(Paavo Niskala, 05.04.2010 - 15:49) Square Enixin tuottaja Shinji Hashimoto lupaa Twitterin välityksellä "pientä yllätystä" pelaajille kuluvan viikon aikana.
Yhtiöltä vahvistettiin viime viikolla epävirallisesti, että Final Fantasy IX saapuu ladattavaksi PlayStation Networkiin.
(Oliver, 05.04.2010 - 14:17) Kommentoidessaan PS3:lle kesällä povattua 3D-päivitystä, Ninja Theoryn Tameem Antoniades (kuvassa) ilmoitti olevansa sitä mieltä, ettei nykyisissä kotikonsoleissa riitä tehoa tuottamaan Avatar-tasoista stereoskooppista 3D-kuvaa.
(Paavo Niskala, 04.04.2010 - 23:36) Assassin's Creed II keräsi seitsemän kultaista palkintoa MI6:n pelimarkkinoinnille omistetussa gaalassa. Ubisoftin ja kumppaneiden suuntaan jaettiin kiitoksia muun muassa kampanjakokonaisuudesta, painetusta mainoksesta, Twitter-kokemuksesta ja Lineage-videosarjasta.
(Paavo Niskala, 03.04.2010 - 21:47) Halo: Reachin verkkopelin pelaajamäärän yläraja pysyy 16:ssa sarjan edellisten osien tapaan. Bungien Brian Jarrard vahvisti tiedon NeoGAF-foorumilla.
(Paavo Niskala, 03.04.2010 - 20:13) Sega sulkee Iron Man -leffojen lisenssipeleistä ja vuoden 2008 Golden Axesta vastanneen San Franciscon -studionsa. Segan sisäisen yksikön viimeiseksi peliksi jää Iron Man 2, joka julkaistaan ensi kuussa.
(Paavo Niskala, 02.04.2010 - 22:38) KonsoliFINin olennaisimpia uudistuksia edellisen sivustopäivityksen yhteydessä oli siirtyminen kouluarvosanoista tähtijärjestelmään, siis arvosanamielessä. Olin henkilökohtaisesti vahvasti ajamassa tuota linjausta. Jostain kumman syystä sain torstaina junamatkalla päähäni kerätä tilastot Xbox 360:n, PlayStation 3:n ja Wiin pelien saamista pisteistä. Kaikkia arvosanoja ei ole annettu alun perin tähtinä, mutta on silti mielenkiintoista katsoa, mihin esimerkiksi alustakohtaiset keskiarvot asettuvat.
(Paavo Niskala, 02.04.2010 - 20:48) Bizarre Creations avaa Blur-kaahailun moninpelibetan ensi viikolla kaikille pelaajille, pelisuunnittelija Gareth Wilson kertoi Kotakulle. Tavoitteena on saada testiversio avoimeksi viimeistään tiistaina.
(Paavo Niskala, 02.04.2010 - 15:54) TopWare Interactive julkaisee Enclaven Wii-version. Pelille ei vielä ole annettu julkaisupäivää, mutta Nintendon konsolilla se saa lisänimekseen Shadows of Twilight.