Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Peruslaadukas ohjain tuttujen moitteiden kera – testissä Turtle Beach Rematch Wireless Mario & Luigi

08.06.2026 - 15:03, Tero Lepistö

Senuan kärsimykset eivät ota loppuakseen – ensi vuonna julkaistava uusi peli paljastui trailerin kera

07.06.2026 - 22:03, Jaakko Herranen

Crazy Taxi: World Tour paljastui Xbox Games Showcasessa

07.06.2026 - 21:15, Jaakko Herranen

Crazy Taxi, Crazy Taxi World Tour, peli, uutinen, peliuutinen

007 First Light saa reilusti lisäsisältöä ensimmäisen vuotensa aikana

07.06.2026 - 14:11, Jaakko Herranen

Cuphead palaa peräti kahden pelin voimin – uskokaa pois, toinen näistä julkaistaan 8-bittiselle Sega Master Systemille

06.06.2026 - 16:23, Jaakko Herranen

Cuphead, Mighty Cuphead Adventure

Pitkään odoteltu Alien: Isolation 2 sai vihdoinkin ensimmäisen trailerinsa

06.06.2026 - 13:10, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica pistää uusiksi jälleen yhden kauhuklassikon – traileri julkaistiin Summer Game Festissä

06.06.2026 - 12:50, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica, peli, uutinen, peliuutinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Joo, siis tuossa tuli välittömästi aloitettua ensimmäisen lopun jälkeen uusi kierros, sitten taas uusi jne. Varmaan 6-7 kertaa jo tuon pelannut, toki jokainen kerta ei ollut yhtä pitkä. Tämä tekee vaan asiat niin oikein, että tuota jaksaa.
    -- Viimeksi pelatut pelit, kissanpoika, 3 minuuttia sitten
  • Katselen tätä enemmän sen kannalta miten normaali Windowsin asennusprosessi menee. Toki töiden kautta on paljon joutunut myös asentelemaan koneita, mutta silloin se prosessi ei vastaa juurikaan normaalia kuluttajatietokoneen asennusta. Tässä...
    -- PC-pelaaminen, Dragonfly, 13 minuuttia sitten
  • Joo kyllähän se käsikonsolimoodissa myös pudottelee frameja tuolla viidakossa. Hieman ikävää, mutta ei ole vielä kauheasti haitannut. Nyt kun on vähän pidemmälle tullut edettyä niin tuo uusi kulkuväline on kyllä aika jännä kapistus. ...
    -- Xenoblade Chronicles, MarcheM, 21 minuuttia sitten
  • Pelailin demon tuossa läpi. Pitkään piti miettiä, että olisiko hankkimisen arvoinen, mutta lopulta kallistuin laittamaan tilauksen VPD:ltä sisään. Sellainen kiva kesäpeli pelailtavaksi mökillä. Vei jotenkin yksinkertaisempaan aikaan. Tais...
    -- The Adventures of Elliot: The Millennium Tales, VanDamScum, 22 minuuttia sitten
  • Piti ihan googlettaa ja eipä siellä kyllä mitään lisätehtäviä pitäisi olla, joten ei ihme että oli tällaiset kokonaan unohtuneet kun olen selvästikin kokenut ettei (onneksi) ole mitään ihmeellistä menetettävää vaikka oli pelkkä pe...
    -- Grand Theft Auto VI, shamaniac, 46 minuuttia sitten
  • Nyt on lisäreitäkin pelailtu kahden verran - kun tuo siis jaettu kolmeen osaan - joten niistä jotain mietteitä. Ensimmäinen keskittyy lasereihin ja on ihan liian helppo ja tuntui että myös toistettiin samoja asioita eri mallisissa huoneissa. ...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Vähän vierostan tuota genreä muttta olihan tuo hauska ;) Ja ei mielestäni biisinäkään pöllömpi.
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Strooper12, 1 tunti sitten
  • Tuli nappastua tämä silloin siitä alesta Xboxille, 33€ Premium Edition, ja tämä nousi heittämällä itselleni suosikki-Doomiksi. Aivan tajuttoman hauskaa mättöä tehostettuna mahtavalla soundtrackilla. :D
    -- Doom: The Dark Ages, BaDari, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...