Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Eli nyt olisi nettipeleissä haparoivaa jauhelihaa tarjolla :P
11.06.10 09:29 / SmirreUusi Burnout, kiitos :)
11.06.10 09:25 / ilarimEhkä voisi hankkiakin. Hammerhead-lentely oli tosin järkyttävän tylsää
11.06.10 09:09 / Symbolia2000s
Combat Baby -- Metric
Dead End Friends -- Them Crooked Vultures
Get Free -- The Vines
Lasso -- Phoenix
Me Enamora -- Juanes
Oh My God -- Ida Maria
Portions of Foxes -- Rilo Kiley
The Hardest Button to Button -- The White Stripes
1990s
Been Caught Stealing -- Jane's Addiction
In the Meantime -- Spacehog
Plush -- Stone Temple Pilots
Walkin' on the Sun -- Smash Mouth
1980s
Crazy Train -- Ozzy Osbourne
Here I Go Again -- Whitesnake
I Love Rock and Roll -- Joan Jett
Just Like Heaven -- The Cure
Rainbow in the Dark -- Dio
The Power of Love -- Huey Lewis and the News
Sister Christian -- Night Ranger
1960s-1970s
Bohemian Rhapsody -- Queen
Break On Through -- The Doors
Crosstown Traffic -- Jimi Hendrix
Nice!
11.06.10 08:01 / KadajShenmue 1&2 arcadeen ja sitten 3 julkaistaan E3:lla, pretty please?
11.06.10 00:43 / MageWait what?!? :D
Massa taipuu moneen...
Ahaha, http://www.youtube.com/watch?v=fZzvvf1Sp7g&NR=1 :')
11.06.10 00:42 / MageJet Set Radio, kiitos!
11.06.10 00:42 / avantoJoko nyt tulisi ikaruga myös psn storeen. Aivan mahtava peli. Vasta pari vuotta huudellut sen perään...
11.06.10 00:32 / wsu69Hyvinkin mahdollista, että tuohon kohtaan on lipsahtanut virhe, sillä alun perinhän peli maksoi 1200 pistettä, mutta hinta laskettiin pysyvästi 800 pojoon.
11.06.10 00:20 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Äh, kyseessä siis tosiaan on jotain episodipohjaista hömppää..
Ja minä kun kuvittelin että tästä saataisiin Heavy Rainin tyyppistä tavaraa.
Braid maksaa normaalisti 800 pistettä, joten eikös se 400 pojoa pitäs maksaa?
11.06.10 00:06 / ruusteriRutabaga: Eipä taida näillä Suomen kokoluokan studioilla paljon riittää resursseja useammalle alustalle kehittämiseen.
10.06.10 23:54 / IthronOikeaan suuntaan menossa, mutta odotan rosoisempia hahmoja ja verta enemmän.
10.06.10 23:49 / DemonoidMuutama 24h-haaste yksinpeliin ja jo on kohta 150 tuntia kasassa. No joo, ehkä ei nyt tolle linjalle mennä. Kai...
10.06.10 23:47 / OliverUutiskuvaa pohtiville: http://www.youtube.com/watch?v=G4ze_R3TevE&feature=related
But the prize...
10.06.10 23:37 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Hyvä valinta että menivät takaisin tuohon 2D-toimintaan.
10.06.10 23:07 / BerserkerEi varmaan yksinpeli pidä otteessaan sitä 150-tuntia :P mutta näköjään panostavat moninpeliin ahkerasti.
10.06.10 22:32 / Jani-PNäyttää kyllä varsin lupaavalta.
10.06.10 21:55 / AleXeiIlmeisesti siis uskomattoman päheä live action oli tämän puffausta. Mutta yhdyn FinPeteen, ja kaivankin tästä tarttumiskoukun taskusta. En malta odottaa!
10.06.10 21:39 / joohanh


