Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Pelaamisen SM-kilpailut 1994 – muistoja karsinnoista finaaleihin

26.05.2026 - 17:33, Toni Turunen

Marvel Rivals iski huijareihin kovalla kädellä – lähes 500 tiliä bannattiin hetkessä

26.05.2026 - 13:34, Tarja Porkka-Kontturi

Marvel Rivals, peliuutinen, peli, netease

Space Haven –
Viiden tähden resurssintäyteinen avaruusseikkailu

25.05.2026 - 12:29, Risto Karinkanta

Space Haven Header

Tämä ohjain ei pelkästään toimi, se suorastaan loistaa, kiäh kiäh

24.05.2026 - 09:02, Petri Kataja

Nintendo Switch 2 Afterglow Wave Wired Controller ja valot päällä

Sony nosti PlayStation Plus -palvelun hintaa kaikilla jäsenyystasoilla

23.05.2026 - 12:48, Jaakko Herranen

KonsoliFIN Podcast #229: Putoamisvaara

23.05.2026 - 10:47, Niko Lähteenmäki

Kolmin kappalein klassisia Tomb Raider -pelejä ladattavissa Epic-kaupasta ilmaiseksi

22.05.2026 - 19:44, Jaakko Herranen

Rugrats: Retro Rewind Collection –
Ipanat-kokoelma muistuttaa hyvin, miksi lisenssipeleihin suhtauduttiin ennen varauksella

22.05.2026 - 09:48, Niko Lähteenmäki

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Jos Witcher 3 haluaa johonkin Rockstarin peliin verrata niin se on RDR 2 koska ne on saman sukupolven pelejä. Tai no kertoohan se tietysti jotain jos pitää eri wukupolven pelejä verrata keskenään.
    -- Grand Theft Auto VI, HideoMiyamoto, 23 minuuttia sitten
  • Harvoin sitä riemuitsee jonkin pelin poistumisesta kauppapaikoilta, mutta tällä kertaa nyt kävi niin. Taas yksi shovelware-tuottajista saa kenkää Pleikkarin kaupasta. Kyseinen Afil Games kertoo Sonyn linjan tiukentumisesta somessaan. Samaisella...
    -- PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset), kissanpoika, 3 tuntia sitten
  • Ei tartte ostella Steam Machinea, kun voi asennella SteamOS:n omalle koneelle. embedder=embed.bsky.app;url=at%3A%2F%2Fdid%3Aplc%3Aknj5sw5al3sukl6vhkpi7637%2Fapp.bsky.feed.post%2F3movexp5mes2m
    -- PC-pelaaminen, Pirate_fin, 6 tuntia sitten
  • Nyt on luettavana Satu Rämön Jakob. Mukana on tällä kertaa poliisisarjoista tuttu poliisiaseman tyhmä esimies, joka ei ole kirjan puoleenväliin mennessä aiheuttanut vielä pahemmin harmia. Uusi sarjamurhaaja piinaa Islantia.
    -- Mikä kirja on luettavana nyt?, JTahti, 6 tuntia sitten
  • On urheiluaiheisen visan aika! Pahoittelut jo etukäteen. 1. Kuka kiistanalainen herra valittiin juuri NHL:ssä pelaavan Edmonton Oilersin uudeksi päävalmentajaksi? 2. Kuka on NBA:n kaikkien aikojen runkosarjapistetilaston kärjessä? Lisäpiste ...
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 7 tuntia sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 7 tuntia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 8 tuntia sitten
  • Design näyttää omaan silmääni hyvältä ja jos olisi ollut lähempänä 600€, niin hintakin olisi ollut potentiaalisempi. Harmillista ettei tosiaan nykyisillä markkinoilla ja inflaatiolla päästä tätä alemmaksi. Toivottavasti Valve kuite...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 8 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...