Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Makuuhuoneessa voi jumpata vaakajumppaa Mel B:n kanssa Livenä. Sen verran hyvältä näyttää nykyään.....NAM!

14.06.10 20:26 / Blackdawn

Täytyy sanoa tosin että Mel B näyttää miljoona kertaa paremmalle nykyään kuin ennen.

14.06.10 20:19 / Berserker

Jaa'a, ei kiinnosta sitten pätkääkään. 3D:n vaikutukset minuun ovat kaiken kaikkiaan vain ja ainoastaan negatiivisia, sillä pää tai silmät eivät kestä moista rasitusta. Ei kiinnosta pätkääkään tämä tyhmä 3D villitys.

14.06.10 20:10 / werty

olin juuri miettimässä että onko Xboxillekkin nyt siis 3D ominaisuus paljastettu. No, kohtahan sen näkeekin.

14.06.10 20:07 / Jokke7

Tästä se alkaa, kaikenlaista paskaa tulvii ovista ja ikkunoista näiden perkeleen liiketunnistuspaskojen takia...

14.06.10 20:00 / Kuuleri

pouget: itse taas olen saanut kuvat, että vaikka Move sisältääkin sensorit, jotka mittaavat kapuloiden asentoa, niin tekniikka perustuu hyvinkin pitkälle kameran saamaan kuvaan. Eli ilman kameraa Movella ei tehdä konseptipelejä enempää.

Kinect:n Moven lähtökohdat ovat muutenkin aika erilaiset. Kinect yrittää yhdellä laitteella vapauttaa kädet ja saada ihmiset liikkumaan, Move taas tähtää "halvempaan hintaan" ja useampaan laitteeseen.

Molempien käytännöllisyydestä nähdään parempia todisteita lähipäivinä.

Well BAM! There it is!

14.06.10 19:57 / Lebe80

Masta, en mä muuten, mutta se ois kato sitte kaupoissa mun synttäripäivänä, ja sehän passais, ei eukkoka valittais ku sanon, et tää on mun synttärilahja, kuten tää rattikin :D

14.06.10 18:44 / Timppa

Pahaa pelkään, ettei koskaan. Arvostelijakaartissa ei taida muita Prinssin faneja olla, ja arvostelin boksiversion.

14.06.10 18:38 / Markus Hirsilä (Markus Hirsilä)

Sonyn Move perustuu kameraan _ja_ liiketunnistimeen. Käsittääkseni se kamera on hyödyksi esim. 3D-tilassa kapulaa heilutettaessa, eli tunnistaa tarkasti, missä kapula sijaitsee. Ilman kameraakin on tarkkuus mun ymmärtääkseni vähintään samaa luokkaa Motion+:ssan kanssa.

Itse aiheeseen liittyen: vaikken boxia omistakaan, enkä aio sitä hankkia, oli esittely lievä pettymys. Mutta uskoisin, että varsinaisessa pressitilaisuudessa vilautetaan myös mielenkiintoisempia pelejä, jotka eivät vielä välttämättä ole tarpeeksi valmiita demottaviksi.

14.06.10 18:20 / pouget

Tälle illalle voidaan siis odottaa 3D-uutisia Microsoftilta.

14.06.10 17:56 / Oliver

Tärkein kysymys lienee, milloin julkaistaan arvostelu Wii-versiosta?

14.06.10 17:01 / ton1ni

"Ihan vaan mielenkiinnosta : miksi motion+ ennen Sonyn movea? Ajattelen tässä siis ohjaimen tarkkuuden näkökulmasta."

Koska sonyn Move on kuitenkin kamerapohjainen, ja en luota sellaisiin. Uskon että kamerat johtaa robottien vallankumousta. Motion+ taas tunnistaa oikeasti liikkeen.

EDIT: Ja toiseksi M+ olen pelannut ja todennut todella tarkaksi. Katsotaan sitten julkaisun jälkeen muutanko mieltäni, kun olen Movea kaverin luona kokeillut.

