Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Saimme siis jälleen jatkoa rikottujen lupausten sarjaan.
16.06.10 07:33 / XbugsTuleekohan keräilypainos suomeen? Mutta hienolta näytti. E3:ssa on myös pelattavana GT5 demo ja siinä on kuulemma dynaamisesti vaihteleva vuorokaudenaika. Yön aikana varmaan gameplay videoita tulee youtubeen.
16.06.10 01:51 / Jantsu92Ainakin tiiän, että mitä haluan/ostan synttärilahjakseni :p
Oispa jo marraskuu!!!
Mutta mitä SONY ei kertonut, oli se, että GT5 ilmestyy euroopassa viikonpäästä :D
Tilasinkin heti verkkokaupasta oman painoksen.
16.06.10 01:13 / jujzeSiis aivan tajuttoman kova lista.. ja tuoho voi lisätä tosiaanki sen the legend of Zelda - Ocarina of Time remaken 64s versiosta :) Sekin on varmistunut.
16.06.10 00:50 / a_SniperJa ostoon menee. Pitkästä aikaa Nintendonkin konsoli pääsee tähän talouteen. Metal Gear Solid: Snake Eater 3D bundlea kiitos :)
Kun vaan vielä saatais sellane käsikonsoli missä olis 2 analogitattia, ehkä se psp2 sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.
16.06.10 00:21 / One-eyed-JackLoistava pressi oli, mutta silti jätti hieman kylmäksi kun oli odotukset niin katossa. Jäin kaipaamaan Last Guardiania ja Demon's Soulssin mahdollista jatko-osaa. Tuo Valve kyllä yllätti ihan tosissan ja oli hyvällä huumorilla höystetty tilaisuus muutenkin. Kevin Butler rocks!
16.06.10 00:18 / One-eyed-JackHelppo valita koko Sonyn shown varastaja: TWISTED METAL!!! Ja kun niin jo luulin, ettei jatkoa tulla enää näkemään PS3:lla. Myös Move-ohjain vakuutti ja sellainen lähtee ostoon, kunhan saapuu 3 kk päästä:) Muita esiteltyjä pelejä, jotka tulen ostamaan ovat: Dead Space 2, Crysis 2, Killzone 3, NFS Hot Pursuit ja kai sen GT5:n pitää ostaa, vaikka Forza 3 onkin saanut sen pelin unohtumaan ;D Ai niin, ja oikeastaan hyvä, että PSP2:sta ei vielä julkistettu eivätkä lähteneet sotaan 3DS:n kanssa vaan luottavat vielä rautaiseen PSP:hen, mikä on hyvä juttu:)
(PS: Sony ownas taas koko E3:n kevyesti!)
16.06.10 00:15 / Carmanenkyllä on nyt hyvä mieli kun on julkasupäivä tiedossa.. tietää mitä odottaa.. :)
16.06.10 00:12 / migu.inFamous 2 näyttää todella lupaavalta, kuten myös Twisted Metal. Medal of honor alkaa vaikuttamaan mielenkiintoiselta.
16.06.10 00:07 / AleXeiSaattaa olla että joutuu poistamaan tuon Move + konsolipaketin kun olen ollut nyt kuukauden päivät ilman PS3:sta.
Villi veikkaus kuuluu, että 7-vuotias poika tulee tykästymään...
16.06.10 00:03 / baronSain mitä tarvitsin: viihdettä. Parhaiten mieleen jäivät KB, MoH, Gabe, PSN+ ja FF XIV. Move ei kiinnostanut tippaakaan.
Täysin tyytyväinen en tule olemaan, ennen kuin saan haluamani FF VII -remaken. Ehkä vielä jonain kauniina päivänä kaukana tulevaisuudessa. (Saa sitä toivoa elätellä)
16.06.10 00:00 / JuhakoKyllä meikäläiselle maistuu tuo move ylimääräisenä härpäkkeenä. Kaverien kanssa olut-iltamissa ajaa luultavasti asiansa siinä missä wii. Hintahan tulee tietty olemaan normi kiskurimeininkiä, jossa yksi dollari kääntyy yhdeksi euroksi.
15.06.10 23:57 / karpaasiVerkkopelaaminen on jatkossakin ilmaista. Näin se kuulukin olla.
15.06.10 23:55 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)@Rewold: Halpa ja halpa. Jotain tuommosta odottelinkin. Ostoon menee joka tapauksessa :D
15.06.10 23:51 / pamppersMähä sanoin, että tulee Marraskuun 8 päivä toi GT5 :p
15.06.10 23:50 / TimppaGT5 November 2 2010 :)
15.06.10 23:40 / HaGGeAika halpa toi Move.
15.06.10 23:20 / RewoldSiis tohon aikasempaan betaan ei pääse ilman ennakkotilausta vai koko betaan ylipäätänsä?
15.06.10 23:09 / SheippiSly:t päivitettynä lähtee kyllä ostoon, ei hitto kun saisi vielä neljä ekaa resident eviliä HD:na samassa paketissa ps3:lle niin olisi helkkarin hienoa.
3D taas on pelkää pelleilyä, toivottavasti kuolee koko homma alkutekijöihinsä.
15.06.10 22:51 / PurpleHaze


