Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Eli nyt olisi nettipeleissä haparoivaa jauhelihaa tarjolla :P

11.06.10 09:29 / Smirre

Uusi Burnout, kiitos :)

11.06.10 09:25 / ilarim

Ehkä voisi hankkiakin. Hammerhead-lentely oli tosin järkyttävän tylsää

11.06.10 09:09 / Symbolia

2000s
Combat Baby -- Metric
Dead End Friends -- Them Crooked Vultures
Get Free -- The Vines
Lasso -- Phoenix
Me Enamora -- Juanes
Oh My God -- Ida Maria
Portions of Foxes -- Rilo Kiley
The Hardest Button to Button -- The White Stripes

1990s
Been Caught Stealing -- Jane's Addiction
In the Meantime -- Spacehog
Plush -- Stone Temple Pilots
Walkin' on the Sun -- Smash Mouth

1980s
Crazy Train -- Ozzy Osbourne
Here I Go Again -- Whitesnake
I Love Rock and Roll -- Joan Jett
Just Like Heaven -- The Cure
Rainbow in the Dark -- Dio
The Power of Love -- Huey Lewis and the News
Sister Christian -- Night Ranger

1960s-1970s
Bohemian Rhapsody -- Queen
Break On Through -- The Doors
Crosstown Traffic -- Jimi Hendrix

11.06.10 09:08 / Oliver

Shenmue 1&2 arcadeen ja sitten 3 julkaistaan E3:lla, pretty please?

11.06.10 00:43 / Mage

Wait what?!? :D

Massa taipuu moneen...

Ahaha, http://www.youtube.com/watch?v=fZzvvf1Sp7g&NR=1 :')

11.06.10 00:42 / Mage

Jet Set Radio, kiitos!

11.06.10 00:42 / avanto

Joko nyt tulisi ikaruga myös psn storeen. Aivan mahtava peli. Vasta pari vuotta huudellut sen perään...

11.06.10 00:32 / wsu69

Hyvinkin mahdollista, että tuohon kohtaan on lipsahtanut virhe, sillä alun perinhän peli maksoi 1200 pistettä, mutta hinta laskettiin pysyvästi 800 pojoon.

11.06.10 00:20 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Äh, kyseessä siis tosiaan on jotain episodipohjaista hömppää..
Ja minä kun kuvittelin että tästä saataisiin Heavy Rainin tyyppistä tavaraa.

11.06.10 00:06 / Demonoid

Braid maksaa normaalisti 800 pistettä, joten eikös se 400 pojoa pitäs maksaa?

11.06.10 00:06 / ruusteri

Rutabaga: Eipä taida näillä Suomen kokoluokan studioilla paljon riittää resursseja useammalle alustalle kehittämiseen.

10.06.10 23:54 / Ithron

Oikeaan suuntaan menossa, mutta odotan rosoisempia hahmoja ja verta enemmän.

10.06.10 23:49 / Demonoid

Muutama 24h-haaste yksinpeliin ja jo on kohta 150 tuntia kasassa. No joo, ehkä ei nyt tolle linjalle mennä. Kai...

10.06.10 23:47 / Oliver

Uutiskuvaa pohtiville: http://www.youtube.com/watch?v=G4ze_R3TevE&feature=related

But the prize...

10.06.10 23:37 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Hyvä valinta että menivät takaisin tuohon 2D-toimintaan.

10.06.10 23:07 / Berserker

Ei varmaan yksinpeli pidä otteessaan sitä 150-tuntia :P mutta näköjään panostavat moninpeliin ahkerasti.

10.06.10 22:32 / Jani-P

Näyttää kyllä varsin lupaavalta.

10.06.10 21:55 / AleXei

Ilmeisesti siis uskomattoman päheä live action oli tämän puffausta. Mutta yhdyn FinPeteen, ja kaivankin tästä tarttumiskoukun taskusta. En malta odottaa!

10.06.10 21:39 / joohanh