Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Timppa, jep. Samalle päivälle on myös ennustettu Suomen voittavan mm-kultaa jääkiekossa sekä euroviisut.

14.06.10 15:31 / masta

Kinect.... No ainakin tuosta on vaikeampi kaikkien noobien keksiä haukkuma nimeä, toisin kuin Natal(Anaali)-versiosta. Ihan hienolta näyttää. En vaan ite pystyisi kuvittelemaan itseäni valosapelioimaan ilman, että kädessäni olisi joku fyysinen esine, jota pidellä "miekkana". Valikkoselaamisessa tuosta tosin on varmasti erittäin paljon hyötyä. Sellaiseen ainakin minä käyttäisin sitä luultavasti eniten(Padilla selaaminen on tylsää).

"Lezlie:Se kuka tuota systeemiä EyeToyksi väittää niin saa kyllä mennä piiloon."

Kinect on läskimpi versio eyetoy:sta!!

"Juoksee karkuun."

14.06.10 15:29 / Little_Big-MAD

Ei voi muuta sanoa kuin että saapa nähdä. :p Ainakaan odotukset ei ole korkealla.

14.06.10 15:12 / hinin

Se kuka tuota systeemiä EyeToyksi väittää niin saa kyllä mennä piiloon.

14.06.10 14:24 / Lezlie

Eipä kovin hyvää mediaa tuo julkistustilaisuus tuonut Microsoftille, toisaalta tilaisuus oli enemmänkin mainos casual pelaajille, ehkäpä saamme tarjontaa myös hardcorepelaajille varsinaisessa pressitilaisuudessa. Tuo 189$ vaikuttaa kyllä itsemurhalta. Ei kyllä noilla näytöillä ja hintaspekulaatioilla ole tähän talouteen tulossa.

14.06.10 13:29 / One-eyed-Jack

About $200 tulee kuulemma maksamaan..

14.06.10 13:03 / Luckyman

lol ei vielä kannata kysellä, että onko Kinkun kaikki ominaisuudet ja toiminnot nähty. :P

Koko vehje on edelleen vähän mystinen tapaus.

14.06.10 12:28 / Smirre

189 dollaria on pakko olla vitsi tai sitten 360 slim + kinect-bundlen hinta.. >.<

14.06.10 12:14 / draev

Kyllä se Natal kuulosti paljon paremmalta mun korvaan.

14.06.10 12:11 / KM

Mullekin on tullu tästä kokoajan mieleen EyeToy. Varmaan uudella ja paremmalla tarkkuudella toteutettuna vaan. En usko että tällä laitteella ainakaan XO piristää myyntiään kummasti. Sen verran laimee ohjaustapa oli EyeToykin ettei tullu juurikaan pelailtua.

Nimi Kinect on sinänsä ihan OK. Tosin Natal ehkä oli kuitenkin paljon parempi. Parempi kuitenkin kuin Move. Siinä vasta nimi!

14.06.10 12:07 / quassimo

Jos kinectin kaikki kortit on lyöty pöytään tässä vaiheessa, niin ei kyllä vakuuta.
Peli puoli näyttää samalta kuin aiemmat ps2 kamerapelit. Ne eivät pystyneet keräämään suurta yleisöä, joten vaikea uskoa tämänkään onnistuvan sen paremmin.

Leffan ja muiden ominaisuuksien kontroloiminen taas näytti ihan hyvältä. En usko kuitenkaan monen pelaajan ostavan kameraa vain voidakseen pikakelata leffoja hieman helpommin..

14.06.10 11:51 / kiitäjä

Plääh. Olisivat vaikka pysyneet Natalissa.

14.06.10 11:28 / t4izuuni

Ridley:

Asiantuntemuksentunnossasi unohdat, että Gears of War -sarjan trailerit ollaan kaikki tehty ihan moottorilla, jos ei nyt Duelia oteta mukaan. Myös KZ3:n ensimmäinen traileri rakennettiin in-game asseteilla. Guerrilla voi luvata mitä lupaa, eikä siinä mitään, mutta kyllä ensimmäisten trailereiden pitää fiilistellä pelin juonellisissa asetelmissa.

14.06.10 11:00 / joohanh

Pachter ennakoi, että Xbox Slim -versiota myydään samaan hintaan kuin nyt, mutta Kinect laitetaan mukaan kylkiäisenä.

14.06.10 10:30 / Smirre

Nimi ei ole uskomaton, mutta aina parempi kuin Wave. Tosin totuteltavahan tuohon nyt on.

14.06.10 10:17 / joohanh

Toi Star Wars pakko nähdä. Toivottavasti ei olla tyydytty vain yhteen teemaan (valomiekkailu) vaan siellä olisi tulossa täysimittainen SW-peli.

14.06.10 09:45 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Paavi: Tuo ilmoitettu lineup ainakin on suunnattu ihan selvästi sinne jonnekin muualle kuin laitteen perinteiseen kohderyhmään. Saapa nähdä, miten strategia toimii.

Rixa: 189 dollarista on kovin huhuttu laitteen kalliimmalle versiolle.

14.06.10 09:06 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)

Mainittiinko laitteen dollarihintaa?

14.06.10 09:02 / Rixa

Nojoo, ehkä noita olisi parempiakin nimiä ollut. Tästä tulee mieleen lähinnä PS2:n EyeToy-kamerapelit. =P

14.06.10 08:57 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

^--- Agreed. Vanhoja/Remake Re pelejä kaivataan koska jostain syystä kellään ei ole aikomusta tuoda vanhan survival horror genren pelejä markkinoille. Onko pelaajat oikeasti tyhmistyny sen verran että pulma toiminta seikkailu pelit ei enää toimi joten niihin ei uskalleta heittää rahaa ?

14.06.10 00:49 / Zekeban