Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Avanto: Niinpä, pistää vaan miettimään miten sekaisin ne teatterin näyttelijät on kun tyhjille saleille vetävät näytöksiään...

Karibun kannattaa kanssa käydä vetämässä vähän jääteetä ettei pala käämit.

16.06.10 17:38 / kiitäjä

Joohanh: En kyllä ymmärrä miten liven infrastruktuuri on mitenkään muita edellä..?
Käsittääkseni live toimii pitkälti p2p-tekniikalla, joka säästää serverikuluista, mutta puolestaan rajoittaa pelaajien määrää yms.

16.06.10 17:21 / badmf

Noita "virtuaalisia" tilaääniä kannattaa kyllä varoa etenkin pelikäytössä, jossa äänten tarkalla paikannettavuudella on merkitystä.

Ääniaaltojen heijastaminen huoneen pintojen kautta on kovin virhealtista ja epätarkkaa puuhastelua, joten pelikäytössä toimivamman surround-järjestelmän voi saada kaikkein halvimmillakin PC-käyttöön tarkoitetuilla purkeilla.

16.06.10 17:18 / Xbugs

Joo, heitin tuon 120 ihan päästä, koska tuohan on se yleinen tähtiluku. Mutta ihan totta on, että vihreät tähdet mukaan lukien määrä on tuo.

16.06.10 17:04 / Orin

Ai Jeesus mitä settiä! Olin aluksi hieman skeptinen 3DS:än suhteen, mutta että tuollainen läjä loistopelejä!! Taitaapi mennä ostoslistalle :)

16.06.10 16:38 / Triforceee

Ei kyllä hotsita hirveästi enää alkuhuuman jälkeen. Veikkaan koneen kuitenkin myyvän ihan hulluna, kun vanhat omistajat päivittelevät laitteitaan.

16.06.10 16:32 / kiitäjä

Suht edullinen pläjäys, kunhan vain yksinään pelailee. Muuten joutuukin jo ostamaan laatikoittain lisähärpäkkeitä, jotta vieraille riittää kans.

16.06.10 16:28 / BeliEvil

karibu: Sieltä Nintendolta tuli uusia pelejä, yllätyksenäkin, Kid Icarus ja MGS 3DS:lle sekä todella vahva tuki muiltakin julkaisijoilta (mitä muutakaan suvereenille ykköselle voisi kuvitella?). Wiille yllätyksenä tuli uusi Donkey Kong ja ainakin itse olin yllättynyt Epic Mickeysta ja Kirbystä. Ja jos ihan oikeasti uskot ettei Wiin liikkeentunnistus toimi, niin kannattaisiko jo ihan oikeasti käydä kokeilemassa? Se mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Tässä kohtaa Sony ei todellakaan tule saattamaan Nintendon puolivalmista tuotetta mahtavuuteen, kunhan vain matkivat isommilta.

Ja en itse ainakaan ollut kartalla 3DS:stä, en ainakaan että se vaikuttaisi noin toimivalta paketilta. Ja se PSP:n grafiikka on ihan tarpeeksi käsikonsolille. Kannataisiko muuten tarkistaa ne PSP:n myynnit, tuon konsolin tyrkyttäminen edelleen on kuin aukoisi arkun kantta hautajaisissa. Kuollut se on, PSP2 jo kehiin, jos Sonylla riittää vielä rahaa hukattavaksi käsikonsoleihin, kaiken hukkaamisen jälkeenkin.

Ja jos vanhojen sarjojen kierrätys on kamalaa, niin mites se Sonyn tilaisuuden Heroes on the Move? Tuliko oksennus? Entä Twisted Metal? Veti maha ihan kuralle? Tiedän, sitä trollia ei pitäisi ruokkia, eikä tähän lööperiin vastata, mutta kun fanipoikien loogisuus on tällä hetkellä jotain niin käsittämätöntä, että vetää ihan sanattomaksi.

Kiitäjä: Yksikään järkevä ihminen ei voi ottaa tosissaan Xbugsin teatteria.

16.06.10 15:55 / avanto

Siis mitä muuta siinä oikeasti saa jos se verkkopelaaminen on vain koukku ?

Ja hyvät tarjoukset on silti vain tarjouksia. Ilman ylimääräistä käteistä sieltä ei tipu mitään.

16.06.10 15:54 / kiitäjä

Hinta ei kyllä ole paha, mutta tarjoaako toi sitten yhtään sen kummempaa ääntä kuin nämä isompien telkkareiden feikki surroundit.
Tosin johonkin makkariin minitelkkarin tai varsinkin näytön kaveriksi tollanen voisi olla ihan pätevä.

16.06.10 15:46 / kiitäjä

Avanto, siis Kinect on edelleen vailla hintaa. Joo, ei maistunut 10 vuotta vanhat grafiikat ja ohjaus joka toimii jos toimii eikä edes toimi niin kuin sen oli tarkoitus. Kaikki Wii kokemukset ovat olleet hirveitä. Move näyttää tekevän kaiken niin kuin Wiiltä odotettiin. Ns. pistä Nintendolle asialle, niin joutuu Sony menemään perässä. MS ostelee kokonaisia pelejä on sama asia kuin pientä lisäkivaa peleihin?? Asu RDR peliin on sama asia kuin pelisarja toisella konsolilla?

Valven panostus PS3lle on siis merkityksetöntä vaikka kaikki eivät halffis roskasta pidäkään?? Kappas kun niitä Valven peleistä pitäviä luulisi tämän kiinnostavan. Ja olihan se oikeasti yllätys kaiken sen jälkeen mitä Valven suunnasta on PS3sta koskien kuulunut.

