Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

R-Type Dimensions III –
Perinteikäs räiskintäsarja vakuuttaa meiningillään ja nakertaa vaikeudellaan kovimmankin pelurin sormet

20.05.2026 - 13:08, Niko Lähteenmäki

Thick as Thieves –
Varasta kuin herrasmies

19.05.2026 - 18:00, Risto Karinkanta

Thick as Thieves Header

Kunnioitettavaan 15 vuoden ikään ehtinyt Terraria ylitti myynneissä 70 miljoonan rajapyykin

18.05.2026 - 14:25, Jaakko Herranen

Terraria, myynnit, indiepelit, peli, uutinen, peliuutinen

Uudet järjestäjät saivat Comic Conin tuntumaan ammattimaiselta, fanien arvoiselta tapahtumalta

17.05.2026 - 15:40, Petri Leskinen

Forza Horizon 6 –
Nyt mennään tuhatta ja sataa – taas

14.05.2026 - 15:00, Joonatan Itkonen

Forza Horizon 6

Odotetun The Legend of Zelda -elokuvan julkaisu aikaistui suunnitellusta

14.05.2026 - 13:56, Jaakko Herranen

zelda, the legend of zelda, elokuva, pelit, uutiset

Toukokuun PlayStation Plus Extra- ja Premium-pelit julki – suosittu lännenseikkailu tekee paluun

14.05.2026 - 11:54, Tarja Porkka-Kontturi

Red Dead Redemption 2: Sean ja Arthur rosvohommissa, peliuutinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Onhan tuolla arvosteluissa paljonkin kritisoitu hintalappua. Esimerkiksi Polygon, Tom's Hardware ja PC Gamer nostavat esiin liian korkean hinnan. Näin siis nopealla nettihaulla tarkasteltuna. Eli eipä tässäkään tuplastandardeja taida olla. Jos...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 9 sekuntia sitten
  • Ei ole kestävää. Jotenkin on fiilis, että studioiden pudotuspelit ovat vääjäämättä käynnissä ellei tekoäly jotenkin asiaa muuta. Hintojen nousun aiheuttaa niin kysyntä kuin tarjonta. Ilman kumpaakin hinnat eivät nouse.
    -- Pelien hinnoista, Mattix, 2 minuuttia sitten
  • No kylläpä oli tuulesta temmattu tulkinta siitä mitä jengi on sanonut. :D
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 18 minuuttia sitten
  • Syvät pahoitteluni käyttämästäni, ja näköjään ymmärtämättömästä terminologiastani.
    -- Ketutuskeskustelu, Strooper12, 34 minuuttia sitten
  • Niin, olisihan se sinänsä aika hullua, jos Kratos olisi mennyt naimisiin pikkutytön kanssa.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 1 tunti sitten
  • Pahoittelen että edelleen kaappaan tätä keskustelua, mutta eipä täällä Bunkeristakaan puhuta. Nyt meni Amnesia Rebirth läpi, en osannut lainkaan samaistua päähahmoon ja kun pelissä on kaiken maailman hölmöyksiä, niin tämä jäi minun k...
    -- Amnesia: The Bunker, m_vierimaa, 1 tunti sitten
  • Joskus viimevuonna PC:lle saapunut erinomainen klikkailu seikkailu nyt Switchillä. https://opencritic.com/game/18914/the-drifter/charts 7Zf5fHBp8Io
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), HideoMiyamoto, 3 tuntia sitten
  • Tuntuu että tietyt vihavaikuttajat ja heidän seuraajat ovat ainoita, jotka tuosta edes ovat kiinnostuneita puhua. Jotenkin kyllä niin tyypillistä että vaahdotaan asioista, jotka eivät olisi omien sanojen mukaan muutenkaan kiinnostaneet.
    -- Yleinen pelialan uutisketju, MarcheM, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...