Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Joohanh. Jännä mielipide sinulla. Omasta mielestäni juuri juoni kannattaa jättää sinne loppuun. Näinhän yleensä tehdäänkin. Tästä esimerkkinä on Red Dead Redemption, jonka tapauksessa toimittiin juuri tällä tavalla. Ensimmäiset trailerit kertoivat avoimesta maailmasta ja vasta loppusuoralla meille esiteltiin esimerkiksi pelin päähenkilö.

12.06.10 23:48 / tassutin

Ristiinnaulitaanko minut, jos sanon, etten pitänyt trailerista? Itse peli näytti mainiolle, mutta traileri taasen leikkaukseltaan ja rakenteeltaan ei. Kun kerran panostavat juoneen, saisivat ensimmäiset trailerit olla ehdottomasti pelkästään sitä, kuten Gears of Warissa.

12.06.10 23:05 / joohanh

Itagaki-peli ilman hyppiviä tissejä? Mihin maailma on menossa?

12.06.10 22:12 / suoturska

Näyttää ja kuulostaa aika perkeleen hyvältä. Odotan!

12.06.10 21:37 / joohanh

GameTrailersista katoin ja siellä se oli kuullema joku sensuroitu versio tyyliin God of War III, kun oli sen verran raaka... Yhdessä kohtaa Sev puukottaa helghastia silmään. :)

12.06.10 19:57 / Execta

Eipä tuosta tullut mieleen kumpikaan herran mainitsemista pelisarjoista. Trailerin perusteella lähin vertailukohde taitaisi olla WET, näin ainakin meikäläisen silmillä katsottuna.

12.06.10 19:16 / BeliEvil

"...on myös neljän pelaajan yhteistyöpelitila, jota voi pelata joko verkossa tai saman konsolin äärellä."

MotionPlus on hyvä lisä (josta itsekin pääsen nauttimaan), mutta jos tämä toteutuu niin se on jo jotain TODELLA HARVINAISTA Wiillä!

Tätä tuossa otsikossa pitäisi hehkuttaa, eikä mitään MotionPlussaa.

12.06.10 18:19 / ton1ni

Eeppistä.

12.06.10 16:02 / masta

"Ohjelmaa tulee sillointällöin katsottua, joten jos vain onnistuu saamaan "hyvän" pelin, niin voisihan sitä harkita :p"

Ohjelma on mielenkiintoinen lähes ainoastaan ammatin vaarallisuuden takia. Saas nähdä miltä tuollainen Kuningas ravun kalastelu pelissä oikein tuntuu. Koska kaatuneet alukset tai mereen pudonneet kalastajat, eivät ehkä pelissä välitä sitä draamaa yhtä hyvin kuin tv-sarjassa.

12.06.10 14:17 / SILIK

SpaceAnt: samoin!

Paitsi että itsellä "fanius" on kestänyt jo ~17v.

12.06.10 13:54 / Lebe80

Selkeästi taas jakaa mielipiteitä, sillä itse juuri toivon tällaista.

12.06.10 13:54 / Lebe80

Mahe, eikös suurin osa Wiin peleistä ole suunnattu "satunnaiseen makuun"? :D

12.06.10 13:09 / Kovalchuk

Myisivät sitten erikseen näitä "classic" karttoja.

12.06.10 12:04 / Berserker

Esa, kun kerrat et tiedä Nascari urheilusta mtn, niin silloin ei kannattaisi puhua. Tiedätkö, että kun monta autoa ajaa niinkin kovaa peräkkäin ja kun lähetään ohittamaan, niin se vaatii aika paljon taitoa. Ilmavirtaukset ynm ja rata on kovin ahdas, kun autoja pörrää missä vain. "Tylsää" Jotkut tykkää jotkut ei, älä lähde yleistämään. Itsekkin voisin sanoa, että F1 ei vaadi taitoa, kun auto on niin helppo ohjata ja auto on kovin matala, joten se pysyy helposti kiinni radassa. Nascar vaatii taitoa siinä missä MotoGP ja F1nenkin, mutta kenenkään KFin jäsenen ei kannata lähteä kertomaan, että kumpi vaatii enemmän taitoa, kun kerran ei olla kokeiltu noista mtn.

En halua loukata, mutta jatkossa vältäs yleistämiset jos aiheesta ei kokemusta tai tietoa :)

12.06.10 10:42 / licorice_solid

Jos vaikka netin yli tekoälyä vastaan pelattavaa yhteistyömoninpeliä sais eikä tällaista turhuuteen panostamista...

12.06.10 09:39 / JRantajoki

Tulee varmaan noistakin melkein 10 hankittua.

12.06.10 09:18 / Doctor Pepper

Rewold:: "Eikös tää Robert Bowling oo joku isompi hemmo täs firmas? Eikä oo viel lähteny?"

Roopertti ei nyt varsinaisen pelikehityksen suhteen ole mikään avainhenkilö ollut, vaan Fourzerotwo-blogin pitäjä ja yleinen PR-heebo.

12.06.10 02:45 / Oliver

LOL, pelissä Playboy lehtiä ja mitää muuta et voi tehä ku kattoa lehtiä, et kuitenkaa nää kuvia, vaa pelkkää tekstiä :D

12.06.10 02:34 / Timppa

Ei helvetti, COD4 karttoja, pitäköö tunkkinsa, ihan mielelläni ostaisisin molemmat karttapaketit, jos molemmissa olisi ollut saman verran PELKÄSTÄÄN MW2:sen ihan uusia karttoja, en halua mitään kierrätys tavaraa, myyn siis erittäin huonon pelin pelkän rahastuksen takia!
EVVK!

12.06.10 02:31 / Timppa

Aika villejä huhuja se Paavi uutisoi... (Vaikka tottahan se on.)

Hei ninjat, menkääs pois, täällä yrittää ihmiset kir..

*umph*

12.06.10 01:57 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)