Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Peli eroaa aiemmin pelaamistani Zeldoista siinä, että alun jälkeen tulee kohta, jonka jälkeen saa vapaasti valita mihin luolastoon menee seuraavaksi. Pelin tässä vaiheessa meni paljon aikaa haahuiluun, kun mietin että a) mihin luolaan kannattaa mennä ensin ja b) miten noihin luoliin pääsee ylipäätään sisälle. Järjestys ei ole ihan 100% vapaa, sillä kaikkia seikkailijan tarvikkeita ei saa kaupasta. Haahuilu vaihe ei haitannut yhtään sillä pelialueen vapaa tutkiminen on kivaa. Peli on vaikeustasoltaan aika leppoisa. Muutaman luolaston jälkeen Linkillä oli niin paljon sydämmiä, että joidenkin luolien pomot pystyi haastamaan agressiivisesti menemällä viereen vaan hakkaamaan ilman että edes yrittää väistää pomon lyöntejä, sillä se on pomo miltä loppuu ensin sydämmet tällä taktiikalla. Pomotaistelut on yhdistelmä kikkailutaistelua ja väsytystaistelua. Peli upposi aika kybällä. Todella hiottu peli.

Kirjaudu kommentoidaksesi