Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Marvel Rivals iski huijareihin kovalla kädellä – lähes 500 tiliä bannattiin hetkessä

26.05.2026 - 13:34, Tarja Porkka-Kontturi

Marvel Rivals, peliuutinen, peli, netease

Space Haven –
Viiden tähden resurssintäyteinen avaruusseikkailu

25.05.2026 - 12:29, Risto Karinkanta

Space Haven Header

Tämä ohjain ei pelkästään toimi, se suorastaan loistaa, kiäh kiäh

24.05.2026 - 09:02, Petri Kataja

Nintendo Switch 2 Afterglow Wave Wired Controller ja valot päällä

Sony nosti PlayStation Plus -palvelun hintaa kaikilla jäsenyystasoilla

23.05.2026 - 12:48, Jaakko Herranen

KonsoliFIN Podcast #229: Putoamisvaara

23.05.2026 - 10:47, Niko Lähteenmäki

Kolmin kappalein klassisia Tomb Raider -pelejä ladattavissa Epic-kaupasta ilmaiseksi

22.05.2026 - 19:44, Jaakko Herranen

Rugrats: Retro Rewind Collection –
Ipanat-kokoelma muistuttaa hyvin, miksi lisenssipeleihin suhtauduttiin ennen varauksella

22.05.2026 - 09:48, Niko Lähteenmäki

Destiny 2:n pitkä taival päättyy – viimeinen sisältöpaketti kesäkuussa

21.05.2026 - 23:19, Jaakko Herranen

Bubsy 4D –
Ysäriltä tuttu länkyttävä ilves palaa kolmiulotteiseen maailmaan – mikä voisikaan mennä pieleen?

21.05.2026 - 16:00, Niko Lähteenmäki

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Onhan tuolla arvosteluissa paljonkin kritisoitu hintalappua. Esimerkiksi Polygon, Tom's Hardware ja PC Gamer nostavat esiin liian korkean hinnan. Näin siis nopealla nettihaulla tarkasteltuna. Eli eipä tässäkään tuplastandardeja taida olla. Jos...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 13 sekuntia sitten
  • Ei ole kestävää. Jotenkin on fiilis, että studioiden pudotuspelit ovat vääjäämättä käynnissä ellei tekoäly jotenkin asiaa muuta. Hintojen nousun aiheuttaa niin kysyntä kuin tarjonta. Ilman kumpaakin hinnat eivät nouse.
    -- Pelien hinnoista, Mattix, 2 minuuttia sitten
  • No kylläpä oli tuulesta temmattu tulkinta siitä mitä jengi on sanonut. :D
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 18 minuuttia sitten
  • Syvät pahoitteluni käyttämästäni, ja näköjään ymmärtämättömästä terminologiastani.
    -- Ketutuskeskustelu, Strooper12, 34 minuuttia sitten
  • Niin, olisihan se sinänsä aika hullua, jos Kratos olisi mennyt naimisiin pikkutytön kanssa.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 1 tunti sitten
  • Pahoittelen että edelleen kaappaan tätä keskustelua, mutta eipä täällä Bunkeristakaan puhuta. Nyt meni Amnesia Rebirth läpi, en osannut lainkaan samaistua päähahmoon ja kun pelissä on kaiken maailman hölmöyksiä, niin tämä jäi minun k...
    -- Amnesia: The Bunker, m_vierimaa, 1 tunti sitten
  • Joskus viimevuonna PC:lle saapunut erinomainen klikkailu seikkailu nyt Switchillä. https://opencritic.com/game/18914/the-drifter/charts 7Zf5fHBp8Io
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), HideoMiyamoto, 3 tuntia sitten
  • Tuntuu että tietyt vihavaikuttajat ja heidän seuraajat ovat ainoita, jotka tuosta edes ovat kiinnostuneita puhua. Jotenkin kyllä niin tyypillistä että vaahdotaan asioista, jotka eivät olisi omien sanojen mukaan muutenkaan kiinnostaneet.
    -- Yleinen pelialan uutisketju, MarcheM, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...