Mikäs tuosta Nintendon pressistä nyt teki niin mainion? Zelda joka olisi ollut hieno kymmenen vuotta sitten vai se että sekään ei toiminut kuin piti? Kappas kun samat häiriö tekijät vaikuttavat kotonakin eikä pelkästään demotuksissa. Ja mitä uusia pelejä oli Nintendolla? Paria nimiä vain heitettiin ja edes pelikuvaa harvasta. 3DS oli jo tiedossa, muttei todellakaan se että se on typerryttävän pieni, etenkin 3D käyttöön, eikä grafiikatkaan ole kuin PSP tasoa. Grafiikka juna meni jo. Eniten Nintendossa ärsyttää se, että jättävät kaiken puolitiehen. Etenkin sillä rahamäärällä jonka ovat tienannneet luulisi että parempaankin pystyisi. Vanhojen peli sarjojen kierrätys uudelleen ja uudelleen on aivan kamalaa katsottavaa.

Missä oli siis Nintendon yllätykset? Metal Gearia DSllä? Eikös sitä ole ihan kaikkialla. Snake nähtii jo Wiilläkin. Nintendo oli pelkkää pettymystä. Se 3DS mainos oli häkellyttävä, eikä todellakaan hyvällä tavalla.

16.06.10 15:45 / karibu

Avanto: jospa juuri sen takia ettei xbugs voi sietää kyseistä laitetta?

16.06.10 15:42 / kiitäjä

Traddash: Verkkopeli on vain koukku, jolla saadaan maksamaan LIVEstä, koko järjestelmän infrastruktuuri on huomattavasti kaikkia muita verkkopalveluja edellä. Tästä syystä siitä peritään hintaa.

Goldilaisille ei jaeta pelejä, mutta todella hyviä pelitarjouksia. Ja nämä tietysti saa pitää itsellään, vaikka aika loppuisikin.

16.06.10 15:36 / joohanh

Juu, tuskin tuon kokoisesta laitteesta mitään lahkeita lepatuttavaa bassojytinää irtoaa. Lähinnä varmaan on tarkoitus olla ratkaisu ihmisille, jota haluavat taulutelkkariin edullista tilaääntä ilman että tarvitsee ripotella kaiuttimia ympäri kämppää.

16.06.10 15:29 / Oliver

Ihan kivalta ja näppärältä tuo vaikuttaa. Hintakin on ihan kohdillaan, muttaa ostopäätöksen ratkasee kyllä tuo äänenlaatu. Ite ku oon tällänen audiophiili niin bassoa ja tilaääntä pitää löytyä.

Onko muuten tullut mitään tietoa onko tuossa enempää liitäntöjä kuin nuo optinen ja analoginen? Olisi nimittäin mukava saada muitakin laitteita tuohon kiinni...

16.06.10 15:23 / LogicFighter

Minä en nyt saa millään tavalla käsiini ajatusta tai viittausta tuosta Xbugsin tokaisusta vaikka aikaisemmin olen aina nähnyt mihin hän viittaa mutta nyt menin minä metsään.
Itse olisin halunut nähdä niitä pirun yksinoikeuspelejä kuten The Last Guardian tai jopa alfa asteen StarHawkia. Ja mitäköhän pikku juttuja nyt sitten Steamista saadaan pleikalle? Tuskin on mitään merkittävää.
Ja Twistedissä olisi voinnut olla paljon enemmän pelaajia kun ei graaffisestikkaan ollut komea.

16.06.10 15:19 / Traddash

Kiitäjä: Miksei pääse? Kyseinen nimimerkki omistaa myös sen pilkkansa kohteen, toisin kuin tämä toisen rannan trolli.

Ja karibu, kyllähän sen uuden XO:n hinta paljastettiin. Ja mitäs väliä sillä Movella on? Eihän se heiluminen ole ennenkään sinulle maistunut, eikö? Ja eikös tämä ostettu exclusive-dlc ole oksettavaa toimintaa, kuten se oli MS:n toimesta?

Ja mikäs nyt Sonyn tilaisuudessa yllätti? Se Valven edustajako? Eihän ne Valven pelit olleet mistään kotoisin, vai mitä se nyt oli?

Enemmän yllätyksiä ja se Last Guardian, niin olisi voinut sanoa tilaisuuden olleen menestys. Nyt se oli sitä vain verrattuna MS:n vastaavaan ja se ei ole paljo se. Nintendo vei näitä molempia 6-0. Mainoskampanjoiden markkinointi ja Cokis-fiilistely aiheuttivat lähinnä kummastusta.

16.06.10 15:18 / avanto

Itse en ainakaan lähde tuota Plussaa ostamaan jossei tule jotain oikeasti parempaa ominaisuutta tai sisältöä siihen. Cross-game chat ei ole välttämätön itselle ja nuita PSN sun muita pelejä ei muutenkaan tule pelattua, että säästän tuon rahan mielummin kunnon peleihin.

16.06.10 15:16 / Naukkis

J+: Ideana on nyt se että jos joku haluaa pelata vain ja ainoastaan netissä eikä muusta tilpehööristä välitä niin haluaistko sinä maksaa sen 50$ vuodessa jotta pystyt siihen, kun taas voit maksaa 50$ jotta saisit jotakin nettipelaamisen kylkiäiseksi.
Ja jaetaanko muuten Livessä Goldilaisilla kuukaudessa joitakin pelejä, jopa niitä huonojakin (varmana niitäkin tungetaan kaikille, Calling All Cars anyone?)?

16.06.10 15:13 / Traddash

Samat nimimerkit, jotka Xbox-puolelle irvailevat Liven kovasta vuosimaksusta toteavat nyt PS Plusin korkeamman hinnan siedettäväksi? :D

16.06.10 14:57 / J+