Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Lisätty kuvia. Kuvien kitara on siis "Fender Mustang PRO-Guitar simulated guitar controller from Mad Catz". Kaulassa leppoisat 102 nappia.

"Rock Band 3 Squier Stratocaster" on täysmittainen toimiva kitara, joka toimii myös peliohjaimena. Siitä ei vielä tullut kuvia.

11.06.10 17:18 / Oliver

Sweet memories. Red dog, ShenMue, nomad soul, phantasy star online.... oli hyvä kone, ehkäpä täytyy muutamat pelit uudelleen hommata

11.06.10 16:37 / FinPete82

Hammerhead lentely voittaa surkean Mako körryttelyn helposti. Vihdoinkin ajopeli joka ohjautuu hyvin ja onhan se vaihtelua tuohon juoksenteluun. Vielä kun planeettojen skannaukseen saisi jotain lisä jännitystä (siis oikeasti jotain aarteita mitä voisi sieltä löytää tai jotain vastaavaa). Saatampa ostaa, mutta olen tässä odotellut sitä Monkey Island 2: SE... Olisi kiva tietää milloin se saapuu tuonne liveen. :(

11.06.10 16:30 / Berserker

Toimiiko vielä muilla?

11.06.10 16:13 / ruusteri

Se PC:n Deadliest Catch: Alaskan Storm (joka löytyy myös X360:lle Jenkeissä) on ihan eri firman huttua. Tosin ei Cravenkaan meriittilista ole mitään kaunista luettavaa, joten ei kannata päästää hypeviisaria turhaan värähtämään.

11.06.10 16:10 / Oliver

pc:llähän moinen jo löytyy

11.06.10 14:38 / siffonen

Kova biisilista tulossa. Dio, Whitesnake, Ozzy. :O

11.06.10 14:08 / Gasoil

voivoi, pitää varmaan tilata pisteitä :s

11.06.10 12:57 / Vipsu

Yarrr! Scissor me timbers!

11.06.10 12:52 / Azerach

Taitaa jäädä hyllylle. Edelliset olivat mukavaa arcade hömpötystä, mutta kun olen jo muutenkin pitemmän aikaa soittanut kitaraa, niin minulle riittää ihan Guitar Pro softakin.

11.06.10 12:44 / Nephren

Kaikkien aikojen väkivaltaisin? Päästetäänköhän tuota edes markkinoille? =P

Noei, yhdessä pelattava Tag Mode kuulostaa ihan jeessiltä.

11.06.10 12:19 / Muggshotter

Vai että (tulevaisuuden) turmeltuneessa kaupungissa seuraavaksi? Enpä nyt oikein tiedä... vähän ympäristö nyt mietityttää.

Mutta kun taas istahtaa miettimään hetkeksi, mitä muuta MotorStormilta puuttuu? Aavikot, trooppiset saaret ja arktiset olosuhteet on jo käyty, joten kaupunki lieni todennäköisin vaihtoehto.

Nuo "sekopäät" jotka yrittävät pilata kisa nautinnon... jotenkin en tunnu lämpenevän ajatukselle. Peli laskee minulle romutuksen maaliviivalla joka maksaa minulle voiton - Voin jo nähdä sen silmissäni.

Kaikesta huolimatta YES, seuraava MotorStorm tulossa. Nuo luvatut ominaisuudet vaikuttavat herkullisilta, eritoten neljän pelaajan jaettu ruutu netissä vaikka tuskin tuota ikinä tulee harrastamaan.

11.06.10 12:17 / Muggshotter

Sonic Adventure ja sitten myöhemmin Shenmue... *does not own an X360*

Nuo pari peliä haluaisin ainakin kokea. Sega All-Stars Racing pisti vähän Sega-kuumeeseen vauhtia, joten näitä odotan.

11.06.10 12:11 / Muggshotter

Konsoleille on tulossa lisäksi ladattavaksi Peaveyn JamParty: Be the Music, jota varten Peavey julkaisee myös HeroMaker-kitaraohjaimen. Pelissä voi opetella soittamaan oikeasti ja lisäksi siinä voi tehdä omiakin biisejä.

11.06.10 11:38 / Oliver

Mage: Shenmue 2:n xbox-versio toimii 360:llä. Niin ja sellaista on huhuttu, että Yu Suzuki paljastais e3-messuilla jonkun kerran peruutetun pelin, joka olisi uudelleen mallinnettu ps3:lle.

11.06.10 11:38 / Sentient6

Tämähän vaikuttaa lupaavalta. Rock Bandissa ja Power Gig: Rise of the Six Stringissä on musiikkipelien tulevaisuus. Guitar Hero jää nielemään pölyä rumilla nappulakitaroillaan.

11.06.10 11:28 / Sentient6

Oho, kohtahan pitää siirtyä soittamaan ihan oikeita soittimia... Mitenhän toikin kitaransoitto onnistuu multa? :D

11.06.10 11:23 / Execta

Yksi tärkeä pointti ainakin mulle on, että kaikki dlc biisit toimii tässä ja 1&2 pelistä voi siirtää suurimman osan biiseistä tähän. Noita biisejä kun on tullut ostettua jo n.500e, ni on ihan kiva tietää et ne toimii tässäkin. :)

11.06.10 10:56 / ShotcowS

Epäilen suuresti, että pelattavaa saattaa olla jopa se 150h, mutta kun yksinpeliä on takana se 10-20h niin sen jälkeen sama vain kiertää.... MP puolella sitten taas luulisi ainakin avattavaa olevan suht paljon jos ne kehtaa tuollaisen tuntimäärän pistää jo näin aikaisin.

PR on hyvä peli, mutta itselläni se jäi hyllyyn pölyttymään parin h pelailun jälkeen (en tiedä miksi vaikka on hyvä peli :D)

11.06.10 10:16 / Dr_Gred

^^Kyllä, kiitos. Jos on yhtä loistava kuin Paradise niin kyllä menee ostoon. Paradise on omasta mielestä yksi ellei ehkä jopa paras kaahailupeli.

11.06.10 10:11 / Dr_Gred