Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Olen ollut KonsoliFINin toimituksen jäsen tammikuusta 2018 lähtien. Pelitaitoni ovat keskivertoa huonommat, ja uusien pelien opettelu viekin minulta yleensä runsaasti aikaa sekä hermoja. Tykkään kuitenkin astua ulos mukavuusalueeltani ja kokeilla rohkeasti minulle vieraitakin peligenrejä – joskus tosin aika huonoin tuloksin.
Elämää suurempi peli minulle on World of Warcraft, jota olenkin pelannut jo vuodesta 2007 saakka. Muihin suosikkeihini lukeutuvat tarinavetoiset rooli- ja seikkailupelit, ihkusöpöt elämäsimulaatiot sekä hurjan pelottavat kauhupelit.
Ihmisenä olen rauhaa ja hiljaisuutta rakastava introvertti, joka pysyy kaukana turhista kinasteluista ja internetin eipäs-juupas-väittelyistä. Minussa on kaksi puolta, joista toinen rakastaa kissanpentuja, pinkkiä väriä sekä muita suloisia söpöyksiä ja toinen taas kaikkia ihanan synkkiä ja makaabereja asioita. Tykkään myös syödä pullaa ja juoda kahvia.
Videopelien lisäksi kulutan aikaani lautapelien sekä sarjojen ja leffojen katselun parissa. Yritän myös käydä mahdollisimman usein livekeikoilla ja festareilla kuuntelemassa vähän raskaampia säveliä.
Lempisanontani on elokuvista tuttu fraasi: I'm too old for this shit, jota käytän lähes päivittäin monissa eri tilanteissa.
Arvostelujani voi halutessaan lukaista myös Muropaketista sekä Fintendosta. Omituisia ja turhanpäiväisiä höpinöitäni voi seurata myös Blueskystä.


























