Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Sunnuntain Showcase -lähetyksessä paljastui peräti kaksi Xbox-konsoliyksinoikeutta

08.06.2026 - 16:08, Jaakko Herranen

Peruslaadukas ohjain tuttujen moitteiden kera – testissä Turtle Beach Rematch Wireless Mario & Luigi

08.06.2026 - 15:03, Tero Lepistö

Senuan kärsimykset eivät ota loppuakseen – ensi vuonna julkaistava uusi peli paljastui trailerin kera

07.06.2026 - 22:03, Jaakko Herranen

Crazy Taxi: World Tour paljastui Xbox Games Showcasessa

07.06.2026 - 21:15, Jaakko Herranen

Crazy Taxi, Crazy Taxi World Tour, peli, uutinen, peliuutinen

007 First Light saa reilusti lisäsisältöä ensimmäisen vuotensa aikana

07.06.2026 - 14:11, Jaakko Herranen

Cuphead palaa peräti kahden pelin voimin – uskokaa pois, toinen näistä julkaistaan 8-bittiselle Sega Master Systemille

06.06.2026 - 16:23, Jaakko Herranen

Cuphead, Mighty Cuphead Adventure

Pitkään odoteltu Alien: Isolation 2 sai vihdoinkin ensimmäisen trailerinsa

06.06.2026 - 13:10, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica pistää uusiksi jälleen yhden kauhuklassikon – traileri julkaistiin Summer Game Festissä

06.06.2026 - 12:50, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica, peli, uutinen, peliuutinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • GTA5 oli sitä samaa aikoinaan kun se julkastiin 2013. kallein ja myydyin viihdetuote koskaan, tai en tiie oli minecraft edelleen silloinkin myydyin, sitä se on ainakin vielä. Tämä tulee varmasti rikkomaan siitäkin enemmän ja suuremmin kaikki...
    -- Grand Theft Auto VI, Remeded, 18 minuuttia sitten
  • The Drifterin arvio, kerta siitä nyt puhetta oli, on julki. Diggasin, vaikka ei täydellinen kokemus olekaan. Switch 2:n kontrollit nostivat arvosanaa ylöspäin, sen verran hyvin homma hoidettu. https://www.konsolifin.net/arvostelu/petri-piti-tast...
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), Ulukai, 21 minuuttia sitten
  • Tätä vähän itsekkin pelkäsin ja harkitsin tilausta hetken. Mutta voiton veti ajatus siitä että voin nfc-laattaa näyttämällä vaihtaa lennosta vaikkapa Intellivisionin Skiingistä Arcade Centipedeen jne. jne. Aivan huikea ominaisuus. Sitte...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, m_vierimaa, 49 minuuttia sitten
  • Aika vähän mitään uutta luvassa tällä seasonilla, joten taitaa jäädä väliin. Itse en pidä ollenkaan tuosta, että uniikeissa tavaroissa on vaihtuvat statsit. Mielestäni niiden pointti on juuri se, että ne antaa tietyt statsit, mutta sta...
    -- Diablo 4, Mossy, 2 tuntia sitten
  • Ruoskin itseäni sillä on jäänyt tänne mainitsematta, kuinka jo 16. kesäkuuta julkaistiin v13.52-päivitys, joka sisälsi näinkin "oleellisen" muutoksen. Lähde: PlayStation
    -- PS4-päivitykset, TT-2k, 2 tuntia sitten
  • Krimin niemimaa ei enää ole kovin haluttu paikka. https://charter97.org/en/news/2026/6/21/688589/?fbclid=IwY2xjawSovN9leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBUY1NJdTlBemRoeEZvOUFSc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHim7kVYSc4o_zlPcQV_yCfHa1K5J8fQRKGEB_2CHKu9oM...
    -- Venäjän hyökkäyssota Ukrainassa, Strooper12, 2 tuntia sitten
  • Itse pidin Nier isä päähahmosta enemmän mutta käytännössä tarina toimii ihan hyvin kumpanakin versiona. Originaali Nier ja Replicant uusioversio ei periaatteessa eroa pelillisesti juurikaan toisistaan, uusioversiossa on yksi tarinallinen osuu...
    -- Viimeksi pelatut pelit, templar, 2 tuntia sitten
  • Joo, se on selvää, miksi joku asia on laitettu oletukseksi ja miksi joku on "työläämpi". Kotona en niin koe tähän tarvetta, koska käyttäjämäärä on niin pieni. Työpaikalla taas edes Windowsin asennus ei voi olla niin että asennetaan ...
    -- PC-pelaaminen, Dragonfly, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...