Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Mikähän noissa sm-varusteissa viehättää pelintekijöitä :/ Aina pitää joku remmireiska työntää peliin mukaan pahikseksi...
23.07.09 16:57 / kiitäjäHalo-sitä, Halo-tätä.. *oksentaa* <- Tuohon sanoisin että ANIME sitä, ANIME tätä.. *ampuu itseään päähän*
Joka asiasta on näköjään pakko tehdä Anime.
Kuten Wolverinesta. SNIKT. Eikä siitä olekaan tehty kun twilight hinttarivampyyrin näköinen ja ...
huoh. MIKÄ animessa on niin mahtavaa?
Mutta jep. en malta odottaa sitä että Master chief näyttää tältä -> :3
Ja covenantin tapon jälkeen naama vääntyy "^_^" hymiöön.
<3<3<3<3<3
No ei, kai tosta ollaan vakavaa kyhäämässä. Mutta en käsitä miksi ANIME.
Miksi ei vain normaali animaatiosarja? Miksi pitää turvautua nykyään kaikessa animoinnissa japanilaisien puoleen? Omaperäisyys ei ainakaan voi olla syy.
Kaikki piirtotyyli kun on nimenomaan sitä Animea joka on aina enemmän tai vähemmän samannäköistä.
Ehkä oon ainoa, mutta kiinnostais joskus nähdä jotain tuorettakin.
Eipä tämän maailman ainoat (tai väittäisin että edes parhaat) animaatioartistit Japanissa sijaitse. Mutta nepä tuntuu saavan kaikkien työt koska ovat eniten hypetettyjä maailmassa tällähetkellä. Osaksi japani/animemuoti-ilmiönkin takia.
Ja pakko sanoa, että vaikka jokaisesta Halosta olen pitänyt, että alkaa kyllä jo käydä vanhaks itsellekin toi Halo:n hehkutus.
Koska ihan tosi, sen tarina EI ole mestariteos. Ei todellakaan. Ehkä tarkemmin kirjoitettu kun useissa peleissä, mutta omaperäinen? Hahahah. :D Jepjep. Avaruus, sotilaat, alienit, maapallon tuho ja tarinan klassinen sankari ja kaikki muu onkin tuoreista tuoreinta.
Ja itse pelit? Ei niin paljon ylempänä kaikkia muita satoja FPS shootereita. HYVIÄ kyllä, mutta come on.
Mutta kirjottakoon nyt sitten jokainen kirjoja, tehköön nyt sit leffan ja nyt sit sarja ja sanokoon että lopettaa halo pelien teon ja tehköön sen jälkeen nyt sit vielä real time strategyn, DLC peliversion ja 1 uuden Halo pelin.
Ja figuurit, reput, lounaslaatikot, juomapullot, penaalit, ne pienet puolikkaat figuurit lyijykynien päähän. Bobbleheadit, costyymit, snowglobet. Erikoisversiot leffasta, peleistä, figuureista. Keräilykorttiroolipeli kehittelyyn samantien hei jätkät, te ootte missannu sen!
Ja tarroja. Ja myykää nyt vielä soundtrakit jokaisesta pelistä, sarjasta ja leffasta.
Tehkää nyt vielä erillisiä Halo biisejä guitar heroon ja rock bandiin.
Ja Master Chiefille oma tosi-tv sarja.
Sillä pitäis päästä alkuun just ja just.
23.07.09 16:54 / SarkasmiAaaahaaa... Vai tämäkin on nyt sitten jo paska kaikkien mielestä.
Ja minä hölmö kun olin käsityksessä että eka overlord oli ihan hyvä ja kakkosta jopa odotettiin. Enpä paljon pelistä tienny tosin... Harmi.
Ei näköjään tule enää hyviä pelejä ulos ollenkaan. Paitsi tietty ne, mistä kaikki vaahtoaa ja mitä mainostetaan eniten.
Piti tääkin hommata ja toivoin hyvääkin peliä mut noooo ei sitten kaiketi. Vaan noi "hyvän arvosanan pelit" alkaa olla niin helvetin käytettyjä että kaikenmaailman Gears of Warit ja halot vaan tympii kun kaikessa pitää vaan ampua ja ampua ja ampua ja mennä ja tappaa outoja otuksia ja kerätä aseita ja argh.
