Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Marvel Rivals iski huijareihin kovalla kädellä – lähes 500 tiliä bannattiin hetkessä

26.05.2026 - 13:34, Tarja Porkka-Kontturi

Marvel Rivals, peliuutinen, peli, netease

Space Haven –
Viiden tähden resurssintäyteinen avaruusseikkailu

25.05.2026 - 12:29, Risto Karinkanta

Space Haven Header

Tämä ohjain ei pelkästään toimi, se suorastaan loistaa, kiäh kiäh

24.05.2026 - 09:02, Petri Kataja

Nintendo Switch 2 Afterglow Wave Wired Controller ja valot päällä

Sony nosti PlayStation Plus -palvelun hintaa kaikilla jäsenyystasoilla

23.05.2026 - 12:48, Jaakko Herranen

KonsoliFIN Podcast #229: Putoamisvaara

23.05.2026 - 10:47, Niko Lähteenmäki

Kolmin kappalein klassisia Tomb Raider -pelejä ladattavissa Epic-kaupasta ilmaiseksi

22.05.2026 - 19:44, Jaakko Herranen

Rugrats: Retro Rewind Collection –
Ipanat-kokoelma muistuttaa hyvin, miksi lisenssipeleihin suhtauduttiin ennen varauksella

22.05.2026 - 09:48, Niko Lähteenmäki

Destiny 2:n pitkä taival päättyy – viimeinen sisältöpaketti kesäkuussa

21.05.2026 - 23:19, Jaakko Herranen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Joo väärin ymmärretty laite jolla kävi huono tuuri. Toisin sanoen vanhaa tekniikkaa kalliissa paketissa. Lopputulos on sama eli 1039 euroa ilman ohjainta Perusmalli, joka on varustettu 512 gigatavun tallennustilalla maksaa 1039 euroa. Jos pakett...
    -- PC-pelaaminen, Mathael, 20 minuuttia sitten
  • No sentään se paikka löytyy. Ehdin jo kauhistella että ei edes saa kahta kampaa.
    -- Valve Steam Machine, shamaniac, 24 minuuttia sitten
  • No sellaista pelistä kyllä tunnutaan odottavan: jotain, mitä ei muista peleistä saa, yms. En ole jaksanut tuohon aiemmin kommentoida mutta en itse kyllä hoksaa mikä GTA:ssa niin erikoista lopulta edes on: mikä on se "juttu", mitä ei muista ...
    -- Grand Theft Auto VI, shamaniac, 25 minuuttia sitten
  • Saksan Amazonissa olisi tällä hetkellä Switch 2 noin 440e. Taitaa olla sellainen hinta, jota ei olla nähty Suomessakaan ihan hetkeen. Poikkeuksena tainnut olla se Gigantin "osta summalla x niin saat 100e alennuksen"-kampanja. Vaikka tästä on s...
    -- Nintendo Switch 2, kissanpoika, 33 minuuttia sitten
  • 3D world nyt siinä pisteessä että champions road vielä pelaamatta. Tuntuu olevan vaikeampi kuin odysseyn vastaava ja juuri tällaista oikeasti vaikeaa kenttää on mukava puurtaa. Tuon jälkeen sitten vuorossa Bowsers fury 100 shrinea.
    -- Super Mario 3D World, Darks, 53 minuuttia sitten
  • Monesta asiasta varmasti ollaan samaakin mieltä ja tietysti jotkut henkilökohtaiset mieltymykset voivat johtua elämäntilanteistakin tms. Erilaiset näkökulmat myös avaavat aina miettimään omiakin tottumuksia uudelta kantilta, joten se on iha...
    -- Pelien hinnoista, JLunen, 10 tuntia sitten
  • Pekka Rinne valittiin Hockey Hall of Fame -jäseneksi tänä vuonna! Aikamoinen saavutus, mieshän ei voittanut esimerkiksi Stanley Cupia. Uran päättymisestähän on jo viisi vuotta, joka kuulostaa täysin järjettömältä. Vastahan Peksi torjui ...
    -- NHL-jääkiekko, IlpoNuokko, 10 tuntia sitten
  • Tuossa perustelit myös erinomaisesti miksi Persona on ainakin osan mielestä suositumpi, myöskin allekirjoittaneen mielestä. :D Personissa vielä tarinankerronta on valtavirrasta hyvinkin poikkeava ja hahmot on olleet todella vahvoja, ainakin vi...
    -- Shin Megami Tensei V, kopolanpoika, 11 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...