Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Onneksi olkoon Tapza!

03.01.09 00:02 / suurimies

Löytyyköhän pelaajalehti.comin käyttäjistä kymmentä täysi-ikäistä, saati sitten Sonyn yksinoikeuksista kiinnostuneita pelaajia.
Tuskin.

Siis onko tämä ihan (lähes) valmis versio, siis ei sama kuin mitä pääsi Digiexpolla kokeilemaan, tai edes vähän uudempi versio?

14.1 ei millään pääse, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.
Ette siirtäisi ajankohtaa, ihan minun vuokseni?
Etänä voisin osallistua, lähettäisin vaikka passista ja/tai ajokortista valokopion :D

02.01.09 23:49 / The Great Samu

"Hmm V2 taidettiin puhua pokemonista eli tehdäänkö wiille oma pokemon sarja sitten?"

Luulisin, että V2:n toimittaja ei vielä tiennyt tarkemmin, minkälaista sisältöä palveluun tuodaan.

Times-lehti kertoo nimittäin näin: "Viewable by anyone with a Wii games console and an internet connection, the Wiinoma channel is expected to deliver a family- oriented blizzard of cartoons, brain-training quizzes, cookery, educational and other lifestyle shows: all of it original content produced exclusively for Nintendo."

02.01.09 23:43 / SOJ

"In its relentless quest for world living-room domination..."

Hetkonen, eikö tämä uutinen olekaan Sonysta tai Microsoftista?

"Wiin oma kanava", haha :D

02.01.09 23:15 / Mahewcoro

Läpällähän minä :) Mutta kyllä se vieras kommentointi yleensä on sitä luokkaa että huh-huh.

02.01.09 22:42 / KingofPS

"Koska Brittiamazon lähettää kaikki tuotteensa EU:n sisältä mitään muita veroja ei tule kuin alvin erotus eli vajaa 10%. Postikulutkin olivat kohtuulliset ainakin kun tilasin alkukesästä RockBandin ja instrumentit, tulivatkin muuten 2ssa päivässä kotiovelle."

Ei pidä paikkaansa. EU:n sisällä et maksa veroerotusta. EU:ssa alvit maksetaan myyntimaahan, eli Englantiin tässä tapauksessa.

02.01.09 22:29 / karipelaaja

Pelaajalehti.comin uutiskommentoija-trollit ovat lähes aina anonyymejä trolleja, eivät Pelaajalehden foorumin jäseniä. Joten ei sekoiteta puuroja ja vellejä taas, eihän.

02.01.09 22:26 / karipelaaja

Hmm V2 taidettiin puhua pokemonista eli tehdäänkö wiille oma pokemon sarja sitten?

02.01.09 22:24 / t4izuuni

Kaikki Wii TV:ssä julkaistavat ohjelmat tehdään yksinomaan Wiille, joten mitään vanhoja tai tuttuja ohjelmia ei välttämättä hirveästi nähdä. Mielenkiinnolla odotan, minkälaista sisältöä sinne aletaan pukkaamaan.

02.01.09 22:17 / SOJ

FindRb: Ei viihde-elektroniikka kannata varmuuden varalta säilöön ostaa. Hinnat tulee alaspäin koko ajan, myös bluray soittimien. Ostaa sitten kun on oikeasti tarvetta. :)

02.01.09 22:10 / Smirre

Joo ite tossa kanssa koitin ja melko kököltä ja palikalta tuntui, ehtaa lisenssikamaa. Fanit tietysti tykkää; tyttöystävä kova LOTRin ystävä ja tossa vieressä se demoa hakkaa, hakannut kohta koko illan. Ja mun pitäisi Dead Spacea jatkaa :(((( eivaaaa.... ;)

02.01.09 22:02 / TH-T

"kymmenen Pelaajalehden foorumin jäsentä..."

"Olisin muuten varmaan tullut :("

Tosiaan :) Osa porukasta joitain xbotteja jotka ovat tulleet paikan päälle vain haukkuakseen tätä peliä. "Lol,Xboxill o parempii pelei", "huonot grafiikat, XBOX rules!!", tämän käsityksen itse olen ainakin saanut kun katselee tuota pelaaja lehden uutis kommentointia.

02.01.09 22:00 / KingofPS

Kain:"Outo juttu.. Ei nimittäin napannut juuri ollenkaan tämä teos. Olen aina ollut kova Battlefront fani joten luonnollisesti odotin tältä paljon mutta petyin pahasti. "

Tismalleen sama homma. Battlefrontit olivat aivan eri luokkaa tähän verrattuna.

Japle varoitteli, että ei mitään ihmeempää odotettavissa ja Pirate_Fin vahvisti samat kommentit; "melko kuraa, demo lähti poistoon".

Sitähän se oli, pakko myöntää. Taistelu oli epätarkkaa ja siitä puuttui semmoinen kunnon ote. Kampanjan voisi kiskaista läpi kavereiden kanssa, sillä coop maistuu aina, mutta nepe tuskin jaksaa innostaa.

02.01.09 21:44 / Healtti

Vitsi ei näemmä auennut kaikille :)

02.01.09 20:54 / rookie

Kyse onkin siitä että joutuu sietämään niitä Pelaajalehden tyyppejä :D

02.01.09 20:52 / Simulaatio

rookie, näytäthän tuota olevan KonsoliFIN-jäsen.

02.01.09 20:50 / ilpoilari

Siinä on kaksinpeli, sekä vapaassa tilassa että tarinatilassa.

02.01.09 20:42 / zxcvbnm

"kymmenen Pelaajalehden foorumin jäsentä..."

Olisin muuten varmaan tullut :(

02.01.09 20:28 / rookie

Outo juttu.. Ei nimittäin napannut juuri ollenkaan tämä teos. Olen aina ollut kova Battlefront fani joten luonnollisesti odotin tältä paljon mutta petyin pahasti.

Se mitä demosta jäi mieleen oli ensinnäkin pelin ulkoasu. Muistaakseni BF2 oli komeamman näköinen kuin tämä ja kontrollit on todella tönköt ja tylsät ja muutenkin semmonen "juostenkustu"tekele.

Onneksi kyse on vasta demosta mutten jaksa uskoa että suuresti enää tästä muuttuu sillä todella paljon olisi tehtävä jotta tämä löytäisi tiensä pelihyllyyni. Yksi plussa kuitenkin löytyy ja se on komeat musiikit. Saapi nähä miten käy kun kokoversio saapuu.

02.01.09 19:33 / Kain