Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Marvel's Wolverine sai verenpunaista pelikuvavideota peräti seitsemän minuutin verran

03.06.2026 - 09:08, Jaakko Herranen

Wolverine, Marvel's Wolverine

Crimson Desert saa ison sisältöpäivitysten sarjan – myös merkittävä DLC vahvistettiin

02.06.2026 - 13:40, Tarja Porkka-Kontturi

Kliff taistelun tiimellyksessä, Crimson Desert, peliuutinen, pelit

Yoshi and the Mysterious Book –
Tämä mikään tasoloikka ole! Ja voi mahoton paikka, hyvä niin

01.06.2026 - 15:34, Petri Kataja

Yoshi and the Mysterious Book nostokuva

GC 2025: Onimusha: Way of the Sword sai samuraielokuvien fanin haukkomaan henkeään

01.06.2026 - 11:33, Joonatan Itkonen

Summerhouse –
Tästä herroille ja rouville näppärä kesäkoti, vain muutamalla eurolla

31.05.2026 - 09:01, Petri Kataja

Summer House nostokuva

Koetin tehdä Top 5 -listan James Bond -pelien tunnuskappaleista, mutta epäonnistuin surkeasti – en pitänyt kuin tasan yhdestä niistä

30.05.2026 - 09:36, Petri Kataja

007-tunnarit järjestykseen Brosnan First Light Craig nostokuva

Shovel Knight -studion uusi peli nousi vuoden arvostetuimmaksi – Mina the Hollower kerää ylistystä

29.05.2026 - 11:47, Tarja Porkka-Kontturi

Mina the Hollower, peliuutinen, peli

Mina the Hollower –
Piskuisen hiirulaisen upea uusretroseikkailu möyrii voimalla vuoden peli -ehdokkaaksi

29.05.2026 - 11:22, Niko Lähteenmäki

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Samaa mieltä. Tämä voi hyvinkin olla koko alaa muokkaava ennakkotapaus. Lahjaksi ostaminen on esimerkiksi Xboxilla edelleen mahdollista ihan kauppapaikan kautta. Toki siinä ei saa fyysistä latauslipuketta ja tyhjää koteloa, mutta mahdollist...
    -- Grand Theft Auto VI, Dragonfly, 9 minuuttia sitten
  • Ei se toki normaali prosessi olekaan kun ovat sen mahdollisuuden tarkoituksella piilottaneet ja on ns. "työläämpi" mutta käytännössä kuitenkin niin pieni juttu että hankala itse käyttää tuota termiä "työläämpi". Sama kuin vertailisi e...
    -- PC-pelaaminen, shamaniac, 12 minuuttia sitten
  • Koostin listaa ensin PS4- ja PS5-pelit eriteltynä, mutta kun nämä on kuitenkin parhaita pelattuna PS5:lla niin menee yhteen pötköön. Listalla on enimmäkseen konsoliyksinoikeuksia, kun en tiennyt pelihistoriastasi. Jatko-osia en ole lähtenyt e...
    -- Ehdota peliä PS5. Koko gen lähes jäänyt pelaamatta, kissanpoika, 59 minuuttia sitten
  • Alkuperäisestä Nieristä tehtiin kaksi eri versiota. Japanissa replicant (veli ja sisko) ja täälläpäin gestalt (isä ja tytär). Nyt remaken kanssa menivät kaikkialla replicant version kanssa, itse olisin kyllä mielummin ottanut gestaltin.
    -- Viimeksi pelatut pelit, HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Kuuluuko Microsoft Flight Simulator tähän kategoriaan? Itse hommasin sen melkein heti julkaisussa PS5 Pro:lle. Huikea rentoutuspeli! Olen tosin lennellyt pelkkää vapaalentoa maisemia katsellen. Töitä en siis ole tehnyt. :D Poikkeuksellinen pel...
    -- Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.), Deadnight Warrior, 2 tuntia sitten
  • One Piece remake näyttää fantastiselta. 3Gmo0EXHyKg
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, HideoMiyamoto, 8 tuntia sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 11 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 12 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...