Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Tulipa tehtyä kotitehtävät esityksen aikana. Jenkkiuho kyllä sai aikaan mukavia nauruhetkiä, oli sen verran surkuhupaisa show monella tapaa. Toivottavasti Sony ei keskity Moveensa, ellei sille löydy oikeasti innovativiisia tekeleitä. Niitä AAA first-party pelejä esille rohkeasti. Uusi boksi ihan kiva omalla tavallaan, mutta eipä pelitarjonta hotsita hirveämmin, Alan Wake ja Mass Effect 2 tulivat jo tänä vuonna :P
14.06.10 23:00 / wertyMitäh? Ei uutta Forzaa ittuilemaan Sonyn GT5:n pihtaamiselle. Olen pettnyt.
Taisi alittaa Nintendon viime vuoden shown.
14.06.10 22:57 / baronOh, tuo desing on hieno. :) Saapa nähdä kestääkö nämä jo kulutusta. :D
14.06.10 22:55 / hininMicrosoftin mukaan uusitun laitteen tuulettimet ovat erittäin hiljaisia.
Eipä noi nykyisetkään kovaa meteliä pidä, eli ainoa etu tossa versiossa on isompi kiintolevy (jonka saa jo nykyisiinkin), Wlan-tuki ja pari milliä pienempi koko.
Ainakin omassa Elitessäni meteliä pitää levyasema jonka voi eliminoida asentamalla kovolle.
Tuo uusi boxi tulee kyllä hommattua, kunhan siihen jossain satun törmäämään. Muuten Show oli kauheeta shaibaa...
14.06.10 22:51 / BeliEvilNojoo... Kinectin Zumba Fitness toki möi yhden masiinan tähän taloon mutta kasuaalipainotteisuus tietysti harmittaa hieman. Forzan head tracking on hieno juttu mutta hardcorepelaajalle ei oikein muuta ole. Nuo liikunta- ja tanssipelit taitavat sopia Kinectille parhaiten.
14.06.10 22:49 / Lezlieaikas laimee, toivottavasti sony pystyy parempaan
14.06.10 22:45 / MithrandirAika laimea oli pakko myöntää, mutta jospa tuo uusi boxi saisi tapettua ne laiteongelmat ja äänekkään aseman niin luulisi sen kovimmille boxi pelaajille ainakin kelpaavan. Kinetic vaikutti aika casual bile laitteelta kuten oli odotettua.
No sentään pari jatko-osaa esitteillä jotka varmaan kelpaavat jos ei muuta.
Lame. Jos Rare ei ole kahdessa vuodessa saanut muuta aikaiseksi kuin avatarit ja kinect sportsin niin ei hyvin mene MS:n first partylla. Lionheadiltakaan ei nähty Fable 3:sen lisäksi mitään, ei edes Miloa. Voe voe. Olisivat nyt edes Summer of arcaden julkistaneet taasen, tosin se voi vielä messujen aikana tullakin.
14.06.10 22:43 / ppsa_Jee, ratkeen liitoksistani, täydellinen peli tulossa!
CRY2 3D:nä, eli tulossa on "720p" eli aidosti joku 600x900 reson peli korkeintaan 30fps:llä! RAT-KEEN!
Tulis jo se PS4 (2014?) että riittäis tehot muuhunkin kuin hypetykseen ja edes aitoon 720p tai 1080p resoon 2D:nä!!!
PS5 (2022) varmaan sitten tarjoaa 1st PersonShootereissa:ssä aitoa 1080p resoa 2D:nä 60fps tai vaihtoehtoisesti 720p/3D 60fps
PS6 sitten vasta joskus v.2030 jtn. 3D/1080p resoa 60fps jolloin voidaan vasta puhua että "aika realistisen näköistä"...
Niin tää tekniikka vaan kehittyy jotka hypen paskaan astuu!
Luuletteko kaikki 15v. teinit että heti saatte parhaan käteen, BS!
Olen grafiikan/fysiikan kehittelyä katsonut jo liki 30v. vuotta, ei ole edullista kehittäjille että jos olis mahdollisuus tehdä "TÄNÄ" päivänä paras eli 100% realistinen konsoli/peli, niin mitä ne tekis sen jälkeen?
Käytä omia aivoja?
14.06.10 22:42 / HiikeriKinect-tarjonta tuo lisää xbox-käyttäjiä ja tämä ei taas ole mitenkään huono asia. Itse olisin toivonut jotain Moven tyylistä, sillä ainakin star wars -demovideo oli todella kehno. Kinect tuskin tarjonnee itselle paljoakaan joitakin party-pelejä lukuunottamatta.
Slim vaikutti ihan hyvältä uudistukselta Kinectin viereen, mutta tämäkin on itselle turha. Hyvä liike Microsoftilta ensin myydä uutta Slimiä ja pienen säästämisen jälkeen asiakkaat ostavat myöhemmin Kinectin.
Crytek-ilmoitus oli plussaa.
14.06.10 22:34 / falchyIhan kiinnostavaa, tosin lähes Kinectin kaikki pelit oli aika casuaali-höttöä.
14.06.10 22:33 / AjatusliekkiEniten kaikki vitsuttaa se, että Patcher oli oikeassa Slimin suhteen.
14.06.10 22:32 / Lebe80Jaahas Mikkisoftalta semmosta... jos boksin omistajaa ei kiinnosta tippaakaan Kinect ni mitäs jää käteen... uus gears ja halo... joo-o :D
Pelolla odotetaan onko Sonyn pressi yhtä move painotteinen...
14.06.10 22:32 / ShotcowSOli todella laimea show. Muutamat pelit jotka kiinnosti oli jo tiedossa, poikkeuksena Dance Central, mutta ei se riitä myymään Kinectiä tähän taloon.
Jos ESPN-diili koskisi myös meitä, niin hyppisin riemusta kun säästyisi vuosittain huomattava määrä rahaa. Mutta eipä tuosta liene toivoa.
14.06.10 22:31 / Niko Martiskainen (Niko Martiskainen)Ihan hirveetä kuraa koko show.
14.06.10 22:28 / ProBaleEipä oikeen vakuuttanut ainut ihan kiva juttu oli tuo uusi X360.
14.06.10 22:07 / rOravaEi jumalauta mikä show...
14.06.10 22:01 / t4izuuniMeillä ainakin pelataan Eyepet-peliä hyvinkin usein ja tekniikka yllätti ainakin minut vakuuttavuudellaan. Sen verran paljon, että hommamme ehdottomasti move-lisäkapulat, kunhan julkaisevat moiset.
Aika nolo tuo Star Wars-demosetti, kuka siinä nyt seuraa ketä? luulin pelaajan olevan ohjain, eikä toisinpäin.... =)
14.06.10 21:46 / FinPete82Ihmettelen vaan että miten tälläselle sonnalle löytyy lähes "aina" kuitenkin kysyntää.
14.06.10 21:19 / PurpleHaze


