Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Tarkoitetaankohan tässä sitten eläimillä vaikka kissanaamaisia olentoja, joilla on eläimen naama mutta muuten ovat ihmisten kaltaisia.
27.07.09 13:04 / DePetriKyllästyminen iskee aika nopeasti karttojen vähyyden takia.
27.07.09 12:27 / ruusteri"Parempaa on tarjolla ja viimeistään tämän jälkeen kannattaakin suunnata katseet kohti toista store-peliä; Warhawkia."
Mitenkäs meinasit saada Warhawkista vakavasti otettavan verkkomätön, kun ei pelissä pysty käytännössä edes tähtäämään? ( Liian iso deadzone, kelvoton tähtäys ylikorostetun pysty- ja vaaka-akselin priorisoinnin vuoksi, sekä järkyttävä auto-aim tekevät pelistä pelikelvottoman. Sääli sinänsä, kun muut osa-alueet ovat kaikin puolin kunnossa. )
Itse aiheeseen liittyen, mielestäni aika osuva arvostelu. Peli toimii juurikin viihdyttävänä välipalaräiskyttelynä suurempia nimikkeitä odotellessa.
27.07.09 12:23 / Kellijuu, ihan Suomesta taidan tilata/varata... on syksy muutenkin kiireistä aikaa niin ei haittaa, vaikkei peliä heti saisikaan kätösiin :p
27.07.09 11:10 / TimppaSimulaatio, BioWaren ei roolipelien ykkösfirmana tarvitse mainostaa itseään millään ylimääräisellä. Kun vain lätkäisee nimensä pelin kanteen niin johan löytyy ostajia.
Täytyy kuitenkin sanoa, että tämä eläinseksijuttu on kyllä aika lol, epäilen kyllä, että kyseessä on jokin inside-vitsi tms, ei kukaan tuollaista pokalla naamalla voi tehdä. Anyway, kaikki epäsovinnaisuudet on plussaa. :D Tässäkin näkyyy ero USA:n ja Kanadan välillä. Jenkeissä tuskin olisi tehty mitään tälläistä, homosuhteita ja eläin"pornoa" :p
27.07.09 10:49 / ZirendaNäissä K-18 peleissä tuleekin sitten "special edition" painoksissa mukana talouspaperirulla nimikirjoituksilla varustettuna sekä kunnon tuubi käsirasvaa ;)
27.07.09 09:11 / James Dean (James Dean)"kovat on puheet, muuan falloutit lakaisee lattiaa heittämällä."
Niinpä, niinpä. Jos tosiaan puhut Fallout: A Post Nuclear Adventuresta, niin silloin ymmärrän ehkä tarinoiden tason vertailun. Fallout 3 tarina oli onneton. Suorastaan huono.
Ja jotta pääsisin ihan aiheeseenkin, niin onko se teiltä nillittäjiltä pois, että Halo saa oman waypointtinsa. Tunnen kuitenkin monia ihmisiä, jotka ovat varmasti innoissaan uusista Halo-ominaisuuksista. Ja kun miettii, että miten kauan Halo 3 on roikkunut yhtenä liven pelatuimmista peleistä niin minusta ei ole kovinkaan hämmästyttävää, että franchisea pyritään hyödyntämään ja KEHITTÄMÄÄN jatkossakin.
27.07.09 08:41 / hiis"Huumorintaju, either you have it, or you don't."
Milläs minä näiden ominaisuuksien ja ikäluokituksen surkuhupaisuudelle naureskelen jos en huumorintajulla?
27.07.09 07:29 / MahewcoroTodella surullista, että varsin potentiaalista peliä aletaan markkinoimaan pehmopornolla... Kenties Mass Effect- "kohu" paransi kyseisen pelin myyntiä niin tukevasti, että vastaavaa yritetään toistamiseen. Tällä kertaa vain niin kovin läpinäkyvästi.
eihän tota markkinoida tolla kun uutinen on otettu suoraan esrb sivulta
27.07.09 06:31 / frozen9999"Haha, tämä on täysin surkuhupaisaa. "Aikuisia" pelejä totta tosiaan."
Huumorintaju, either you have it, or you don't.
27.07.09 06:03 / FamaZTodella surullista, että varsin potentiaalista peliä aletaan markkinoimaan pehmopornolla... Kenties Mass Effect- "kohu" paransi kyseisen pelin myyntiä niin tukevasti, että vastaavaa yritetään toistamiseen. Tällä kertaa vain niin kovin läpinäkyvästi.
27.07.09 00:37 / SimulaatioVai X-ryhmäkin löytyy -_-"
Tosin jos peleihin pitää työntää eläimiä sänkyyn niin silloin kyseinen ryhmä olisi varmaan ollut omiaan mainostamiseen. Pelit myytäväksi nettiin ja kun kaikki mediat kauhistelevat luokitusta niin ei tarvii tuhlata omia rahoja mainostamiseen. Kyllä niitä luottokortin omistavia pervoja luulis tarpeeksi löytyvän jotta pelin myynnit olisivat olleet kannattavat ;D
Haha, tämä on täysin surkuhupaisaa. "Aikuisia" pelejä totta tosiaan.
26.07.09 23:56 / Mahewcoro"kovat on puheet, muuan falloutit lakaisee lattiaa heittämällä."
Viimeksi kun tarkistin, oli Fallout RPG-peli... Sitäpaitsi rohkenenpa väittää Halon tarinaa vielä Falloutistakin paremmaksi, sillä Halon tarinan laajuus mitataan sadoissa tuhansissa vuosissa, ja aina löytyy lisää selvitettävää, Forerunnerit yms...
26.07.09 22:59 / joohanhKiitäjä: Julkaisija joutuu pitämään vielä huolen että peliä ei luokitella X -sarjaan, eli täysin aikuisviihteeksi, jota ei sitten voikkaan ihan missä tahansa kaupassa myydä.
26.07.09 22:57 / miggeJos siihen M lätkähtää niin antais sitte palaa kunnolla. Turha se on alkaa enää mitään tissejä sumentelemaan -_-" Ei sen puoleen, ettäkö se peliä paremmaksi tekisi, huvittaa vaan tollanen puolitiehen jättäminen.
26.07.09 22:36 / kiitäjäKuulostaa jotenkin sairaalta; avaat oven ja näät karhun pedillä. Tulee mieleen 'Kalle eläinten ystävä' :)
26.07.09 22:22 / salee007Kuulostaapa aika erikoiselle. :D
26.07.09 22:14 / hininKaiken hyvän on loputtava aikanaan tai se muuttuu huonoksi.
26.07.09 22:10 / suurimies


