Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Niin vähän tulee käytettyä pleikkaria pelaamiseen, että jää plussat hankkimatta. Pitää katsoa, jos joskus tulee joku erityisen hyvä tarjous, niin sitten ottaisi vaikka vuodeksi.
16.06.10 14:52 / Rocky_BalboaIhan hyvältähän tuo kuulostaa mutta tuohon hintaan itse olisin halunnut myös panostusta tuohon verkkopelaamiseen. Jossain vaiheessa voi ottaa Liven rinnalle mutta ei ainakaan vielä.
16.06.10 14:43 / badariTurhaan karibu alat hermostumaan xbugsin mutinasta. Se vaan purkaa tunteitaan kun ei pääse nauttimaan sonyn tarjonnasta.
16.06.10 14:35 / kiitäjäEi vittu mikä ripoff.
16.06.10 14:07 / JussiRMTodennäköisesti tulee eka kuu passattua kun sisältö on jo ostettuna, mutta seuraavina voi olla hankinnan arvoinen.
Eiköhän pelivalinnat aina tule olemaan sieltä vanhimmasta päästä, uusimpia pelejä korkeintaan pääsee nauttimaan exclusive-tarjouksien kera (ja siten taasen missaa niiden osalta ilmaisuuden myöhemmin).
16.06.10 14:04 / TumuEi nuo hinnat ole ollenkaan pahoja, mutta vielä kun tuohon tulisi sellainen välimalli tyyliin Move-ohjain + Tiger Woods 11 hintaan 49,99 euroa niin menisi ostoslistalle.
16.06.10 14:02 / Niko Martiskainen (Niko Martiskainen)käsittääkseni pelissä on 240 tähteä yhteensä, vihreät piilotetut tähdet mukaan lukien.
16.06.10 14:01 / Rubinesfeldon: "Henk.koht. täytyy tehdä kipeitä valintoja: pitäisikö maksaa Livestä vai Plussasta - vai molemmista?"
Sama. Tai no Livestä luopumista en ole harkinnutkaan, mutta niin kauan kun nettipelaaminen PS3:lla pysyy ilmaisena ja tarjoaa pitkälti samat ominaisuudet niin taitaa jäädä Plus alkuun hankkimatta. Jossain vaiheessa tuo tulee varmasti. Sony voisi pistää jonkun hyvän tarjouksen joka sisältäisi pelejä joita ei ole vielä tullut hankittua. :)
Milläköhän tapaa nuo ilmaiset PSN-pelit valikoituvat? Jos joka kuukausi tulisi yksi ilmainen, suhteellisen tuore julkaisu tarjolle olisi tuo jo yksissään riittävä syy hankintaan vaikka pelejä ei omaksi saakaan. Jos taas ilmaiset pelit on vanhoja ja täten jo varmasti ostettu muuten (kuten WipEout HD), niin tuon edun arvo putoaa lähelle nollaa.
16.06.10 13:52 / Niko Martiskainen (Niko Martiskainen)No helvetti, minulla on jo LBP... Muuten tuo kuukausittainen PSN peli, 2 minisiä ja PS1 klassikko kuulostaa ihan siedettävältä lisäedulta.
16.06.10 13:52 / baronEi ole tullut tarvittua pelien välistä chattia, eikä demojakaan oikeastaan tule ladattua, joten tulevaisuudessa tullaan varmaan edelleen pärjäämään ilmaisella versiolla. Säästöä se on meinaan sekin, kun ei tarvitse nettipelaamisesta maksaa ekstraa =)
16.06.10 13:49 / KovalchukNo nyt se Gran Turismo 5, eli tuttavammin GT Forever sitten tulee! Hittovie, jos marraskuussa tulee, niin tulee kyllä joulu aikaisin tänä vuonna, kun pukkaa Turismoa ja Star Warsia samalle kuukaudelle...Kyllä sosiaalinen elämä(ai mikä elämä?) kärsii rankasti loppuvuonna :D
16.06.10 13:43 / KovalchukEnsi-tilaajat saavat sekä LBP ja Wipeout HD pelien PS3-versiot. LBP on tilaajalahja, ja Wipeout ensimmäisen kuukauden "kuukauden peli".
Feldon: Plussaa ei tarvitse pystyäkseen hyödyntämään verkkopelaamista. Nykyinen PSN-palvelutaso on jatkossakin ilmaista.
16.06.10 13:35 / hartzuVarsinaisesti kokonaan uusista Move-peleistä vain Sorcery ja Heroes on the Move näyttävät laitalaisilta, mutta RE-, TC- ja SOCOM -integraatiot kohottavat rutkasti osakkeita.
16.06.10 13:31 / joohanhLiven tarjoamat ominaisuudet täyttävät hintansa paremmin kuin kerrotut ominaisuudet Plussassa.
En tiedä, minusta viitisen kymppiä päivitysten taustalatauksesta, parista pelistä ja oheiskrääsästä vuodessa on liikaa.
Party-ominaisuus, Cross Game Chat ja Reputation-arvostelujärjestelmä olivat niitä asioita, joita itse odottelin.
Ilmaisella jatketaan, kunnes pakotetaan Plussalaiseksi.
Itseltäni löytyy jo Wipeout HD ja LittleBigPlanet, joten sekään ei ole riittävä houkute.
16.06.10 12:56 / VinnieKiinnostavia kommentteja. Suuri yleisö alkaa selvästi hyväksyä ajatuksen maksullisista verkkopalveluista. Henk.koht. täytyy tehdä kipeitä valintoja: pitäisikö maksaa Livestä vai Plussasta - vai molemmista?
16.06.10 12:50 / feldonAi se on littlebigplanet eikä Wipeout.
16.06.10 12:42 / The_Akzuhttp://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=192582
tuolta vielä tarkempaa tietoa soittimista
Cross-game chat toiminnallisuutta ei ole missään kunnolla varmistettu tai kerrottu kuuluuko se plus-pakettiin vai ei. Ainoastaan Hollannin PSN sivuilla se mainitaan, mutta ei missään muualla.
Tilaajalahjana alussa on luvassa LittleBigPlanet PS3 versio, ei PSP versio.
16.06.10 12:32 / hartzumarraskuussa 2012
16.06.10 12:25 / viliperiLame.
16.06.10 12:23 / Jamaikan asukas


