Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Hyvä peli, varsinkin kun hinnan ottaa huomioon. :)

23.07.09 13:38 / Berserker

Aika hieno.

23.07.09 13:36 / Berserker

Voishan tuon melekeen hankkia kun on Pleikalle enemmän ohjaimiakin.

23.07.09 13:31 / Muntu

Dodiin, hieno homma, itsekin tosin otsikon perusteella uumoilin Braidia. Ehkäpä sekin tulee jossakin vaiheessa :)

23.07.09 13:15 / werty

Oijoi, kiinnostaa! :P

23.07.09 12:55 / Execta

Totta joka sana. Pelien seikkailumieli on kuollut ja mennyt päin Hollywoodia. Mä melkein kirjaimellisesti katson uutta megaepokkia yhtä mielelläni, kuin seuraavaa kesäblockbusteria Amerikasta. Onneksi sitä seikkailumieltä löytyy vielä tästäkin viihteenmuodosta, se vain pitää osata etsiä. Indiepeleistä esimerkiksi löytyy koko ajan uutta pelattavuutta. Niiden evoluutio kiitää torakoiden nopeudella. Selainpelien evoluutio on taudin luokkaa. Kaupalliset dinosaurukset raahustavat lamassa henkitoreissaan, onneksi Wii hämmentää ketterämpänä otuksena teollista kenttää. Sen hämmentäminen vie vain aikansa, mutta olen iloinen, että joku sen tekee jottei pelit teollisena tuotteena menehdy.

23.07.09 12:29 / Mitä?

"Castle Crashers taispi olla viimevuoden paras live arcade peli. Braid taiski tulla tänävuonna eikä vielä ole vuode parasta live arcade peliä äänestetty :P"

Braid on viime kesän-syksyn tuotoksia. Itsekin oletin otsikon perusteella puheen olleen Braidista, mutta eipä sitten. Castle Crashers on myös todella mainio peli, että ei sentään ihan mistään surkeasta räpellyksestä ole nyt puhetta.

23.07.09 11:53 / Funkee

Ykkösosa oli ainakin hirveätä skeidaa ja tämän demoa kun koitin niin eipä tuntunut laisinkaan paremmalta.

23.07.09 11:45 / KingofPS

"buu, otsikon perusteella odotin braidia"

Castle Crashers taispi olla viimevuoden paras live arcade peli. Braid taiski tulla tänävuonna eikä vielä ole vuode parasta live arcade peliä äänestetty :P

23.07.09 11:24 / Kaze88

Itsellä jäi kyllä TLAD pahasti kesken, kun heti oston jälkeen taisi olla joku muu peli mitä sitten tuli pelailtua. Voisi joskus jatkaa, se oli kyllä aika loistava lisäri. Ja tämä varmaan jatkaa samalla linjalla, nimi ainakin vakuuttaa!

23.07.09 11:15 / DarkNorik

Tuli jotenkin mieleen videosta kasari hitti Gauntlet, tosin eri kuvakulmasta.

23.07.09 11:10 / Hiikeri

buu, otsikon perusteella odotin braidia

23.07.09 11:03 / foeprkl

Sanana "innovatiivisuus" on kärsinyt inflaatiota sen verran paljon, että jo sen näkeminen pistää kääntämään sivua.

Suurten megapelien rinnalla kulkee jatkuvasti pieniä uuden oivaltaneita pyristelijöitä, siis juuri näitä joita löytyy verkkokauppojen hyllyltä. Menevät hauskoina välipaloina, mutta ei tuollainen vain yksinkertaisesti riitä. Tarvitaan niitä mammuttimaisia megaeepoksia luomaan elämää suurempia tarinoita, jotka tekevät tästä harrastuksesta niin suuren.

23.07.09 10:49 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Ui jumalauta suosittelen! :o

23.07.09 10:35 / rOrava

Tuosta luvusta puuttuu ne beta-vaiheen taideteokset, jotka lakaistiin bittiavaruuteen testiajan loputtua.

23.07.09 10:20 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Jos hinta vaan pysyy järkevänä niin voisi jopa harkita ostoa :)

23.07.09 10:08 / kiitäjä

Kaveri kyllä tarvii "chewbacca-puolustusta" jos haluaa voittaa ton jutun...

:D:D:D:D:D:D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Chewbacca-puolustus

23.07.09 09:26 / Wild Child

Hyvä Double Fine! SUCK MY DICK activision!

23.07.09 09:21 / Wild Child

Kyllähän tämä hankintaan menee, vaikka en ole alkuperäistä saati TLADia pelannut moneen, moneen kuukauteen. Välillä on käynyt lähellä lähteä taas pyörimään Libery Cityyn, mutta tekemisen puute vaivaa, vaikka noita saavutuksiakin olisi vaikka kuinka paljon vielä tekemättä..

Jos tämän lisärin laatu on samanlaista kun TLADissa, niin hinta on kohdillaan!

23.07.09 09:18 / J+

"Jos tatit olisivat samanlaiset kuin Dualshockissa niin silloin niistä olisi jotakin hyötyä, PSP:n tateilla olisi aika hirveää pelata jotain, vaikka niitä olisikin kaksi.
"
Sanoo herra joka ole varmaan koskaan psp:stä pelannu...itellä tuhansia tunteja takana monster hunter freedom 2:sta ja joitain kymmeniä muita pelejä kuten psp:n socomia ja tatissa ollu mitään valittamista. Ei se vaan toimi että käsikonsolin keskelle lyödään kolme senttiä korkea tatti heilutettavaksi.

23.07.09 08:56 / Miqail