Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Psn:ssä ei kyllä yhtää side scrolling hack and slash peliä ole ja nyt saadaan vielä mahd. paras sellainen psn:ään...HIENOA :D. Katsoin tuota jo silloin kun sitä julkaistiin boxille ja halusin sen heti. tulee RO battle (tai mikä sen nimi nyt olikaa) mielee, tietenki hyvällä tavalla.

23.07.09 08:29 / Kaze88

"Coming soon from Activision: Call of Guitar Hero: Modern Rockfare 3"

Starring Will Ferrell

23.07.09 07:58 / Pleieri

Lähdelinkin kautta löytyvä video selvittänee kuvia paremmin pelin meininkiä.

23.07.09 07:09 / Oliver

Mukavahan se on saada julkaisupäivä tällekin.

Pelin hehkeästä päähenkilöstä on myös julkaistu uusi kuva:

http://www.gamespot.com/images/6213867/gtaiv-gay-tony-coming-out-oct-29/....

23.07.09 05:11 / Olli Ouninkorpi (Olli Ouninkorpi)

Coming soon from Activision: Call of Guitar Hero: Modern Rockfare 3

23.07.09 02:35 / FamaZ

juu niin tarvii, activision voi haistaa pitkät.

23.07.09 01:31 / Nikki

Pitää kyllä tukea Double Fineä ja ostaa tämä peli, joko julkaisussa tai vähän myöhemmin, mutta ehdottomasti on hankintalistalla

23.07.09 01:00 / Pirate fin

PSP2:ssa sitten parin vuoden päästä viimeistään...

22.07.09 23:46 / baron

Vain kaksi tähteä !

Huippu peli, omistan. Hauska, ihan menevät kontrollit. Kaatunut kuin kerran. Bugeja ei ole tullut vastaan. Itse en ole kertaakaan turhautunut. Mielestäni neljän tähden peli.

http://www.gamereactor.fi/arviot/73712/Overlord+II/

Lukekaa ihmiset tuokin arvostelu. Siinä tulee positiiviset puolet paremmin esiin.

22.07.09 23:32 / Moolle

Voih, pääsisinpä minäkin tuonne miljoonien joukkoon. En vain osaa.

22.07.09 23:03 / Akaesora

ei kai tästä päivityksestä haittaakaan ole :)

22.07.09 22:54 / skrel

Säästöä taas tiedossa, kun tämä siirtyy hankintalistalta unohduksen puolelle. Kiitos arviosta, antoi vastauksia.

22.07.09 22:51 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Juuri näin :) "avointen paikkojen kammosta" sehän onkin jo harvinaista :s, mutta ShotcowS:n kommenttia lainaten "ONLY in America"

22.07.09 22:50 / skrel

"Eikös sitä voi kuitenkin tehdä uuden accon bannitun tilalle? "varsin kohtuullista" :D jenkit on sitten hel*etin tyhmiä."

No mut se menetti store-krediitit jota sillä oli varmaan todella paljon + trophyt, joiden arvoa ei voi rahassa mitata. Arvioisin, että yks pronssi=$20, hopea=$100, kulta=$500, platina=$5000

22.07.09 22:48 / Pleieri

Eikös sitä voi kuitenkin tehdä uuden accon bannitun tilalle? "varsin kohtuullista" :D jenkit on sitten hel*etin tyhmiä.

22.07.09 22:38 / PurpleHaze

"Olen itsekkin saanut bannit yli16kk sitten eikä se ole hävinnyt minnekkään:("

Et viitti paljastaa mistä sen sait?

Ja jos ei muuta niin ei muutakuin soittoa jenkkilään Erikilla ja alatte kaverin kanssa sitten etsiä lisää bannattuja ihmsiä ja joukkokanne pystyyn.

22.07.09 21:57 / Pleieri

Olen itsekkin saanut bannit yli16kk sitten eikä se ole hävinnyt minnekkään:(

22.07.09 21:49 / -kIDe123-

Vuoden 2009 DLC-paketti leijuu huomenna Storeen, oi kyllä!!!

22.07.09 21:26 / Carmanen

Niin joo! Nehän syyttää ihan väärää peliä!

22.07.09 20:59 / metal8585