Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Eih! Satuin just olemaan Lapissa ja mulla ois just ollu toi 800 pistettä! :D EIEEIEI

26.07.09 14:54 / Raneq

näinhän se on että tuo Eternal Darkness: Sanity's Requiem oli pirun kova peli toisin kun twin snakes

26.07.09 14:05 / frozen9999

Vois kyllä varmaan ton paketin sit jo hankkia. Onko hinnasta mitään tietoa?

26.07.09 13:23 / Anonyymi (ei varmistettu)

hyvä et pelit kehittyy vähän =) mut liian överiks ei sais mennä, pidettäis hyvän maun rajoissa tämmöset :D

26.07.09 13:15 / Anonyymi (ei varmistettu)

Mitään twin sneikkiä muistella. Eternal Darkness: Sanity's Requiemista minä ainakin pelitalon muistan.

26.07.09 13:05 / migge

"Joohanh, yritätkö sanoa että Halon tarina on syvällinen ja monipuolinen?"

Haha...heh... nyt on kyllä makoisaa vastata tuohon. Kyllä helvetin varmasti, yes sir, syvällisempää ja monipuolisempaa tarinaa ei räiskintäpeleistä löydy eikä tule löytymään.

26.07.09 11:07 / joohanh

"Ruutuohjeet muistuttavat onneksi usein kalibroinnin ohella muista kullanarvoisista kontrollivinkeistä."

Tuo on monesti rasittava ominaisuus (joka löytyy liian useasta pelistä), miten usein ohjeita näytellään?

26.07.09 10:19 / Kazi

Keh heh,sukkahousuja ja hampurilaisia xD

Syö master chiefin"rautaisa"annos,se tuo voimaa päivään!

..Tai,nämä sukkahousut kestävät IHAN mitä vain!

26.07.09 04:09 / metal8585

"Ohjeissa ei ole edes mainittu sellaista elintärkeää neuvoa, että lyönnin jälkeen kannattaa osoittaa Wiimotea suoraan eteenpäin"

Mitä logiikkaa tuossa on? Kuulostaa harvinaisen typerältä ratkaisulta.

26.07.09 01:50 / FamaZ

Dragon Age: Originsissahan vihjataan melko suorasti eläinteen sekaantumiseenkin. :p Innolla odottelen yleisön reaktiota siihen.

26.07.09 01:25 / FamaZ

Suoraan sanottuna seksi kohtaukset ovat aika meh. God of Warissa oli sentään huumorilla vedetty se. :)

26.07.09 00:25 / Berserker

Nisupulla:
Tulevaisuuden K18 peleissä lyöty kanteen erikoishuomautuksena "100% tyydytystakuu!" :D
______________________________________________________________________

Oudon paljon tosiaan painotettiin sitä kuinka "tyydyttäviä" pelin videot ovat.

26.07.09 00:14 / Katalamieli

Voin sanoa että nyt tämän päivän jälkeen kun pelannu kyseistä peliä niin vaikuttaa todella hyvältä :O.. koukuttavaa hommaa esim pingis.

26.07.09 00:09 / Nakkedload

Olin tulossa läpällä heittää pakko-ostos, mutta kun muistin, että olin ton trailerin nähnyt ja katoin uudestaan niin kyllähän itse peli vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta... saas nährä mitä tuleman pitää.

25.07.09 23:47 / Pleieri

Tulevaisuuden K18 peleissä lyöty kanteen erikoishuomautuksena "100% tyydytystakuu!" :D

25.07.09 23:30 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Little_big-MAD. Siis tässä pelissähän on monipuolisinta toimintaa ikinä :D Tehtävätkin ovat mielestäni enemmän kuin tarpeeksi vaihtelevia ja monipuolisia minkä jälkeen en halunnut enää keksiä paljoa valitettavaa pelistä. Ainahan sitä pilkkua voi viilata ;). Demo ei todellakaan kerro tästä pelistä paljoa. Ja se junaraiteilla slaidaaminen ei nyt välttämättä ole se olennaisin asia tässä pelissä, vaikka se hauskaa onkin =P Sucker punch on hoitanut hommansa kunnialla kotiin. Tämä peli on 5 tähteänsä ansainnut =)

25.07.09 23:03 / Anonyymi (ei varmistettu)

Seksikohtauksia tai ei, peli vaikuttaa hitn mielenkiintoselta.
Toivottavasti Obsidian välttää tämän kanssa ne pienet lapsukset, mitä puljun edellisissä tekeleissä on ollut, nyt kun peli on "heidän oma".

Pääsankarin kyyryjuoksu on kyllä hölmön näköstä... Kiinnittäkää siihen animaatioon seuraavalla kerralla huomiota kun katotte jostain videoo.

Also: Obdisian

25.07.09 22:53 / rutabaga

Ässä: "Litellä? Miten niin ei käy palikka DS:llä?"

Guitar Grip kyllä menee alkuperäiseen DS:ään, mutta Drum Kit puolestaan ei, koska tuo "tasku" joka konsolin ympärille laitetaan on suunniteltu vain Litelle eikä mene isomman päälle.

Toisaalta muilta osin peli soveltuu myös alkuperäismallille, joten luulisi että toimii myös sen kanssa. Rummuttelukin hoituisi varmaan pelkillä näppäimillä.

25.07.09 22:44 / SOJ

Hieno uutinen paitsi on kyllä vähän outoa että 1 nuista laajennuksista ei tule ollenkaan ladattavaksi.

25.07.09 21:48 / SpaceAnt

"Sanohan muistaakseni joku Bungien työntekijä, että Halo 3: ODST:kin jää viimeiseksi. Kai tää on taas niitä kuuluisia lipsahduksia. Halo ei taida koskaan kuolla, eikä tarvikaan. Seuraavaksi Halo-animea, -hampurilaisia, -sukkahousuja, ym.?"

Tuo ODST-lausahdus koski nimenomaan tätä trilogiaa. Käytännössä sillä kerrottiin, ettei Bungie aio ainakaan pian jatkaa Master Chiefin seikkailuja.

25.07.09 20:38 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)