Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Vauhtijuoksu ei ole ainoa oululainen pikapelitapahtuma – Pelimaraton pidetään tulevana viikonloppuna jo 11. kerran

11.06.2026 - 12:07, Jaakko Herranen

pikapelaaminen, pelimaraton, peli, uutinen, peliuutinen, oulu

Seuraava Star Fox -peli julkaistaan loppukuusta – pelattava demomaistiainen nyt kokeiltavissa

09.06.2026 - 18:47, Jaakko Herranen

Star Fox, demo, peli, uutinen, peliuutinen, Switch 2

Sunnuntain Showcase -lähetyksessä paljastui peräti kaksi Xbox-konsoliyksinoikeutta

08.06.2026 - 16:08, Jaakko Herranen

Peruslaadukas ohjain tuttujen moitteiden kera – testissä Turtle Beach Rematch Wireless Mario & Luigi

08.06.2026 - 15:03, Tero Lepistö

Senuan kärsimykset eivät ota loppuakseen – ensi vuonna julkaistava uusi peli paljastui trailerin kera

07.06.2026 - 22:03, Jaakko Herranen

Crazy Taxi: World Tour paljastui Xbox Games Showcasessa

07.06.2026 - 21:15, Jaakko Herranen

Crazy Taxi, Crazy Taxi World Tour, peli, uutinen, peliuutinen

007 First Light saa reilusti lisäsisältöä ensimmäisen vuotensa aikana

07.06.2026 - 14:11, Jaakko Herranen

Cuphead palaa peräti kahden pelin voimin – uskokaa pois, toinen näistä julkaistaan 8-bittiselle Sega Master Systemille

06.06.2026 - 16:23, Jaakko Herranen

Cuphead, Mighty Cuphead Adventure

Pitkään odoteltu Alien: Isolation 2 sai vihdoinkin ensimmäisen trailerinsa

06.06.2026 - 13:10, Jaakko Herranen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Pikkuasia mut tästä joskus jossain ketjussa puhunut, että minkä takia kun pelin käynnistää tulee kaiken maailman press X to continue, sen jälkeen mennää yhestä valikosta toiseen jossa on sitte "continue" tai "load" että käydään parin t...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 1 minuutti sitten
  • Tuon takiahan se digitaalinen ostaminen onkin oikeasti käyttöoikeuden vuokraamista vailla ennalta tiedettyä päättymispäivää. Jossain päin maailmaahan tuohon sanamuotoon on vähän enemmän kiinnitetty huomiota. Eihän se ole ostamista, jos t...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, kissanpoika, 6 minuuttia sitten
  • Tulipahan jatkettua omaa GTA matkaa nyt kun VI alkaa varmistua marraskuulle. Vice Cityä jatkoin kun sen joskus aloitin mut pelasin vaan ekan tehtävän silloin. En edes muistanut miten lyhyt tässä pelissä on se tarina osuus kun 7h jaksoin pelata...
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, HideoMiyamoto, 15 minuuttia sitten
  • Muutama runi tuli pelattua tuota Yet another zombie survivorsia. Oikein mainio peli vaikka onkin vasta early accessissa. Zombit sopii mielestäni hyvin tähän genreen. Viidentoista minuutin kohdalla aloin miettiä, että kuinka pitkiä runit on mutt...
    -- Bullet Heaven -pelit, ripulipamaus, 20 minuuttia sitten
  • Resonance A Plague Tale Legacy tämä odotus listalla kun julkaistaan elokuun lopussa kaksi aiempaa olleet mahtavia pelejä.
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), Pelaaja44, 22 minuuttia sitten
  • 1: IV. Paras ajettavuus koko sarjassa ja hyvä tarina. 2: V. Iso mappi ja monipuolista tekemistä. 3: San Andreas. Sama kuin vitosessa, mutta vanhentuneella ulkoasulla ja pelattavuudella. 4: Vice City. Mahtava tunnelma ja musiikki. 5: III. Peli, ...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, Hulikopteri, 23 minuuttia sitten
  • Vauhdikkaasti myy konsoli kun Verkkis saanut reilut kolme viikkoa sitten 10kpl Series X-konsolia ja kaikki on myyty viiden päivän sisään. https://i.imgur.com/vZnK19Z.jpeg
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, SlyFin, 24 minuuttia sitten
  • Itse taas näen ainakin autoilun ja lentelyn niin hyvin tehtynä ettei missään muussa vastaavanlaisessa open worldissa ole päästy lähellekkään. Juurikin sen takia, että se on fysiikkapohjaista. Myös ammuskelusta pidin varsinkin vitosessa jo...
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 30 minuuttia sitten
  • Osallistu keskusteluun...