Ei sillä, hyviä pelejä, mutta ei jaksais enää kiinnostaa jauhaa sitä samaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
Milloinkohan sitä tulis joku erilainen hyvä peli, kun kaikki erilainen on samantien täyttä paskaa jokaisen mielestä.
NOOOO, ehkä joskus. Niin kauan saa 360 kyllä pölyyntyä kun ei JAKSA kiinnostaa aivan prikulleen samat objektiivit eri paketissa enää.
23.07.09 16:40 / SarkasmiVirallisessa lehdistötiedotteessa puhutaan vielä "Halo Waypointista", ilmeisesti Xbox Liveen pykättävästä sivustosta, jonne tuodaan kaikkea Halo-tavaraa.
A preview of select “Halo Legends” episodes will first debut on Xbox LIVE, the largest gaming and entertainment network in the world, starting this fall through a new experience called Halo Waypoint. Launching in fall, Halo Waypoint will be a new destination for “Halo” fans on Xbox LIVE around the world. It will inform fans of the latest “Halo” news and activities, and grant access to content ranging from podcasts, trailers and screenshots, to exclusive video footage you won’t find anywhere else. It also will provide a new challenge for “Halo” gamers with a career system and player rankings tied to both in-game and out-of-game accomplishments related to “Halo.” In addition to the limited, early episode premieres, Halo Waypoint will debut several behind-the-scenes videos that chronicle the making of “Halo Legends.”
23.07.09 16:36 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Kaze88, on aika liuta noita avaruus jne. animeita olemassa, parikymmentä sarjaa aiheesta vain riipaisee sitä määrää joka on tehty. MS laittanut rahaa palamaan kun katsoo keitä on mukana tekemässä. Itseasiassa Halo vaikuttaa juuri nyt kiinnostavammalta kuin koskaan.
23.07.09 16:20 / karibuItse rupesi kiinnostamaan kun luin että mahtavan Ghos in the Shell: Stand Alone Complex-sarjan tehny Production 1.g on mukana projektissa...
23.07.09 16:20 / L_A_GKunhan sitä rahaa vaan sais kaikkiin näihin lokakuun peleihin =P
23.07.09 16:13 / MuntuJotenkin eivät ole avaruus/alien scifi animet ikinä olleet kummoisia millään tasolla ja vielä kun nuo halo pelitkään ole iskeneet niin voin sanoa että tämä ei kyllä ole minulle :P
23.07.09 16:03 / Kaze88Kylläpä jaksetaan pukata pelejä lokakuulle. Brutal Legend ja Uncharted 2 tulee varmaan napattua lokakuussa ilmestyvistä peleistä.
23.07.09 16:02 / wertyKannattava ostos! Peliä tuli aikoinaan odoteltua pitkään boksille. Peli ehdottoman hauska kaverin (kavereiden) kanssa.
23.07.09 15:35 / Lebe80Halo-sitä, Halo-tätä.. *oksentaa*
23.07.09 15:20 / J+Nyt alkoi puistattamaan tämä uutinen.
no jos ei ole boxia tai ei halo maailma kiinosta niin ehkä sitten ;)
23.07.09 15:19 / frozen9999"PR-torvi", loistavaa!
23.07.09 15:17 / DePetriJoo, typon korjautumisessa kestää iäisyys... ei kun hetki... ei kun iäisyys... oon käsi!
23.07.09 14:42 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Nisu: Beta levelit kyllä on kokoversiossakin
23.07.09 14:40 / AjatusliekkiHao universumi?
23.07.09 14:38 / AjatusliekkiJes, tuo onkin pidempään himottanut.
23.07.09 13:49 / karibuHyvin heitetty Pleieri! XD
23.07.09 13:44 / BerserkerHehe, kuulostaa aika hauskalle. Mutta voi olla että jää ostamatta, kun GTA4 on vielä kesken enkä tiedä milloin sitä jatkan. Saints Row 2 vähän niinkuin jyräsi joka osa-alueella sen yli.
23.07.09 13:41 / BerserkerInnovatiivisuus on kärsinyt koska riskit ovat liian suuret. Jossain DS peleissä voisi kokeilla uusia asioita kun niihin ei mene rahaa niin paljoa, mutta ei kovin helposti näissä "hollywood" peleissä.
23.07.09 13:40 / Berserker


