Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Seuraava Star Fox -peli julkaistaan loppukuusta – pelattava demomaistiainen nyt kokeiltavissa

09.06.2026 - 18:47, Jaakko Herranen

Star Fox, demo, peli, uutinen, peliuutinen, Switch 2

Sunnuntain Showcase -lähetyksessä paljastui peräti kaksi Xbox-konsoliyksinoikeutta

08.06.2026 - 16:08, Jaakko Herranen

Peruslaadukas ohjain tuttujen moitteiden kera – testissä Turtle Beach Rematch Wireless Mario & Luigi

08.06.2026 - 15:03, Tero Lepistö

Senuan kärsimykset eivät ota loppuakseen – ensi vuonna julkaistava uusi peli paljastui trailerin kera

07.06.2026 - 22:03, Jaakko Herranen

Crazy Taxi: World Tour paljastui Xbox Games Showcasessa

07.06.2026 - 21:15, Jaakko Herranen

Crazy Taxi, Crazy Taxi World Tour, peli, uutinen, peliuutinen

007 First Light saa reilusti lisäsisältöä ensimmäisen vuotensa aikana

07.06.2026 - 14:11, Jaakko Herranen

Cuphead palaa peräti kahden pelin voimin – uskokaa pois, toinen näistä julkaistaan 8-bittiselle Sega Master Systemille

06.06.2026 - 16:23, Jaakko Herranen

Cuphead, Mighty Cuphead Adventure

Pitkään odoteltu Alien: Isolation 2 sai vihdoinkin ensimmäisen trailerinsa

06.06.2026 - 13:10, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica pistää uusiksi jälleen yhden kauhuklassikon – traileri julkaistiin Summer Game Festissä

06.06.2026 - 12:50, Jaakko Herranen

Resident Evil Veronica, peli, uutinen, peliuutinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Eiköhän kilpailijakin nosta hintojaan, varsinkin kun GTA VI näkyy jo horisontissa. Jos hintoja on komponenttipulan vuoksi korotettava, niin nythän se kannattaa tehdä. Porukka kyllä ostaa laitteen kalliimmallakin, jos sillä voi pelata marraskuu...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, kissanpoika, 20 minuuttia sitten
  • Esim. Futuremovieshopista 45 eurolla. Toki tohon tulee vielä postit päälle. https://www.futuremovieshop.fi/mortal-kombat-kollection-limited-edition-p-12037.html?consent=1
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, Jirza, 1 tunti sitten
  • Täysin puskista tähän tulee ilmainen asupäivitys Fatal Framen hengessä: 21426 pHeCED-gbG4
    -- Silent Hill f, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Samaa mieltä, arkham peleihin tuo sopii koska tietenkin batmanil semmonen kyky on, mut jotenki ei sovi sit yhtää vaikka nyt esim tähä ghost of yöteihin että skannailee seinien läpi, toki senki ois voinut jotenki suunnitella AC peleistä tut...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 3 tuntia sitten
  • Vaikka alun perin vuonna 1993 julkaistu alkuperäisteos on mielestäni varsin tunnettu FMV-seikkailu, kyllä kai tämän voi indieksi laskea, kun uusioversion taustalla oleva tiimi ei ole mitenkään erityisen suuri: https://www.konsolifin.net/arvos...
    -- Indiepelit yleisesti, Nikender, 4 tuntia sitten
  • The 7th Guestin uusioversio oli kyllä kaikin puolin onnistunut teos. Lisää mietteitä alla: https://www.konsolifin.net/arvostelu/nostalgiahermoa-kutitteleva-seikkailu-kauhujen-kartanossa-kerrassaan-charmantti-ja-the-7th-guest-remake
    -- Viimeksi pelatut pelit, Nikender, 4 tuntia sitten
  • Hulluinta on vielä se, että joskus se Classics/Platinum painos on se paras versio pelistä. Esim. kaikki lisäsisältö tai muuta vastaavaa ja sitten kannet on tuollaiset yökötyksen näköiset.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, Dragonfly, 4 tuntia sitten
  • Ois kyllä kiva jos tulis joku trailer 3 tai alkais näkymään vähän enemmän tietoa. Eiköhän joku isompi pelimedia kuten IGN saa jonkun kuukauden eksklusiivin setin syksymmällä ainakin.
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...