Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

PS2 Netti

31.03.2001 - 00:00, Mpdman

GT3 myöhästyy lisää

30.03.2001 - 00:00, Luckyman

Xbox nettiin 2002

30.03.2001 - 00:00, Luckyman

Saitekin uudet kujeet

30.03.2001 - 00:00, designed

TGS:n pelit

29.03.2001 - 00:00, Shaban

Zone Of The Enders –
Zone Of The Enders

28.03.2001 - 00:00, designed

Dosen konsolipelit Top 10 vko 12

27.03.2001 - 00:00, Mpdman

Game Boy emulaattori PS2:lle

27.03.2001 - 00:00, Mpdman

EA:n pelejä

27.03.2001 - 00:00, Shaban

X-Squad –
X-Squad

26.03.2001 - 00:00, Kimmo Sjöblom

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Mystical Ninja Starring Goemon pelikasetti ohjekirja retromuistelo

Kansa vaatii uutta Goemonia!

Tai jos ei koko kansa, niin ainakin yksi toimituksemme jäsen haaveilee Konamin höpsön sankarin paluusta. Hahmon vanhemmat 2D-seikkailut kääritään kyllä retrokokoelmaksi, mutta harmillisesti julkaisu jää vain Japanin-markkinoille. Uudesta pelistä haaveillessa kannattaa hypätä Retromuistelot-juttuumme, jossa syvennytään vuoden 1997 Mystical Ninja Starring Goemon -tasoloikkaseikkailuun. Klikkaa kuvaa ja ota selvää, miksi piippuaseet, jättirobotin musiikkivideo ja plasmaa karjuva ennustaja tekivät nimikkeestä unohtumattoman.

Uusimmat foorumiviestit

  • Siirtyy se ainakin ekassa osassa joten en näkisi syytä miksei muissakin.
    -- Xenoblade Chronicles 2, HideoMiyamoto, 5 minuuttia sitten
  • Kyllä tämä toimii paremmin putkijuoksuna kuin avoimena maailmana. Spider-Manissa se koko juttu on se hyppiminen, kiipeily ja seitillä linkoaminen ympäriinsä. Wolverinella se homma on pätkiä sakkia. Tässä itselle ainakin painaa ehdottomasti ...
    -- Marvel's Wolverine, BaDari, 45 minuuttia sitten
  • Jaahas. Oiskohan taas aika ostaa Switchi TV tasolle. Ocarina of Time o_O
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), John Smith, 50 minuuttia sitten
  • Tämä on kyllä niiiin totta. :D Tietyt vakiokommentit aina kun jonkin pelin yhteydessä vähänkin puhutaan parrysta tai on vähänkin suoraviivaisempi teos. Samoin kun on "politiikkaa" mukana.
    -- Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan, shamaniac, 1 tunti sitten
  • En oikeastaan muista vitosen skineistä mitään. Tai ehkä sen, etten ikinä vaihtanut mitään kun ne oli maksullisia ja/tai sellaisia, ettei niistä itse ainakaan maksaisi yhtään mitään. Taisivat olla vielä sellaisia että en olisi vaihtanut...
    -- Gears of War: E-Day, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Pitää ehkä kuitenkin odottaa hieman lisätietoja tuosta tulevasta uudesta mallista, että onko siinä jotain muutakin hyvää päivitystä kuin helpommin vaihdettava akku. Omaan käyttötarkoitukseeni olisi kaikkein parasta, jos saisi konsolin iha...
    -- Nintendo Switch 2, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Mielenkiinnosta kysyn, että onko näitä pelaavat kuinka kärryillä juonenkäänteistä?
    -- Kingdom Hearts 4, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Niitä kuuluu heittää molotovilla. Pullo tai kaksi riittää (easy tasolla) ja kun ne tappaa tulella niin ne ei edes räjähdä.
    -- Yleinen Resident Evil -ketju, pelle, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...