Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

GC 2025: Onimusha: Way of the Sword sai samuraielokuvien fanin haukkomaan henkeään

01.06.2026 - 11:33, Joonatan Itkonen

Summerhouse –
Tästä herroille ja rouville näppärä kesäkoti, vain muutamalla eurolla

31.05.2026 - 09:01, Petri Kataja

Summer House nostokuva

Koetin tehdä Top 5 -listan James Bond -pelien tunnuskappaleista, mutta epäonnistuin surkeasti – en pitänyt kuin tasan yhdestä niistä

30.05.2026 - 09:36, Petri Kataja

007-tunnarit järjestykseen Brosnan First Light Craig nostokuva

Shovel Knight -studion uusi peli nousi vuoden arvostetuimmaksi – Mina the Hollower kerää ylistystä

29.05.2026 - 11:47, Tarja Porkka-Kontturi

Mina the Hollower, peliuutinen, peli

Mina the Hollower –
Piskuisen hiirulaisen upea uusretroseikkailu möyrii voimalla vuoden peli -ehdokkaaksi

29.05.2026 - 11:22, Niko Lähteenmäki

License to thrill – KonsoliFIN tapasi 007 First Light -pelin tekijät Kööpenhaminassa

28.05.2026 - 11:18, Joonatan Itkonen

Call of the Elder Gods –
Vapise Indiana Jones, Harry Everhart on täällä!

27.05.2026 - 12:34, Senja Littman

Pelaamisen SM-kilpailut 1994 – muistoja karsinnoista finaaleihin

26.05.2026 - 17:33, Toni Turunen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Onhan tuolla arvosteluissa paljonkin kritisoitu hintalappua. Esimerkiksi Polygon, Tom's Hardware ja PC Gamer nostavat esiin liian korkean hinnan. Näin siis nopealla nettihaulla tarkasteltuna. Eli eipä tässäkään tuplastandardeja taida olla. Jos...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 26 sekuntia sitten
  • Ei ole kestävää. Jotenkin on fiilis, että studioiden pudotuspelit ovat vääjäämättä käynnissä ellei tekoäly jotenkin asiaa muuta. Hintojen nousun aiheuttaa niin kysyntä kuin tarjonta. Ilman kumpaakin hinnat eivät nouse.
    -- Pelien hinnoista, Mattix, 2 minuuttia sitten
  • No kylläpä oli tuulesta temmattu tulkinta siitä mitä jengi on sanonut. :D
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 18 minuuttia sitten
  • Syvät pahoitteluni käyttämästäni, ja näköjään ymmärtämättömästä terminologiastani.
    -- Ketutuskeskustelu, Strooper12, 34 minuuttia sitten
  • Niin, olisihan se sinänsä aika hullua, jos Kratos olisi mennyt naimisiin pikkutytön kanssa.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 1 tunti sitten
  • Pahoittelen että edelleen kaappaan tätä keskustelua, mutta eipä täällä Bunkeristakaan puhuta. Nyt meni Amnesia Rebirth läpi, en osannut lainkaan samaistua päähahmoon ja kun pelissä on kaiken maailman hölmöyksiä, niin tämä jäi minun k...
    -- Amnesia: The Bunker, m_vierimaa, 1 tunti sitten
  • Joskus viimevuonna PC:lle saapunut erinomainen klikkailu seikkailu nyt Switchillä. https://opencritic.com/game/18914/the-drifter/charts 7Zf5fHBp8Io
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), HideoMiyamoto, 3 tuntia sitten
  • Tuntuu että tietyt vihavaikuttajat ja heidän seuraajat ovat ainoita, jotka tuosta edes ovat kiinnostuneita puhua. Jotenkin kyllä niin tyypillistä että vaahdotaan asioista, jotka eivät olisi omien sanojen mukaan muutenkaan kiinnostaneet.
    -- Yleinen pelialan uutisketju, MarcheM, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...