14.06.10 16:50 / ton1ni

"jalkapallopelissä voi potkaista tyhjää!!!"
Haha, aivan! :D

Jätkät kyselevät tosissaan, että tässäkö Kinect on, vaikka pelejä ollaan ilmoitettu nyt vain muutama niistä >20:sta. Odotellaan sitä konferenssia vaan nyt, kyseinen esitys oli vaan tällainen experience-homma, jonka jokainen ilmeisesti ymmärsi väärin.

Uskon tosiaan, että oikeudessa tavataan Sonyn, EA:n ja kumppaneiden kanssa, keksiväthän nämä pitkän kehitystyön tuloksena termin "kineettinen" vain omaan pelikäyttöönsä!

14.06.10 16:50 / joohanh

Eikös EA:lla ollut PS2:n Eyetoylle jumppapeli Kinetic?

Veikkaus kuuluu, että tuosta nimestä joutaan vielä vääntämään oikeudessa ellei EA:n kanssa ole jo sovittu jatko-osasta Kinetic2 on Kinect

Ei sisällä mitään koukkua minulle.

14.06.10 16:40 / baron

Tässäkö tämä Kinect nyt sitten oli? Ei todellakaan vakuuta meikäläistä... (Ja ihan selvää näyttelyä tuo Star wars demoaminen). Mikkiksellä on parempi olla jonkinlainen MegaPommi tuossa illlan show:ssa, muuten jää kyllä vehje kaupan hyllylle pölyttymään...

@Lezlie: Ihan sama mitä sieltä vehkeen sisältä löytyy, tällä hetkellä tuo Kinect näyttää aivan Eye Toylta, surkeine minipeleineen kaikkineen.

14.06.10 16:32 / BeliEvil

"Motion+ > SonyMove > Wiimote > Natal.

Thaats about it."

Ihan vaan mielenkiinnosta : miksi motion+ ennen Sonyn movea? Ajattelen tässä siis ohjaimen tarkkuuden näkökulmasta.

14.06.10 16:30 / samuel6

Hurraa, Nintendoa ei voi enää haukkua suurimmaksi casual-pelaajien perään huoraajaksi!

Kaikki mitä olen Nat.... siis Kinectistä lukenut, on vain vahvistanut omaa käsitystäni, että liiketunnistuspelit tarvitsevat myös liiketunnistusohjaimen!

Motion+ > SonyMove > Wiimote > Natal.

Thaats about it.

14.06.10 16:15 / ton1ni

jalkapallopelissä voi potkaista tyhjää!!!

no ei vaan, aika tylsältä naäyttää, pelit huonoja ja hintakin kova. en ole hankkimassa ennen kuin parempia näyttöjä saadaan.
ja kunn tällä hetkellä oleva videomateriaali on tyyliin "Jump, jump! Run! Great jump Mum! Kick the ball!" niin on aika meh-fiilis tuosta.
star wars voisi tosin olla helmi mutta en ole sitä hirveästi seurannut niin ei oikein tiedä.

14.06.10 16:10 / dimppis

Lähes kaikki pelit mitkä tuossa ovat nyt julkaistu vaikuttavat aika sellaiselta Casuaali-hömpältä mistä myös Wii kärsinyt paljon, ja aika varmasti Movekin. Eikö näille voisi julkaista kunnon pelejä?

Star Wars on kyllä kiinnostava.

14.06.10 15:34 / Ajatusliekki

Kotakussa mielenkiintoinen video tuosta star wars pelistä, ainakin mun silmillä näyttäisi että "pelissä" hahmo (jedi) otti miekkansa esiin ennen kuin pelaaja suoritti tarvittavan ohjausliikkeen... eli lavastetulta tilanteelta haiskahti, katsokaa itse:

http://kotaku.com/5562639/get-a-look-at-kinects-star-wars-game

14.06.10 15:31 / One-eyed-Jack