Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Hyvällä säkällä pääset hevosen kanssa pukille ja käy vielä Mr. Handit + Game over ruutuun.
26.07.09 20:45 / t4izuuniFloppia flopin perään? ;) (vitsivitsi)
26.07.09 20:24 / ExectaWinkwink http://www.konsolifin.net/xbox/gameranking/458
Ja kolme tähteä ei tosiaan ole paska arvosana. Pelasin F.E.A.R. 2:n mieluusti läpi, mutta olenkin tällainen räiskintäaddikti ;)
26.07.09 20:20 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Öygh, Twin Snakesin välikkeet oli kamalaa(todella, todella kamalaa) katsottavaa. Toivottavasti niistä vastussa ollut henkilö on jo kivitetty. Käyttäkööt apurahat jonkin henkilön palkkaamiseen jolla tyylitajua riittää.
26.07.09 20:10 / karibuJoohanh, liikaa hypettivät sitä. Mielestäni ihan pelattava peli, vaikkakin ontuu monessa, missä sen piti loistaa.
26.07.09 20:10 / t4izuuniOnko joku jo keksinyt mittarin tälle "hyvälle maulle"? Vihastuttavaa kun ko. termiä viljellään vieläkin. Milloin vitsi on hyvän maun mukainen? Silloin kun mahdollisimman moni pitää siitä?
26.07.09 19:46 / Tseikenedkovat on puheet, muuan falloutit lakaisee lattiaa heittämällä.
26.07.09 19:36 / NikkiLataustaukojen aikana näkyvät, joten ehkä sanavalinta oli harhaanjohtava. No, näkyy ne ohjeet ruudulla enivei..
26.07.09 19:15 / Esa Linna (Esa Linna)Peli oli ainakin minusta todella hauska ja viihdyttävä pelata. Vaikka aseet olivatkin välillä suhteellisen tehottomia. Mutta ainakaan ei menty Halo linjalle jossa pitää pumpata 1 lipas päähän ennenkuin elite tuupertuu. :D
Tarinakin oli ihan hyvä. Harmi että nappulat olivat laitettu vähän miten sattuu, mutta niihin tottu kyllä ajan kanssa. Itse antaisin ehkä 4 tähteä.
(Mutta joo, eipä peli ollut kovinkaan pelottava)
26.07.09 18:20 / BerserkerOlen samaa mieltä Joohanhin kanssa, peli on erittäin viihdyttävä räiskinnän osalta sekä tunnelma on osittain todella ahdistava. Olisin toki kaivannut vielä shokeeraavampaa kokemusta;)
26.07.09 18:19 / CarmanenItse olen kyllä vahvasti eri mieltä Paavin kanssa. Mielestäni k.o. peli on todella mainio, niin intensiivisen gunplayn kuin hyytävän tarinankin osalta. Ja kyllä ainakin tuolla sairaalassa ja koulussa pelotti ihan saatanasti.
F.E.A.R. 3 tervetullut.
26.07.09 18:12 / joohanhvoi olla että noi uudet pelit loppuu, mutta luulisin että ne tekee halo 3 ja noihin uusiin vielä lisää ladattaa livestä, ja minä ainakin jaksan uskoa että se leffa tulee. Ja se anime sarja voi poikia vielä paljonki lisää noihi haloihi. minä ite oon halo fani ja mulla on kaikki halot niin toivoisin että halot ei lopu reachiin.
26.07.09 17:11 / FinTiger"hyvin aikaa"? -_-
26.07.09 17:00 / t0nin0tWorld of Goo, on varsinkin erittäin hyvä esimerkki innovaatiosta.
Vaikka Boom Bloxia en olekkaan pelannut, siinä on myös innovatiivinen idea vaikka jättifirmalta tuleekin.
26.07.09 16:56 / ton1niTulipahan mieleen, että tuo koko Bungien pää-Halo-jehuhan (Frank O'Connor) on nykyjään 343-Industriesin pomo, että eipä ne tulevatkaan Halot varmasti tule mitään räpellyksiä olemaan. Halon tulevaisuus näyttää nykyään IMO paremmalta kuin koskaan.
26.07.09 15:57 / joohanhMitenköhän failasivat tuon Too Humanin kanssa noin pahasti. Kyllä olisi luullut parempaan pystyvän.
26.07.09 15:52 / joohanh"Kaksintaistelut eivät tuo ensimmäisen kerran jälkeen peliin mitään uutta, niistä selviää vain sitkeästi yrittämällä ja yhdeksässä tapauksessa kymmenestä ne voittaa osumalla vastustajaa kasseihin."
:D Tää on kyl niin totta... joka kerta oon ampunu vastustajaa munille. Aika ikävän näköstä.
26.07.09 15:34 / TimpaniSit vaan hommaamaan kaksi DS kynää ja niillä takomaan :D maailman pienimmät rumpukapulat.
26.07.09 15:33 / metal8585Joo,itsekin haluaisin vielä pystyä jatkossa katselemaan myös ylähyllykköä nolostumatta.
:>
26.07.09 15:30 / metal8585


