Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Too Human valmistuu sittenkin

Pelisivusto IGN pääsi testaamaan Silicon Knightsin megaeeppisiä mittasuhteita tavoittelevaa Too Humania. Testin ohessa paljastui, että pieneksi ikuisuusprojektiksi venynyt peli on valmistumaisillaan.

- Tällä hetkellä teemme ennen kaikkea viimeistelyä ja viimeisiä viilauksia sekä varmistamme, että kaikki luokat ovat tasapainossa ja että yhteistyötila on mahtava. Peli käy läpi viimeisiä kehitysvaiheita. Näinkin monimutkaisen pelin kanssa viimeistely vie todella kauan. Et voi vain julkaista peliä ja korjata bugeja jälkikäteen, kertoi Denis Dyack.

Vaikka Microsoftin yksinoikeudeksi jäävän trilogian ensimmäisen osan kehitystyö on kestänyt kauan, uskoo Dyack jatkon seuraavan huomattavasti nopeammin perässä. Kanadalaisstudio pyrkii nimittäin tuottamaan projekteja rinnakkain. Dyack luottaa siihen, että trilogia saadaan päätökseensä Xbox 360:lla.

Jotain pelin kokoluokasta kertoo se, että hahmon kehittäminen tason 45 tienoille vie Dyackin mukaan 40-60 tuntia, kun hahmojen maksimitaso on 50. Oman sankarinsa voi siirtää saumatta jatko-osaan.

Too Humanin julkaisupäivä säilyy kuitenkin edelleen hämärän peitossa. Sen sijaan Dyack lupasi edelleen, että pelin demo saadaan kauppapaikalle ennen julkaisua.

Oheiset kuvat ovat viime lokakuulta.

Galleria: 

Kommentit

Vaikuttaa kyllä lupaavalta peliltä. Odotuslistalla ollu jo piiiiiiiitkään.

Minusta tuo on näyttänyt älyttömän kankealta kaikkien näkemieni pelivideoiden perusteella. Ainakin jos vertaa Ninja Gaideniin ja DMC:hen. Oliskos tästä julkastu lähiaikoina jotain liikkuvaa kuvaa?

Esimerkiksi tuon IGN:n ennakon ohessa pitäisi olla tuoreehkoa videokuvaa.

Gethejäkö noissa kuvissa on? :P

superpeli

Ehkä Too Human on vähän kärsinyt siitä "Devil May Cry" -mielikuvasta, joka sille aikanaan mediassa luotiin. Kyseessä on kuitenkin hyvin erilainen peli, joka on lähempänä Diablon kaltaista hack'n'slash-roolipeliä. Toiminta on loppupeleissä varsin yksinkertaista: vasen tatti ohjaa hahmoa ja oikeaa tattia kääntämällä hyökätään tiettyyn suuntaan. Hahmonkehitys ja sen kautta opittavat uudet taidot sekä neljän pelaajan yhteistyöpeli ovat ne Too Humanin avainkomponentit.

Diablot olivat mannaa, joten tämäkin peli kuuluu odotuslistalle. Mielenkiinnolla odotetaan lopputulosta, vaikka peli Unreal Enginellä pyöriikin.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi