Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Kotimaisen Paperlands-indiepulmailun demo kokeiltavissa Steamin kautta – julkaistaan vielä kuluvan vuoden aikana

11.06.2026 - 16:13, Jaakko Herranen

Paperlands, indie, peli, uutinen, peliuutinen

Vauhtijuoksu ei ole ainoa oululainen pikapelitapahtuma – Pelimaraton pidetään tulevana viikonloppuna jo 11. kerran

11.06.2026 - 12:07, Jaakko Herranen

pikapelaaminen, pelimaraton, peli, uutinen, peliuutinen, oulu

Seuraava Star Fox -peli julkaistaan loppukuusta – pelattava demomaistiainen nyt kokeiltavissa

09.06.2026 - 18:47, Jaakko Herranen

Star Fox, demo, peli, uutinen, peliuutinen, Switch 2

Sunnuntain Showcase -lähetyksessä paljastui peräti kaksi Xbox-konsoliyksinoikeutta

08.06.2026 - 16:08, Jaakko Herranen

Peruslaadukas ohjain tuttujen moitteiden kera – testissä Turtle Beach Rematch Wireless Mario & Luigi

08.06.2026 - 15:03, Tero Lepistö

Senuan kärsimykset eivät ota loppuakseen – ensi vuonna julkaistava uusi peli paljastui trailerin kera

07.06.2026 - 22:03, Jaakko Herranen

Crazy Taxi: World Tour paljastui Xbox Games Showcasessa

07.06.2026 - 21:15, Jaakko Herranen

Crazy Taxi, Crazy Taxi World Tour, peli, uutinen, peliuutinen

007 First Light saa reilusti lisäsisältöä ensimmäisen vuotensa aikana

07.06.2026 - 14:11, Jaakko Herranen

Cuphead palaa peräti kahden pelin voimin – uskokaa pois, toinen näistä julkaistaan 8-bittiselle Sega Master Systemille

06.06.2026 - 16:23, Jaakko Herranen

Cuphead, Mighty Cuphead Adventure

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Itse en kauheasti juurikaan missään avoimessa maailmassa ole niin paljoa välittänyt hiekkalaatikkotouhuista. Avoimet maailmat jees, tekemistä (narratiivisia tehtäviä siis) siellä tosi jees. Myös yksityiskohdat yhdentekeviä, tässä kutoses...
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 2 minuuttia sitten
  • Messi paukuttaa niin vittuna maaleja nyt MM-kisoissa että minä alan oikeasti uskoa että saan fanina toisen maailmanmestaruuden putkeen. 32 tyhjää vuotta kuittautuu tai ne jo kuittautu mutta tämä tuntuu jo överille jos tulee se toinen putkeen....
    -- Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut), payjay83, 1 tunti sitten
  • 41 tuntia tätä pelattuna eikä nyt ole pariin viikkoon enää tullu peliä käynnistettyä. Taidan passin muutenkin laittaa katkolle kun viikon päästä olisi taas maksu ja tällä tietoa seuraava mielenkiintoinen peli passiin tulee vasta lokakuus...
    -- Forza Horizon 6, rap, 3 tuntia sitten
  • Samaa hypeä äimistellyt tämän tulevan pelin ympärillä. Miten yksi tuleva peli voi vallata näin paljon ilmatilaa? Varmuudella myyntimenestys ilman massiivista mainostamistakin. Postasinkin tuonne GTA VI -ketjuun, kuinka jopa erilaiset tahot o...
    -- PlayStation 5, Deadnight Warrior, 3 tuntia sitten
  • Pitäis ostaa tää jossain vaiheessa myös Pleikalle mutta viitsi kauheasti maksaa kertaalleen pelatusta pelistä. Vaikka toki pennin jeniä en tähän ole erikseen pistänyt kun pelipassista tuli pelattua. Mutta näistä kolmesta uudesta Doomista s...
    -- Doom: The Dark Ages, HideoMiyamoto, 6 tuntia sitten
  • Scary Movie.. trailerista tuli pieni pilkahdus että tuttua menoa voisi olla... mutta ei, minulla ei koko elokuvan aikana tullut hymähdystäkään.. ei oikein mitään tuntemuksia vain ihmetystä että miten vähän olivat saaneet irti yhtään mist...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, Jogi, 10 tuntia sitten
  • No worries mate. En mä ollut vielä kerennyt miettiä niitä kysymyksiäkään. Taitaa tuosta silti muodostua aika viihde/populäärikulttuurinen visa. @Strooper12 lempiaihe :D
    -- Viikon tietoviisas, Pajavasara, 12 tuntia sitten
  • En oo tästä yhtään innoissani erinomaisen ritari-sarjan jälkeen. Aika meh nää cgi-loharit. Ei se GoTkaan lopulta niin kummonen ollutkaan, koska käsikirjoitus ei kovin hyvä ollut ja kaikki näyttelijävalinnat ei ihan nappiin menneet (esim. ...
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, DarkAges, 12 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...