Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Heh, mikäpä sen ihanampaa, kuin fanipoikavääntö.
Sonylla olisi ollut avaimet huikeasti parempaan konferenssiin, miksi ihmeessä käyttivät ainakin 45min turhanpäiväiseen sontaan? Mainospuheet, 3D-hehkutus, multiplattarisopimukset, miksi? Tilalle olisi voinut laittaa vaikka mitä parempaa.
16.06.10 10:49 / joohanh<3<3<3<3<3<3 Firefight
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 NATHAN FILLION
Päivän paras uutinen, olen siitä varma.
16.06.10 10:45 / joohanhJa hieman lisätietoa:
- Cross-game chat ominaisuudesta on ollut hyvin ristiriitaista puhetta, joten en allekirjottaisi vielä että kuuluuko vain plus-jäsenille vai mikä on kuvio. Tuleeko sitä edes vielä...
- 3kk:n hinta näyttäisi olevan 14,99€. (lähde ps eu blog)
- Jos ottaa tuon vuoden jäsenyyden 29.kesäkuuta ja 3.elokuuta välisenä aikana niin saat ilmaisen digitaalisen kopion LittleBigPlanetista (ihan oikeasti omaksi ikuisesti)...(lähde ps eu blog)
"3D taas on pelkää pelleilyä, toivottavasti kuolee koko homma alkutekijöihinsä."
No toivottavasti ei. Varsinkin 3D+Move-yhdistelmällä on sellainen potentiaali, että onneksi kesäloma on tässä välissä. Muuten aika matelisi odotellessa.
16.06.10 10:25 / beddisIlmeisesti tuo starter pack sisältää siis moven, kameran ja demolevyn, jonka sisältö on ladattavissa myös storesta ilmaiseksi. Ei siis tuota Sports Champions peliä.
Julkistivat uutisessa mainitun paketin kyllä konferenssissa, mutta hinta oli 99.99$ joten vähän varmaan kalliimpi olis täällä jos tulisi. En sit tiiä...
16.06.10 10:21 / Jaffaman27Nojoo... jos haluaa Xbox Live Gold -tason palvelun Playstationille niin siitä pitää maksaa saman verran. Perusversio riittää niille ketkä eivät tarvitse kunnollista chattiä.
16.06.10 10:20 / LezlieAffenanmaan verkkiksestä PSN kortti, joten 40,90e / vuosi. Tulee kyllä investoitua tuohon.
MUOKS: Ensimmäisen kuukauden PSN peliksi ilmoitettiin Wipeout HD eilisessä tilaisuudessa (+ pari minis jne).
16.06.10 10:10 / RixaTulee hankittua! :D
Pääsee takomaan taikasauvalla lonkero ihmisiä RE5.Valopistoolipelitkin toimivat nyt taatusti paljon paremmin,kuten Wiillä.
16.06.10 10:06 / metal8585Tuo "otetaan kaikki pois kun tilaus loppuu" ei oikein säväyttänyt.Jos et jatka tilausta esim.yhden vuoden tilauksen jälkeen kun aika loppuu,et saa enään koskea saamiisi peleihin mitä olet ilmaiseksi saanut :/
Jos on valmis jatkamaan tilaustaan hamaan tulevaisuuteen,sitten se ehkä tarjoaa enemmän.
Itse jatkan kyllä ilmaisella puolella.
16.06.10 10:02 / metal8585Onkohan merkitystä tällä keryaa jos ostaa jenkkiversion? Lähinnä onko tietoja onko serverit jaettu mantereittain. Olisi kiva tilata vg+:sta tuo paketti, mutta olisi myös kiva pelata kavereiden kanssa, eikä jenkkiteinien.
16.06.10 10:01 / spineshankToivottavasti suuntaus ei ole, että saadakseen käyttiksen uudet fiitsörit, pitää maksaa. Ilmaiseksi tulee vaan turva-aukkojen tilkkeet?
16.06.10 10:00 / -mic-onko tuosta "pelejä ja teemoja, jopa 200 euron edestä vuodessa." jotain tarkempaa tietoa? voisin hyvin maksaakin jos tietäisin että sieltä olisi tulossa jotain muutakin kuin minis-sudokuja ja jotain hämäriä ps1-pelejä...
16.06.10 09:59 / LoomisKuulostaa siltä että tuota maksullisuutta on helppo laajentaakkin eli ilmoitetaan vaan että seuraavat palvelutkin kuuluvat jatkossa maksulliselle puolelle. No, kaippa tämän olisi voinut arvata. Livestä maksan sen 40 euroa vuosi ja olen ehkä tunnin-kaks pelannut siellä...
16.06.10 09:55 / M_vierimaaXbugs, niin mitä rikottuja lupauksia?
Ai, tarkoittanet MSn lupauksia HC-peleistä Kinectille? Etenkin kun Kudo viime vuonna antai nintendolle kyytiä yksinkertaisista peleistä ja palasi tänä vuonna kopioilla. Entäs se avatari kartig peli jonka piti olla ilmainen. Nytkö siitä joutuu maksamaan?
Kokonaisuutena MSn pressi oli sellainen että sen haukkuminen olisi kuin veisi vammaiselta lapselta tikkarin.
Jumalattoman määrän pelejä puskevat PS3lle. Harmittaa vain se että kaksi kuukautta joutuu Movea tässä odottamaan. Kiinnostavimmat pelit sille tosin tulevat hiukan myöhemmin, mutta ainakin julkaisussa on ihan oikeaakin pelattavaa toisin kuin eräään firma surkuhupaisassa lineupissa joka sattuu ameriikoissa GT5n läheisyyteen.
16.06.10 09:51 / karibuJoo hinta ei ollenkaan ole paha, vaikka itse olenkin lähestulkoon aina persaukinen. Tuo on kyllä hyvä juttu, että Cross-game Voice Chat toimii kaikilla jos yksi invii sinut sinne. Onko tietoa muuten, että kuinko monta tuonne sitten mahtuu samaan aikaan?
16.06.10 09:32 / Dr_Gred"hiukan korkeammat."
Eli ainakin +30% lisä?
Noh lentopostilla nämäkin luultavasti lähtee jos lähtee, mutta olisihan ne mukavampi ne käydä ihan paikallisesta liikkeestä hakemassa.
Ihan kohtuu hyviltä nuo edut kuulostaa, mutta täytynee toivoa ettei tämä rampauta perusjäsenyyttä live goldin tyyliin (tietyt palvelut 3rd party palvelut vain gold jäsenille, demot myöhemmin jne).
Hintakin vaikuttaa kohtuulliselta jos tuolla todellakin lähtee koko vuosi.
16.06.10 09:22 / Viper7http://files.nireblog.com/blogs/ateyavana/files/please-do-not-feed-the-h...
Olkaa kuin sitä ei olisi olemassa....
16.06.10 08:36 / DemelKovaa settiä todellakin, ostoon kyllä menee täälläkin päin.
16.06.10 08:17 / KadajSaimme siis jälleen jatkoa rikottujen lupausten sarjaan.
16.06.10 07:33 / Xbugs


