(Esa Mäkijärvi, 17.04.2003 - 00:00) Muutama päivä sitten CubeFIN raportoi, että Nintendo on tuomassa demo-dvd:tä Yhdysvaltojen markkinoille. Nyt Cube Europe raportoi tämän levykkeen sisällöstä.
Mukana olisi pelattavat demot ainakin seuraavista peleistä:
(Esa Mäkijärvi, 17.04.2003 - 00:00) Nihon Keizai Shinbun, Japanissa ilmestyvä sanomalehti, raportoi tuoreessa numerossaan, että Namco ja Sega neuvottelevat mahdollisesta yhdistymisestä. Liiton toteutessa kaksikosta tulisi maan suurin vain pelejä valmistava yhtiö noin kolmen miljardin dollarin vuosituloilla. Shinbunin artikkelin mukaan Namco olisi liittymässä Segaan ja kauppa viimeisteltäisiin joskus ensi vuoden aikana.
(Esa Mäkijärvi, 17.04.2003 - 00:00) Australian Nintendo on päivittänyt nettisivuaan tiedoilla, jonka mukaan GameCubelle kehiteltävä Wrestlemania XIX -painipeli tulee ilmestymään kengurumaassa tämän vuoden syyskuussa. Näin tuotos tullaan näkemään myös täällä Euroopassa suurin piirtein samoihin aikoihin.
Lisää pian.
(Wombut, 17.04.2003 - 00:00) Jos lähdetään miettimään mitä genrejä Xboxilla ei ole pahemmin edustettuna niin tulee heti mieleen rooli- ja partypelit. Jos omistat Xboxin, muutaman ylimääräisen ohjaimen ja vielä kavereitakin, niin Kung Fu Chaos voisi paikata ainakin toisen puutteen.
(Esa Mäkijärvi, 16.04.2003 - 00:00) GBA Central on saanut käsiinsä kahdeksan uutta ruutukaappausta Nintendon Game Boy Advancelle kääntämästä SNES-tasoloikinta Donkey Kong Countrysta. Uudet kuvat paljastavat lukuisia ennalta tuttuja kohteita, mutta ruuduissa esitellään myös kahta uutta minipeliä, Funky’s Fishingiä and Candy’s Dance Studiota.
(saintbert, 16.04.2003 - 00:00) Midway on ilmoittanut syksyisestä kauhutittelistään nimeltä The Suffering. Peli julkaistaan kotikonsolien koko kolmikolle. 3D-seikkailun peliympäristö on kalseanoloinen vankila. Kuolemaan tuomittu Torque pääsee kahleistaan vankilinnan joutuessa yliluonnollisten voimien riepoteltavaksi.
(saintbert, 16.04.2003 - 00:00) Segan markkinointihistoria ei ole mairitteleva. Ovathan legendaarisen pelitalon viimeisimmät konsolit flopanneet aina näyttävämmin. Toisin oli 16-bittisten koneiden aikaan 1990-luvun alussa, kun Segan MegaDrive kamppaili vielä tosissaan konesukupolven herruudesta. Näihin tunnelmiin palaillaan Segan E3-messuosastolla.