Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

LittleBigPlanetin kontrollit ärsyttävät kehittäjää

PS3:lle 22. lokakuuta julkaistavaa LittleBigPlanetia kehittävän Media Moleculen perustajiin kuuluva Mark Healey on myöntänyt, että pelin paikoitellen epätarkat kontrollit ärsyttävät myös häntä.

– Meillä on vaikeuksia saada syvyyssuunnassa tapahtuva liike toimimaan hyvin. Ajoittain se todellakin ärsyttää minua, mutta voimme halutessamme vielä hienosäätää sitä. Kaiken kaikkiaan uskon kontrollien olevan hyvät, sillä halusimme niiden sopivan äidilleni sekä niin sanotuille HC-pelaajille, joten tasapainon löytäminen oli vaikeaa, Healey selvitti ja lisäsi pelin mahdollistavan muutosten tekemisen myöhemmissä päivityksissä.

– Parantamisen varaa löytyy varmasti ja meillä on mahdollisuus myös tehdä parannuksia. Haluaisin todellakin hypätä voltteja takaperin ja tehdä kaikkea muutakin säkkipoikani kanssa, eikä ole mitään syytä miksemme voisi niitä lisätä, Healey sanoi.

LittleBigPlanet julkaistaan PlayStation 3:lle 22. lokakuuta.

Galleria: 

Kommentit

cool..,,

Ehdottomasti ne hahmon ominaisuuksien muokkausmodit peliin mukaan! Saattaisi joku Mario-kenttäkin maistua hieman paremmin, kun säkkipoika ja kumppanit liikkuisivat hieman ketterämmin!

Tuo syvyyssuunnassa liikkumisen epätarkkuus välillä pikkaisen ärsytti itseänikin. Hyvä juttu, että ovat tiedostaneet asian.

Mulla oli kans aluks pelistä sellainen fiilis et hyvä peli mutta ohjaus on kyllä sellaista että ärräpäitä tulee viljeltyä vähän väliä. Tosin tekee se myös pelistä hieman haastavampaa.

Toisaalta kentäntekijä pystyy auttamaan pelaajaa nimenomaan syvyyssuuntaisissa liikkeissä. Kannattaa käydä se oma kenttä huolella läpi, niin ei jengi hypi onnensa ohi :)

Minun mielestä on vain hienoa että pelintekijät voivat myöntää virheitään.

Onkos tämä peli tulossa milloin muuten? :)

EDIT: Pitäisi kait opetella lukemaan siis! Kiitos Furu... XD

Siellähän se uutisen lopussa, 22. lokakuuta.

Itse löysin ihan käyvän kikan tähän, syvyyssuuntaiseen liikkumiseen omia kenttiä tekiessäni - ogelmaa auttaa huomattavasti kameran siirtäminen muutaman säkkipojan verran ylös ja kallistamalla sen alas. Näin kentän hahmottaa paremmin ja syvyyssuuntaiset reititkin ovat hahmotettavissa.

"Haluaisin todellakin hypätä voltteja takaperin ja tehdä kaikkea muutakin säkkipoikani kanssa, eikä ole mitään syytä miksemme voisi niitä lisätä, Healey sanoi."

Minustakin olisi kyllä todella siistiä pystyä tehdä kaikenlaisia voltteja omalla säkkipojallani. :D Sekin olisi hienoa jos tuo eloisa pikseli-olento osaisi kävellä käsillään, seisoa ja hyppiä yhdellä jalalla, kiljua, nauraa potkia, purra ja ja ja... xP Paljon on vielä mahdollisuuksia käyttämättä tämän pelin hahmon kohdalla. Saa nähdä miten käy ja miten kehittäjät viitsivät parannella kontrolleja ja lisätä ominaisuuksia hahmolle. :D

Vähän rivakampaa saisi tosiaan olla säkkimiekkosen ja kumppanien liike. Jonkin sortin tuplaloikka olisi myös kiva. Kaipaisin myös kuvakulman muuttoa vähän Super Paper Marion tyyliin takaapäin kuvatuksi. Se toisi mukavasti lisää mahdollisuuksia peliin.

Voiko kontrolleja vaihtaa d-padille? Helpottaisi kummasti.

Itsellänikin se suurin harmistus pelissä tuli tästä syvyyssuunnan ongelmasta... Joskus on myös hankala hahmottaa että milläs "syvyysasteella" jokin tavara tai taso tms. nyt on ja sitten tipahtaa vain sen takia liekkeihin...

"Meillä on vaikeuksia saada syvyyssuunnassa tapahtuva liike toimimaan hyvin. Ajoittain se todellakin ärsyttää minua, [b]mutta voimme halutessamme vielä hienosäätää sitä.[/b] "

Mainiota! Juuri tuo syvyyssuunnassa hyppiminen on koko pelin ainoa ärsyttävä asia.

Siis betan perusteella. No, kokopelin olen jo kuitenkin varannut.

Kommentoi

Kirjaudu kommentoidaksesi