Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Uskon myös, että todelliset rock band -fanit innostuvat uudistuksista.
Nyt myös muut, kuin rumpalit pääsevät paukuttelemaan pikkuhiljaa oikeilla soittimilla.
12.06.10 00:01 / Lebe80Pelkkää rahastusta rahastusta -__-'
11.06.10 23:24 / metal8585Kyl menee ostoon tuo kitara ja peli,jos tosiaan voi oppiakin siitä jotain :P
Tosin se oikea kitara löytyy jo,mutta silti,on tuo ihan hauska.Tuo hyvää harjoitusta kielien rämpyttämiseen,siis juuri siihen rämpytys osastoon,ei ote.
Seuraavassa osassa opitaan sitten se viritys :)
11.06.10 23:23 / metal8585"innovaatio-juna meni ohi jo. rahastus enää jäljellä. kitara ei tunnu kehittyvän enää, harmi"
I sense sarcasm here.
11.06.10 23:22 / KingofPSHelppoja uhreja zombeille ;)
11.06.10 23:19 / metal8585Ihan komealta näyttivät 2 uutta mappia, mutta kaksi vanhaa mappia samaan syssyyn ja hinnaksi 15€ niin ei vaan pysty sulattamaan sitten millään. Joten eipä löydä tämäkään packi tietä minun kovolle.
11.06.10 22:37 / PurpleHazeKuolis jo tää 14 euron map pack firma...Eikös tää Robert Bowling oo joku isompi hemmo täs firmas? Eikä oo viel lähteny?
11.06.10 22:29 / Rewoldlähde: infinity ward? tai siis jätteet siitä.... eikös kyseisen kultahanhen superluojat siirtyneet uuteen respawn entertaimentiin? in future=infinity ward on treyarch....
11.06.10 22:11 / FinPete82innovaatio-juna meni ohi jo. rahastus enää jäljellä. kitara ei tunnu kehittyvän enää, harmi
11.06.10 21:59 / FinPete82no just. fap-materiaalia zombie-peliin. what next? porn-starat muuttuneet zomvieksi, killém all?
11.06.10 21:56 / FinPete82Ei mitään netti co-oppia, enemmän syvyyttä siihen yksinpeliin.
11.06.10 21:38 / Anonyymi (ei varmistettu)"Satunnaiseen makuun" - mitä tämä edes tarkoittaa? Ei tämä suomen kieltä ainakaan voi olla.
11.06.10 21:11 / MahewcoroVaikuttaa aika surkuhupaisalta tuotesijoittelulta.
11.06.10 21:08 / MahewcoroTrine on todellakin jatko-osan arvonen, netti co-op viel niin yeah
11.06.10 21:03 / MithrandirSe on hyvä.
11.06.10 19:48 / BerserkerArvasin, että Trine 2 on tulossa. Kaunis ja omaperäinen peli kyllä vaatiikin jatko-osan. Toivottavasti kenttiin saadaan vähän lisää vaihtelevuutta, enemmän vihollistyyppejä, pari uutta pelihahmoa omine kykyineen ja nettituki co-oppiin:) Siinä oma toivelista.
11.06.10 19:06 / CarmanenEnsin Mafia II ja nyt tämä. Kohta peleissä on enemmän Playboyta kuin zombeja. :p
En valita. :)
Toivottavasti tulee stratovariuksen black diamond
11.06.10 18:01 / JedediahEhei, mutta odotellaan...
11.06.10 17:39 / feldonOhjelmaa tulee sillointällöin katsottua, joten jos vain onnistuu saamaan "hyvän" pelin, niin voisihan sitä harkita :p
11.06.10 17:24 / Timppa


