Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Heh, mikäpä sen ihanampaa, kuin fanipoikavääntö.

Sonylla olisi ollut avaimet huikeasti parempaan konferenssiin, miksi ihmeessä käyttivät ainakin 45min turhanpäiväiseen sontaan? Mainospuheet, 3D-hehkutus, multiplattarisopimukset, miksi? Tilalle olisi voinut laittaa vaikka mitä parempaa.

16.06.10 10:49 / joohanh

<3<3<3<3<3<3 Firefight
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 NATHAN FILLION

Päivän paras uutinen, olen siitä varma.

16.06.10 10:45 / joohanh

Ja hieman lisätietoa:
- Cross-game chat ominaisuudesta on ollut hyvin ristiriitaista puhetta, joten en allekirjottaisi vielä että kuuluuko vain plus-jäsenille vai mikä on kuvio. Tuleeko sitä edes vielä...
- 3kk:n hinta näyttäisi olevan 14,99€. (lähde ps eu blog)
- Jos ottaa tuon vuoden jäsenyyden 29.kesäkuuta ja 3.elokuuta välisenä aikana niin saat ilmaisen digitaalisen kopion LittleBigPlanetista (ihan oikeasti omaksi ikuisesti)...(lähde ps eu blog)

16.06.10 10:28 / Jaffaman27

"3D taas on pelkää pelleilyä, toivottavasti kuolee koko homma alkutekijöihinsä."

No toivottavasti ei. Varsinkin 3D+Move-yhdistelmällä on sellainen potentiaali, että onneksi kesäloma on tässä välissä. Muuten aika matelisi odotellessa.

16.06.10 10:25 / beddis

Ilmeisesti tuo starter pack sisältää siis moven, kameran ja demolevyn, jonka sisältö on ladattavissa myös storesta ilmaiseksi. Ei siis tuota Sports Champions peliä.

Julkistivat uutisessa mainitun paketin kyllä konferenssissa, mutta hinta oli 99.99$ joten vähän varmaan kalliimpi olis täällä jos tulisi. En sit tiiä...

16.06.10 10:21 / Jaffaman27

Nojoo... jos haluaa Xbox Live Gold -tason palvelun Playstationille niin siitä pitää maksaa saman verran. Perusversio riittää niille ketkä eivät tarvitse kunnollista chattiä.

16.06.10 10:20 / Lezlie

Affenanmaan verkkiksestä PSN kortti, joten 40,90e / vuosi. Tulee kyllä investoitua tuohon.

MUOKS: Ensimmäisen kuukauden PSN peliksi ilmoitettiin Wipeout HD eilisessä tilaisuudessa (+ pari minis jne).

16.06.10 10:10 / Rixa

Tulee hankittua! :D

Pääsee takomaan taikasauvalla lonkero ihmisiä RE5.Valopistoolipelitkin toimivat nyt taatusti paljon paremmin,kuten Wiillä.

16.06.10 10:06 / metal8585

Tuo "otetaan kaikki pois kun tilaus loppuu" ei oikein säväyttänyt.Jos et jatka tilausta esim.yhden vuoden tilauksen jälkeen kun aika loppuu,et saa enään koskea saamiisi peleihin mitä olet ilmaiseksi saanut :/

Jos on valmis jatkamaan tilaustaan hamaan tulevaisuuteen,sitten se ehkä tarjoaa enemmän.

Itse jatkan kyllä ilmaisella puolella.

16.06.10 10:02 / metal8585

Onkohan merkitystä tällä keryaa jos ostaa jenkkiversion? Lähinnä onko tietoja onko serverit jaettu mantereittain. Olisi kiva tilata vg+:sta tuo paketti, mutta olisi myös kiva pelata kavereiden kanssa, eikä jenkkiteinien.

16.06.10 10:01 / spineshank

Toivottavasti suuntaus ei ole, että saadakseen käyttiksen uudet fiitsörit, pitää maksaa. Ilmaiseksi tulee vaan turva-aukkojen tilkkeet?

16.06.10 10:00 / -mic-

onko tuosta "pelejä ja teemoja, jopa 200 euron edestä vuodessa." jotain tarkempaa tietoa? voisin hyvin maksaakin jos tietäisin että sieltä olisi tulossa jotain muutakin kuin minis-sudokuja ja jotain hämäriä ps1-pelejä...

16.06.10 09:59 / Loomis

Kuulostaa siltä että tuota maksullisuutta on helppo laajentaakkin eli ilmoitetaan vaan että seuraavat palvelutkin kuuluvat jatkossa maksulliselle puolelle. No, kaippa tämän olisi voinut arvata. Livestä maksan sen 40 euroa vuosi ja olen ehkä tunnin-kaks pelannut siellä...

16.06.10 09:55 / M_vierimaa

Xbugs, niin mitä rikottuja lupauksia?
Ai, tarkoittanet MSn lupauksia HC-peleistä Kinectille? Etenkin kun Kudo viime vuonna antai nintendolle kyytiä yksinkertaisista peleistä ja palasi tänä vuonna kopioilla. Entäs se avatari kartig peli jonka piti olla ilmainen. Nytkö siitä joutuu maksamaan?
Kokonaisuutena MSn pressi oli sellainen että sen haukkuminen olisi kuin veisi vammaiselta lapselta tikkarin.

Jumalattoman määrän pelejä puskevat PS3lle. Harmittaa vain se että kaksi kuukautta joutuu Movea tässä odottamaan. Kiinnostavimmat pelit sille tosin tulevat hiukan myöhemmin, mutta ainakin julkaisussa on ihan oikeaakin pelattavaa toisin kuin eräään firma surkuhupaisassa lineupissa joka sattuu ameriikoissa GT5n läheisyyteen.

16.06.10 09:51 / karibu

Joo hinta ei ollenkaan ole paha, vaikka itse olenkin lähestulkoon aina persaukinen. Tuo on kyllä hyvä juttu, että Cross-game Voice Chat toimii kaikilla jos yksi invii sinut sinne. Onko tietoa muuten, että kuinko monta tuonne sitten mahtuu samaan aikaan?

16.06.10 09:32 / Dr_Gred

"hiukan korkeammat."

Eli ainakin +30% lisä?
Noh lentopostilla nämäkin luultavasti lähtee jos lähtee, mutta olisihan ne mukavampi ne käydä ihan paikallisesta liikkeestä hakemassa.

16.06.10 09:26 / Viper7

Ihan kohtuu hyviltä nuo edut kuulostaa, mutta täytynee toivoa ettei tämä rampauta perusjäsenyyttä live goldin tyyliin (tietyt palvelut 3rd party palvelut vain gold jäsenille, demot myöhemmin jne).

Hintakin vaikuttaa kohtuulliselta jos tuolla todellakin lähtee koko vuosi.

16.06.10 09:22 / Viper7

Kovaa settiä todellakin, ostoon kyllä menee täälläkin päin.

16.06.10 08:17 / Kadaj

Saimme siis jälleen jatkoa rikottujen lupausten sarjaan.

16.06.10 07:33 / Xbugs