Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Onkos tuossa muuten autenttinen äänimaisema eli taukoamaton vuvuzela-pörinä pelin taustalla?

15.06.10 02:05 / AraZo

Demo ei onnistunut vakuuttamaan, mutta ehkä kyse olikin vain heikosta demosta. Melkoista matelua superleveän tien puolelta toiselle ilman kummempia kohokohtia. Criterioniin luotetaan ja ominaisuudet kuulostavat hyviltä. Eihän tällaista nyt voi mokata.

15.06.10 01:55 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Hitto, Mel B:llähän on leveämmät hartiat kuin mulla. (Tosin se nyt ei ole kummoinen saavutus...)

15.06.10 01:33 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)

Myös PS3:n uuden pelin ostajille vai häh?

15.06.10 01:32 / Timppa

Tässä kyllä osuu monta hyvää asiaa yhteen ja pitää vain toivoa, että lopputulos vastaa vähintään niiden summaa.
Pakkohan tätä on ainakin kokeilla.

15.06.10 01:28 / Oliver

NONIIN!! Nyt saadaan vihdoin näitä oikeita nfs pelejä kehiin! Tässä on sitä alkuperästä nfs meinikiä tässä, kyllä. Sinänsä typerä traileri, koska poliisi voitti :( loppua ei olisi saanut paljastaa.

15.06.10 01:09 / Timpani

voisha ton ostaa... pitkää miättiny poksia ja ny vast tuli hyvä ehdokki :D

15.06.10 00:45 / Timppa

Mutta on se kyllä kiva, että boksi toimii bugien ja glitsien testialustana ja PS3 saa paremmat DLC:t heti kärkeen :p

15.06.10 00:34 / Timppa

Onkohan kenelläkään tietoa onko tässä ulkoinen vai sisäinen virtalähde? Jos on vieläkin ulkoinen kuten vanhassa niin eipä ole juuri pienentynyt edelliseen verrattuna. Wifi olisi toki kätevä myös itselle, mutta kun vanha jo löytyy...

14.06.10 23:35 / Tuure2

Missä vaiheessa? Eiköhän siihen vaiheeseen olla tultu tai ollaan kovaa vauhtia tulossa? Kun kuulin tuon exclusive-tiedotuksen niin pääni sisältä kuului iso haukotus. Ei yleisökään suuremmin uutisesta innostunut. Saa nähdä miten Medal of honor, Brink ja Respawnin uusi pärjää, veikkaan että COD sarja menettää pelaajia jo trechyardin tuotoksen myötä useamman miljoonan.

14.06.10 23:30 / samuel6

Voisihan tota miettiä....... ;)

14.06.10 23:29 / fLÄSh

Kunhan saamme pc versionkin :P

14.06.10 23:28 / fLÄSh

Kuinkakohan kauan Call of Duty-kaivoa voidaan pumpata? Missä vaiheessa Call of Duty kokee Tony Hawk-kohtalon ja mukaan pistetään muovipyssy? Sitä odotellessa.

14.06.10 23:28 / Fodi

Trailerissa näky paidattomia miehiä ja GoW-maisia kuvakulmia. Saapa nähä.

14.06.10 23:26 / Fodi

Niin... sony taisi luopua siitä pianolakasta slimmin myötä...

14.06.10 23:25 / nothing

Tutunoloista mustaa pianolakattua pintaa tarjoa tämä tulokas! :)

14.06.10 23:14 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Joo, eipä ollu kyllä eeppinen.

Baron: No tulihan se!

14.06.10 23:13 / joohanh

Oma laite kohisee aika kohtuudella vaikka olisikin asennellut pelit kovolle. Saapi katsoa mitä porukka sanoo tuon hiljaisuudesta kun aika on kypsä. Voisi meinaan harkita ostoa kyllä jos hinta ei ole mikään superkova.

14.06.10 23:01 / Reiveni