.
15.06.10 01:09 / Timpanivoisha ton ostaa... pitkää miättiny poksia ja ny vast tuli hyvä ehdokki :D
15.06.10 00:45 / TimppaMutta on se kyllä kiva, että boksi toimii bugien ja glitsien testialustana ja PS3 saa paremmat DLC:t heti kärkeen :p
15.06.10 00:34 / TimppaUlkoinen virtalähde: http://www.engadget.com/photos/xbox-360-250gb-first-unboxing-0/#3077031
14.06.10 23:48 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)Onkohan kenelläkään tietoa onko tässä ulkoinen vai sisäinen virtalähde? Jos on vieläkin ulkoinen kuten vanhassa niin eipä ole juuri pienentynyt edelliseen verrattuna. Wifi olisi toki kätevä myös itselle, mutta kun vanha jo löytyy...
14.06.10 23:35 / Tuure2Missä vaiheessa? Eiköhän siihen vaiheeseen olla tultu tai ollaan kovaa vauhtia tulossa? Kun kuulin tuon exclusive-tiedotuksen niin pääni sisältä kuului iso haukotus. Ei yleisökään suuremmin uutisesta innostunut. Saa nähdä miten Medal of honor, Brink ja Respawnin uusi pärjää, veikkaan että COD sarja menettää pelaajia jo trechyardin tuotoksen myötä useamman miljoonan.
14.06.10 23:30 / samuel6Voisihan tota miettiä....... ;)
14.06.10 23:29 / fLÄShKunhan saamme pc versionkin :P
14.06.10 23:28 / fLÄShKuinkakohan kauan Call of Duty-kaivoa voidaan pumpata? Missä vaiheessa Call of Duty kokee Tony Hawk-kohtalon ja mukaan pistetään muovipyssy? Sitä odotellessa.
14.06.10 23:28 / FodiTrailerissa näky paidattomia miehiä ja GoW-maisia kuvakulmia. Saapa nähä.
14.06.10 23:26 / FodiNiin... sony taisi luopua siitä pianolakasta slimmin myötä...
14.06.10 23:25 / nothingTutunoloista mustaa pianolakattua pintaa tarjoa tämä tulokas! :)
14.06.10 23:14 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)Oma laite kohisee aika kohtuudella vaikka olisikin asennellut pelit kovolle. Saapi katsoa mitä porukka sanoo tuon hiljaisuudesta kun aika on kypsä. Voisi meinaan harkita ostoa kyllä jos hinta ei ole mikään superkova.
14.06.10 23:01 / Reiveni


