Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Peruslaadukas ohjain tuttujen moitteiden kera – testissä Turtle Beach Rematch Wireless Mario & Luigi

08.06.2026 - 15:03, Tero Lepistö

Senuan kärsimykset eivät ota loppuakseen – ensi vuonna julkaistava uusi peli paljastui trailerin kera

07.06.2026 - 22:03, Jaakko Herranen

Crazy Taxi: World Tour paljastui Xbox Games Showcasessa

07.06.2026 - 21:15, Jaakko Herranen

Crazy Taxi, Crazy Taxi World Tour, peli, uutinen, peliuutinen

007 First Light saa reilusti lisäsisältöä ensimmäisen vuotensa aikana

07.06.2026 - 14:11, Jaakko Herranen

Cuphead palaa peräti kahden pelin voimin – uskokaa pois, toinen näistä julkaistaan 8-bittiselle Sega Master Systemille

06.06.2026 - 16:23, Jaakko Herranen

Cuphead, Mighty Cuphead Adventure

Pitkään odoteltu Alien: Isolation 2 sai vihdoinkin ensimmäisen trailerinsa

06.06.2026 - 13:10, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica pistää uusiksi jälleen yhden kauhuklassikon – traileri julkaistiin Summer Game Festissä

06.06.2026 - 12:50, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica, peli, uutinen, peliuutinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Tällä kertaa näyttäisi olevan jo ihan kohtuullisesti mielekästä sisältöä kalliimmassa versiossa. Vielä on vähän hankala sanoa onko oikeasti isokin menetys peruspelin ostanneille vai pelkkää mainospuhetta. Voi olla huono asia pelaajille,...
    -- Grand Theft Auto VI, Ac3way, 7 minuuttia sitten
  • Ite pelasin ton ekaa kertaa oliko viime vuonna, ja tiesin et useampi loppu, mut oli hauskoja yllätyksiä mistä niitä tuli ihan sattumalta vastaan! Olin siinä käsityksessä, että vain läpipelaamalla eri tavoin, olisi mahdollisuus eri loppuun, ...
    -- Viimeksi pelatut pelit, feogla, 1 tunti sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Konsoleista tekee konsoleita myös muut asiat kuin useiden kauppapaikkojen puute. Suljettuun järjestelmään on hieman hankalampi saada sisään haittaohjelmia. Pelit toimivat oletuksena, ilman että tarvitsee pohtia että hajottiko edellinen laitte...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 3 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 3 tuntia sitten
  • Pelailin demon tuossa läpi. Pitkään piti miettiä, että olisiko hankkimisen arvoinen, mutta lopulta kallistuin laittamaan tilauksen VPD:ltä sisään. Sellainen kiva kesäpeli pelailtavaksi mökillä. Vei jotenkin yksinkertaisempaan aikaan. Tais...
    -- The Adventures of Elliot: The Millennium Tales, VanDamScum, 4 tuntia sitten
  • Nyt on lisäreitäkin pelailtu kahden verran - kun tuo siis jaettu kolmeen osaan - joten niistä jotain mietteitä. Ensimmäinen keskittyy lasereihin ja on ihan liian helppo ja tuntui että myös toistettiin samoja asioita eri mallisissa huoneissa. ...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 5 tuntia sitten
  • Vähän vierostan tuota genreä muttta olihan tuo hauska ;) Ja ei mielestäni biisinäkään pöllömpi.
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Strooper12, 5 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...