Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Uskon myös, että todelliset rock band -fanit innostuvat uudistuksista.

Nyt myös muut, kuin rumpalit pääsevät paukuttelemaan pikkuhiljaa oikeilla soittimilla.

12.06.10 00:01 / Lebe80

Pelkkää rahastusta rahastusta -__-'

11.06.10 23:24 / metal8585

Kyl menee ostoon tuo kitara ja peli,jos tosiaan voi oppiakin siitä jotain :P

Tosin se oikea kitara löytyy jo,mutta silti,on tuo ihan hauska.Tuo hyvää harjoitusta kielien rämpyttämiseen,siis juuri siihen rämpytys osastoon,ei ote.

Seuraavassa osassa opitaan sitten se viritys :)

11.06.10 23:23 / metal8585

"innovaatio-juna meni ohi jo. rahastus enää jäljellä. kitara ei tunnu kehittyvän enää, harmi"

I sense sarcasm here.

11.06.10 23:22 / KingofPS

Helppoja uhreja zombeille ;)

11.06.10 23:19 / metal8585

Ihan komealta näyttivät 2 uutta mappia, mutta kaksi vanhaa mappia samaan syssyyn ja hinnaksi 15€ niin ei vaan pysty sulattamaan sitten millään. Joten eipä löydä tämäkään packi tietä minun kovolle.

11.06.10 22:37 / PurpleHaze

Kuolis jo tää 14 euron map pack firma...Eikös tää Robert Bowling oo joku isompi hemmo täs firmas? Eikä oo viel lähteny?

11.06.10 22:29 / Rewold

lähde: infinity ward? tai siis jätteet siitä.... eikös kyseisen kultahanhen superluojat siirtyneet uuteen respawn entertaimentiin? in future=infinity ward on treyarch....

11.06.10 22:11 / FinPete82

innovaatio-juna meni ohi jo. rahastus enää jäljellä. kitara ei tunnu kehittyvän enää, harmi

11.06.10 21:59 / FinPete82

no just. fap-materiaalia zombie-peliin. what next? porn-starat muuttuneet zomvieksi, killém all?

11.06.10 21:56 / FinPete82

Ei mitään netti co-oppia, enemmän syvyyttä siihen yksinpeliin.

11.06.10 21:38 / Anonyymi (ei varmistettu)

"Satunnaiseen makuun" - mitä tämä edes tarkoittaa? Ei tämä suomen kieltä ainakaan voi olla.

11.06.10 21:11 / Mahewcoro

Vaikuttaa aika surkuhupaisalta tuotesijoittelulta.

11.06.10 21:08 / Mahewcoro

Trine on todellakin jatko-osan arvonen, netti co-op viel niin yeah

11.06.10 21:03 / Mithrandir

Se on hyvä.

11.06.10 19:48 / Berserker

Arvasin, että Trine 2 on tulossa. Kaunis ja omaperäinen peli kyllä vaatiikin jatko-osan. Toivottavasti kenttiin saadaan vähän lisää vaihtelevuutta, enemmän vihollistyyppejä, pari uutta pelihahmoa omine kykyineen ja nettituki co-oppiin:) Siinä oma toivelista.

11.06.10 19:06 / Carmanen

Ensin Mafia II ja nyt tämä. Kohta peleissä on enemmän Playboyta kuin zombeja. :p
En valita. :)

11.06.10 18:35 / Oliver

Toivottavasti tulee stratovariuksen black diamond

11.06.10 18:01 / Jedediah

Ehei, mutta odotellaan...

11.06.10 17:39 / feldon

Ohjelmaa tulee sillointällöin katsottua, joten jos vain onnistuu saamaan "hyvän" pelin, niin voisihan sitä harkita :p

11.06.10 17:24 / Timppa