Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Psn:ssä ei kyllä yhtää side scrolling hack and slash peliä ole ja nyt saadaan vielä mahd. paras sellainen psn:ään...HIENOA :D. Katsoin tuota jo silloin kun sitä julkaistiin boxille ja halusin sen heti. tulee RO battle (tai mikä sen nimi nyt olikaa) mielee, tietenki hyvällä tavalla.
23.07.09 08:29 / Kaze88"Coming soon from Activision: Call of Guitar Hero: Modern Rockfare 3"
Starring Will Ferrell
23.07.09 07:58 / PleieriLähdelinkin kautta löytyvä video selvittänee kuvia paremmin pelin meininkiä.
23.07.09 07:09 / OliverMukavahan se on saada julkaisupäivä tällekin.
Pelin hehkeästä päähenkilöstä on myös julkaistu uusi kuva:
http://www.gamespot.com/images/6213867/gtaiv-gay-tony-coming-out-oct-29/....
23.07.09 05:11 / Olli Ouninkorpi (Olli Ouninkorpi)Coming soon from Activision: Call of Guitar Hero: Modern Rockfare 3
23.07.09 02:35 / FamaZjuu niin tarvii, activision voi haistaa pitkät.
23.07.09 01:31 / NikkiPitää kyllä tukea Double Fineä ja ostaa tämä peli, joko julkaisussa tai vähän myöhemmin, mutta ehdottomasti on hankintalistalla
23.07.09 01:00 / Pirate finPSP2:ssa sitten parin vuoden päästä viimeistään...
22.07.09 23:46 / baronVain kaksi tähteä !
Huippu peli, omistan. Hauska, ihan menevät kontrollit. Kaatunut kuin kerran. Bugeja ei ole tullut vastaan. Itse en ole kertaakaan turhautunut. Mielestäni neljän tähden peli.
http://www.gamereactor.fi/arviot/73712/Overlord+II/
Lukekaa ihmiset tuokin arvostelu. Siinä tulee positiiviset puolet paremmin esiin.
22.07.09 23:32 / MoolleVoih, pääsisinpä minäkin tuonne miljoonien joukkoon. En vain osaa.
22.07.09 23:03 / Akaesoraei kai tästä päivityksestä haittaakaan ole :)
22.07.09 22:54 / skrelSäästöä taas tiedossa, kun tämä siirtyy hankintalistalta unohduksen puolelle. Kiitos arviosta, antoi vastauksia.
22.07.09 22:51 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)Juuri näin :) "avointen paikkojen kammosta" sehän onkin jo harvinaista :s, mutta ShotcowS:n kommenttia lainaten "ONLY in America"
22.07.09 22:50 / skrel"Eikös sitä voi kuitenkin tehdä uuden accon bannitun tilalle? "varsin kohtuullista" :D jenkit on sitten hel*etin tyhmiä."
No mut se menetti store-krediitit jota sillä oli varmaan todella paljon + trophyt, joiden arvoa ei voi rahassa mitata. Arvioisin, että yks pronssi=$20, hopea=$100, kulta=$500, platina=$5000
22.07.09 22:48 / PleieriEikös sitä voi kuitenkin tehdä uuden accon bannitun tilalle? "varsin kohtuullista" :D jenkit on sitten hel*etin tyhmiä.
22.07.09 22:38 / PurpleHaze"Olen itsekkin saanut bannit yli16kk sitten eikä se ole hävinnyt minnekkään:("
Et viitti paljastaa mistä sen sait?
Ja jos ei muuta niin ei muutakuin soittoa jenkkilään Erikilla ja alatte kaverin kanssa sitten etsiä lisää bannattuja ihmsiä ja joukkokanne pystyyn.
22.07.09 21:57 / PleieriOlen itsekkin saanut bannit yli16kk sitten eikä se ole hävinnyt minnekkään:(
22.07.09 21:49 / -kIDe123-Vuoden 2009 DLC-paketti leijuu huomenna Storeen, oi kyllä!!!
22.07.09 21:26 / CarmanenNiin joo! Nehän syyttää ihan väärää peliä!
22.07.09 20:59 / metal8585


