(Esa Linna, 31.03.2010 - 12:58) High Voltage Softwaren kehittämä räiskintäpeli The Grinder julkaistaan Wiin ohella PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle ja PC:lle. Wiin versio pysyy alkuperäisten suunnitelmien mukaan FPS-pelinä, kun taas muilla alustoilla pelaaja katselee tapahtumia ylhäältä.
(Oliver, 31.03.2010 - 12:50) Sony Computer Entertainment Europen johtajan paikalta vuosi takaperin väistynyt David Reeves aloittaa huomenna tehtävät Capcom Europen operatiivisena johtajana. Reeves korvaa uudessa tehtävässään viime kuussa edesmenneen Mark Beaumontin.
(Esa Linna, 31.03.2010 - 12:12) Shigeru Miyamoto on innoissaan kuluvasta vuodesta, sillä Nintendo julkaisee Wiille useita odotettuja jatko-osia yhtiön suosituista pelisarjoista.
(Oliver, 31.03.2010 - 08:54) Ristiriitaisin arvioin vastaanotettu ja varsin heikoille myynneille jäänyt The Conduit -räiskintä saa kaikesta huolimatta jatkoa Wiille.
(Paavo Niskala, 31.03.2010 - 00:04) Tanskalainen IO Interactive on irtisanonut 35 työntekijää. Hitman-pelisarjasta tunnetun studion palkkalistoille kuului noin 200 henkilöä tanskalaislähteiden mukaan.
IO Interactivelta vahvistettiin irtisanomiset, mutta niiden lukumäärää ei suostuttu paljastamaan. Studion edustaja vetosi lomautuksissa "projektivetoiseen organisaatioon".
(Gimble, 31.03.2010 - 00:00) Luonnonvarastrategiaa
Hollantilaisen W!Games pelitalon ympäristöteemainen Greed Corp peli on vuoropohjainen strategiapeli. Niitä ei PSN Storessa tai yleensäkään konsoleilla liikaa ole. Muiden strategiapelien tapaan pelissä on tarkoitus saada mahdollisimman paljon jalansijaa pelikentällä. Ilmaiseksi ei saa mitään, vaan prosessissa on uhrattava kuvitteellisen Mistbound maailman luonnonvaroja, joista neljä eri heimoa keräävät resursseja sotaretkilleen. Yksinpelissä pelataan jokaisella heimolla 8 tehtävää, jotka tarjoavat pelattavaa yhteensä yli kymmeneksi tunniksi. Palkaksi vaivannäöstä tehtävien jälkeen aukeaa uusia mappeja moninpelaamista varten. 12 Trophyä on myös jaossa.
(Paavo Niskala, 30.03.2010 - 22:52) Battlefield 1943 on kelvannut miljoonalle pelaajalle Xbox Livessä, ilmoittaa Electronic Arts. Yhtiön mukaan peli saavutti rajapyykin verkkopalvelulle ennätyksellisen nopeasti.
(Paavo Niskala, 30.03.2010 - 21:56) Call of Duty: Modern Warfare 2:n lisäkartat ilmestyivät tänään Xbox Liveen. Samalla peliin saatiin myös päivitys ja kaksi lisäsisällölle omistettua playlistiä.