Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
http://reformiklubi.fi/~mattu/Nintendo_3DS-3rd_Party_Assets/
Ja tuolta kuvia joistakin mainituista peleistä!
15.06.10 21:55 / Japle* Activision - DJ Hero 3D
* AQ Interactive - cubic ninja
* Atlus - Etrian Odyssey, Shin Megami Tensei, Shin Megami Tensei: Persona, Shin Megami Tensei: Devil Survivor
* Capcom - Resident Evil Revelations, Super Street Fighter IV 3D Edition (working title)
* Electronic Arts - FIFA Soccer, Madden NFL, The Sims 3
* Gameloft - Asphalt GT
* Harmonix - Music game
* Hudson Soft - Bomberman, Deca Sports, Kororinpa
* Konami - Baseball, Contra, Frogger, Metal Gear Solid: Snake Eater 3D "The Naked Sample", Pro Evolution Soccer/Winning Eleven
* Level-5 - Professor Layton and the Mask of Miracle (working title)
* Majesco - BloodRayne: The Shroud, A Boy and His Blob, Face Racers: Photo Finish, Lion's Pride: Adventures on the Serengetti, Martha Stewart, WonderWorld Amusement Park
* Marvelous - Bokujyoumonogatari 3D (working title)
* Namco Bandai - Dragon Ball, Gundam, Pac-Man & Galaga, Ridge Racer, Super Robot (all working titles)
* Nintendo - Animal Crossing, Kid Icarus Uprising, Mario Kart, nintendogs+cats, Paper Mario, PilotWings Resort, Star Fox 64 3D, Steel Driver
* Rocket - Crash-City GP, VS-robo
* SEGA - Sonic, Super Monkey Ball (working titles)
* Square Enix - Codename: Chocobo Racing 3D, Dragon Quest, Final Fantasy, Kingdom Hearts
* Take-Two - Carnival Games
* Tecmo Koei - Dead or Alive 3D, Dynasty Warriors, Ninja Gaiden, Samurai Warriors 3D (all working titles)
* Tomy - Lovely Lisa 3D, Naruto Shippuden Action
* THQ - de Blob 2, Kung Fu Panda Kaboom of Doom, Marvel Super Hero Squad Infinity Gauntlet, The Penguins of Madagascar, Puss N Boots, Saints Row: Drive-By
* Ubisoft - Assassin's Creed: Lost Legacy, Battle of Giants: Dinosaur Strike, Driver Renegade, Hollywood 61 (working title), Ghost Recon, Splinter Cell: Chaos Theory
* Warner Bros. - Batman, LEGO
Näyttää trailerin perusteella samalta kuin edeltäjänsä, nimittäin tylsältä tusinaräiskinnältä.
15.06.10 20:33 / TitusPulloSalo70:
Mario Kart-fanit tietenkin!
Sitten vaan cell-shading grafiikka ja isopäämoodi ja avatarit ajamaan toki ja yhteisöllisiä juttuja ja, ja, ja....
Jotenkin kaipaa aikaa, jolloin pelaaminen oli halveksittavaa ja pelit tarkoitettu pelaajille, eikä heidän mummoilleen.
15.06.10 20:20 / spineshank"Saman kuun aikana saadaan myös ensimmäinen karttapaketti."
Pientä rahastusta ehkä jo alkaa olemaan.
15.06.10 19:25 / hankkijaDarkSide, erittäin hyviä kysymyksiä... ...mun mielestä Kinect ei sovellu kuin casual-pelien pelaamiseen ja jätetään suosiolla ne hardcore-pelit padilla pelattavaksi:)
15.06.10 18:53 / CarmanenForzaFan, ihan varmasti pystyy! Tai muuten Turn 10 pissii itteensä pahasti silmään:/
15.06.10 18:50 / CarmanenKomppaan AndroxFINiä:) PS3:lla Panasonicin HDTV:n kanssa PS2:n klassikko näyttää yllättävän hyvältä reunanpehmennyksineen ja upscale-resolla \o/
15.06.10 18:45 / CarmanenTodennäköisesti ihan kokonaan uusi peli kyseessä.
Forza (2005)
Forza 2 (2007)
Forza 3 (2009)
Forza 4? (2011)
Toivottavasti peliä pystyy pelaamaan myös ihan perinteisillä ohjaimilla...
15.06.10 18:25 / ForzaFanVaikuttaa kyllä mainiolta peliltä.
15.06.10 18:08 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Ainakin lehdistötiedotteessa puhutaan nimenomaan "Multiplayer Expansion Packista".
15.06.10 18:08 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Mitenköhän hitossa kaasu/jarru tai manuaali vaihteet toimii tolla Kinect hässäkällä??
15.06.10 18:08 / DarkSideHyvältä näyttää. Vielä kun tosiaan pääsisivät eroon tuosta älyttömästä muuntajasta...
15.06.10 17:24 / feldonBerserker: Varmaan puhe oli demon co-opista. Mutta luulisi, että on, kun se kuuluu Crackin myyntivaltteihin.
15.06.10 17:21 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)No tarkotin kyllä joo, notta joutuu ite tanssimaan, ettei ohjaimella tanssahtele ;)
15.06.10 17:21 / Timppaaikas hieno. menee ehkä-listalle
15.06.10 16:51 / dimppisOdotukset on korkealla tätä kohtaan! Saanu olla pelisarja meikäläiseltä rauhassa PS2:lla pahasti tökkineen Most wantedin jälkeen..
Ei muuten ole hullumman näköinen tuo nfs hp2 PS3+taulutöllö yhdistelmällä :D
E3-messujen paras peli, ainakin vielä tässä vaiheessa.
15.06.10 16:45 / BeliEvilonkohan tässä oma minikampanjansakin?
joka tapauksessa hankin, kuten MoHinkin luultavsti, traikku oli niin hieno.
Tuokohan DICE kamaa BF Vietnamista BC2:een?
15.06.10 16:37 / Jama96


