Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Julkaistaan Marraskuun 8:s päivä, vuonna 2010 :p
13.06.10 23:12 / TimppaRE1-3 tänne kiitos.
13.06.10 22:51 / Nemesis958karibu: Hahmon jalat ovat näkyneet jokaisessa Halossa.
Mutta itse peli näytti ihan hyvältä.
13.06.10 21:13 / ArbiterSony on tosin tehnyt muutamien pelien suhteen sen, että julkaisupäivä on ilmoitettu vasta muutamaa kuukautta julkaisua aiemmin.
13.06.10 21:11 / Lebe80Traddash, jeps. Mitä sitten? MEssä se on tehty paremmin ja KZ3ssa näyttää hienolta.
13.06.10 20:54 / karibuToivottavasti siitä sit tulee hyvä!
13.06.10 19:18 / Jama96karibu: Jääny F.E.A.R. ykkönen pelaamatta? (se ainut ja oikea F.E.A.R. peli).
13.06.10 18:28 / TraddashEn tajua miksi Killzonessa täytyy olla nuo ääliömäiset mustat varjostukset kuvan kulmissa, jolloin tuntuu että näkökenttää rajoitetaan jonkun ihmeen takia. Kakkosessa ne sai kyllä pois mutta silloin lähti tähtäin ja tekstitykset sun muut myös pois. Omaan silmääni näyttää tyhmältä. Tosin innolla odotan tätä ja varsinkin online-puolta.
13.06.10 17:49 / StreaMiksei kukaan ole innoissaan siitä että "Näjen mun JALAT!!". Ihan oikeesti, Mirror's Edge teki sen mitä FPS peleihin tarvittiin ja KZ3 näköjään otti jotain opikseen, kun koivet näkyvät Sevn LIUKUESSA(uusi elementti tämäkin!!) suojan taakse ja melee osioissa potkiessa.
13.06.10 17:14 / karibuKyllä... Kaikki on pois peliltä. Nytkin siirtyi ainakin viikolla julkaisu tämän myötä.
13.06.10 16:38 / LarziKazunori Yamauchi vuonna 2008: "game will launch sooner than expected."
No eiköhän ensi viikon E3 2010:ssa viimein saada jo se julkaisupäivä. Tosin sekin voi olla vaikka 2011 tai jotain :D
^ Ouned.
13.06.10 16:11 / ExectaKäyttäs vaa tänki ajan sen tekemisee -.-
13.06.10 16:08 / rOrava"Itse peli näytti mainiolle, mutta traileri taasen leikkaukseltaan ja rakenteeltaan ei. Kun kerran panostavat juoneen, saisivat ensimmäiset trailerit olla ehdottomasti pelkästään sitä, kuten Gears of Warissa."
Guerrilla lupasi meille gameplay-trailerin, ja sitä tämä myös oli. Leikkauksen ja musiikkivalinnan onnistumisesta voi olla toki montaa mieltä, mutta helvetin tyylikästä pelikuvaa se jokatapauksessa sisälsi. Gears of Warin kaltaisia CGI-fiilistelyjä on KZ3:sta jo yksi ulkona, ja enempää ei imo kaivata.
"T-paita päällä jäätiköllä, hohhoijaa."
Sinulla on ilmeisesti tarkempaakin tietoa Killzone 3:n juonesta, kun jo tässä vaiheessa tiedät, että Sev on tehnyt kyseisen asuvalinnan omasta tahdosta, eikä esim Unchartedin Nathanin tyyliin erinäisen tapahtumaketjun pakottamana. Kerro ihmeessä lisää.
"Killzone 2 edelleen kesken, muutaman ensimmäisen chapterin/episodin jälkeen ei ole koukuttanut. Ohjaus tuntuu uskomattoman vaikealta kun on tottunut täysin toimiviin kontrolleihin vrt. Unchartedit, Halot, Call of Dutyt, Gearsit jne."
Oho, meillähän on varsinainen asiantuntija paikalla. Että olet ihan ensimmäisen chapterin jo pelannut (rinnastettavissa storesta löytyvään demoon). Ajatella. Ohjauskin on tietysti täysin kuralla kun ase ei liiku yhtä kepeästi kuin tiimarin supersoaker, ja headshotteja ei napsahtele auto-aim magneetin avustamana. Pelaajan sopeutumiskyvyssähän ei tietenkään ole mitään vikaa, eihän?
"Ttraileri ei kyllä nostattanut kiinnostusta sitten ollenkaan. Pelkästään jäinen maasto sekavien kaupunkin sijaan ja jet-packit eivät riitä kyllä kirvoittamaan kukkaroni nyörejä."
Yhden tason perusteella siis tiedät, ettei Killzone 2 sisällä kuin sekavia kaupunkeja, ja nyt jo päättelet, että Killzone 3 on pelkkää jäätikköä... Seriously dude.
13.06.10 12:31 / RidleyJos tänä syksynä onnais... eihän sitä koskaan tiedä :D
13.06.10 12:06 / fLÄShT-paita päällä jäätiköllä, hohhoijaa. Killzone 2 edelleen kesken, muutaman ensimmäisen chapterin/episodin jälkeen ei ole koukuttanut. Ohjaus tuntuu uskomattoman vaikealta kun on tottunut täysin toimiviin kontrolleihin vrt. Unchartedit, Halot, Call of Dutyt, Gearsit jne.
Ttraileri ei kyllä nostattanut kiinnostusta sitten ollenkaan. Pelkästään jäinen maasto sekavien kaupunkin sijaan ja jet-packit eivät riitä kyllä kirvoittamaan kukkaroni nyörejä.
13.06.10 11:13 / MikaelComing Soon 2015!
13.06.10 09:35 / mastaNäköjään myös Itagakin "360-fanittamisesta" oli puhetta tuossa haastiksessa; "Well you know, when I'm talking to girls, I'll say I like one more than the other, but when we're talking about hardware I really don't have much preference."
"You said I was special!" *cries*
13.06.10 09:19 / BeliEvilJoohanh: Ei mielipiteesi ollut paha kun ei siinä ei ollut mitään fanipoika juttua mukana esim. vertauksia Halon tai Gearsin trailereihin.
Itsekään en pitänyt trailerista mutta mitä sain irti siitä niin miniguni oli aika äijä ase ja pelissä ei ole tuhoutuvaa ympäristöä.



