Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
"Sonylla olisi ollut avaimet huikeasti parempaan konferenssiin, miksi ihmeessä käyttivät ainakin 45min turhanpäiväiseen sontaan? Mainospuheet, 3D-hehkutus, multiplattarisopimukset, miksi? Tilalle olisi voinut laittaa vaikka mitä parempaa."
3D televisioiden tulo kesällä ja kuten myös leffat ja pelit joten niistä pitäisi olla hiljaa? Yksinoikeus DLCtä peleihin ei ole mainitsemisen arvoinen vaikka se on ollut tärkeä kriteeri multilättyä ostaessa? Näistä pitäisi olla hiljaa koska???
Nämä siis kymmenien pelien lisäksi joita esiteltiin joko lavalla tai trailereiden muodossa ja on valittamista? Etenkin kun kilpailijoilta kuultiin enemmän puhetta ja vähemmän näytettä. Entäs Kevin Butler, messujen paras "vieras". Tai Gabe Nevell, täysin puuntakaa. Tai Moven hinta ja julkistuspäivä kun muilta jäi uusien värkkien hintailmoitukset mainitsematta. Entä Twisted Metal? Ainakin yleisö hurrasi koviten juuri tälle. Entäs Moven demotus joka toimi saumattomasti "oikeassa" pelissä. GT5 julkaisupäiväkin taisi jäädä huomiotta.
Xbugs, niin mihin vitun lupauksiin ei voi luottaa??? Meinaatko vain trollata vai onko oikeastikin jotain sanottavaa.
16.06.10 12:20 / karibuPitää tämä nyt varmaan ainakin kokeilla ihan vaan, että pääsee tuolla cross-game chatilla leikkimään. On kyllä tosi hölmöä jos noi saamasi pelit lähtee kävelemään kun aika loppuu... Ei se nyt aivan hirveä rahastus (Minun mielestä) jos joskus aina maksaa tuon 15, että pääsee pelailemaan kunnon demoja ja puhelemaan sen 3kk chatissa huoletta. (siis välillä). Turha oikeastaan tuosta rahastuksesta on enään valittamaan niin paljoa kun tuntuu nykyään joka asia olevan rahastusta.
16.06.10 12:18 / Dr_GredJärkyttävä lista! Mä olin toki kiinnostunut tosta vehkeestä ennenkin, mutta mulla oli jäämässä toi silti ainakin aluksi ostamatta...nyt ei pysty vastustamaan.
Ocarinan 3d-versio. Ninja Gaidenia, Contraa, Resident Eviliä, Kid Icarusta, Metal Gearia, Final Fantasya, Animal Crossingia ja Dragon Questia yms yms yms!!!!! Ja kaiken kukkuraksi vielä Personakin!!! Aivan heikottaa.
Muggshotter:
3D-efektin voi poistaa laitteesta kokonaan, jos sitä ei halua.
Movessa on liiketunnistin ja se pallo, Navissa ei kumpaakaan. Jälkimmäisen voi korvata ihan normi padilla.
16.06.10 12:04 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)Ihan hyvin pelejä kuitenkin tulossa.
http://gonintendo.com/wp-content/photos/Screen_shot_2010_06_15_at_1.57.0...
http://gonintendo.com/wp-content/photos/Screen_shot_2010_06_15_at_1.57.1...
Ocarinan 3d-versio ja Persona. Tulee ihan tippa linssiin!
Hui kun on kallista, rahastus niillä on vaan mielessä.
Ilmaisella jatketaan...
16.06.10 11:56 / PurpleHaze"Pelkkä Move-ohjain maksaa 39,99 euroa ja sen oheen "Navigation Controller" -apuohjain sekä kamera 29,99 euroa kappale." Mikä on nuiden kahden ohjaimien ero?
16.06.10 11:54 / pamppersSly Raccoon -kokoelma menee ostoon, todellakin. =D
No jäihän Sonynkin pressistä jotain käteen.
16.06.10 11:41 / MuggshotterVai että tällaista komeutta pukkaa markkinoille.
Jää kaupan hyllylle varmaan omalta osaltani, mutta mikäs siinä muitten ollessa jos 3D-pelit kiinnostaa.
16.06.10 11:37 / MuggshotterSopivan hintainen sisältöönsä nähden toisin kuin LIVE. Lähtee ostoon heti kun tulee. :)
16.06.10 11:36 / ramseIhan jees lista, mutta 3D-ajatukselle en ole lämmennyt ollenkaan. E3n pressi tilaisuudet on jätetty väliin ihan vain tämän hetkisen internet yhteyden takia (mikä on mokkula, ja kuten kaikki tietävät, mokkula on siitä paaaarhaimmasta päästä), joten mikäli 3DSästä tuli jotain muuta ihmeellistä, pitänee kai katsella jostain.
Näin ollen en hommaisi 3DSää vaikka siihen tulisi jopa Tekkeniä. Niin kaukana 3D-pelien aaltopituudet ovat omastani.
16.06.10 11:35 / MuggshotterEli marraskuun puolella luulisi tulevan eurooppaankin? Toivottavasti tällä kertaa tuo julkaisupäivä pitäisi.
16.06.10 11:31 / EnemyTuo cross-game chatin "rajaaminen" kyllä kummastuttaa ja suorastaan vihastuttaa pientä ihmistä. Miksi? Onko Sonyllä epäilty, että pelkkien demojen ennakkosaanti
( plus sun muut hienot ekslusiivit tietenkin ) eivät riittäisi motivoimaan kuluttajaa tarpeeksi liittymään maksullisen palvelun käyttäjäksi? Nyt putoaa Sonyn osakkeet minun silmissäni, mutta odotellaan nyt kuiteskin ensin, että koko plus palvelu edes ilmestyy ja annetaan sitten varsinainen tuomio. :)
(Karibu, onko sinulla vaikeuksia erottaa XO ja PS3 toisistaan? Tuon ja monen muun kommenttisi perusteella näyttäisi näin olevan.)
Saatan vain arvailla, miksi vaihdoit puheenaihetta, kun Oikeamielisen Totuuden esitaistelijana sanoin ääneen sen minkä Sonyn lehdistötilaisuuden jälkeen oli selvästi havaittavissa: Sonyn ja sen edustajien lausuntoihin ei taaskaan voinut luottaa.
16.06.10 11:19 / XbugsIhanaa herätä tämmöseen uutiseen :D. Firefight on tosi mukavaa kunnon porukalla!!!!!!!!
16.06.10 11:18 / skrelViper7:
"Ihan kohtuu hyviltä nuo edut kuulostaa, mutta täytynee toivoa ettei tämä rampauta perusjäsenyyttä live goldin tyyliin"
Mutta noinhan on tapahtunut jo nyt, ennen kuin rahastus on edes alkanut! Sonyhan on jo ilmoittanut myöhästyttävänsä demojen jakelua niille, jotka eivät suostu maksamaan.
16.06.10 11:06 / XbugsVielä lainatakseni eu blogia:
Joka kuukausi 4 peliä - 1 PSN peli, 2 Minis-peliä & 1 PS1 klassikko...
Loomis: Ei ole kerrottu muuta kuin, että joka kuukausi pitäisi tulla neljä peliä. Mutta missä suhteessa sieltä tulee PSN-, Minis- ja PS1-pelejä, sitä ei tiedä kukaan.
Tällaisena hamsterina hieman harmittaa, kun sekä LittleBigPlanet (PSP) että WipEout HD löytyvät jo entuudestaan, joten noista alun tarjouspeleistä en hyödy mitään.
16.06.10 10:49 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)


