Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Marvel's Wolverine sai verenpunaista pelikuvavideota peräti seitsemän minuutin verran

03.06.2026 - 09:08, Jaakko Herranen

Wolverine, Marvel's Wolverine

Crimson Desert saa ison sisältöpäivitysten sarjan – myös merkittävä DLC vahvistettiin

02.06.2026 - 13:40, Tarja Porkka-Kontturi

Kliff taistelun tiimellyksessä, Crimson Desert, peliuutinen, pelit

Yoshi and the Mysterious Book –
Tämä mikään tasoloikka ole! Ja voi mahoton paikka, hyvä niin

01.06.2026 - 15:34, Petri Kataja

Yoshi and the Mysterious Book nostokuva

GC 2025: Onimusha: Way of the Sword sai samuraielokuvien fanin haukkomaan henkeään

01.06.2026 - 11:33, Joonatan Itkonen

Summerhouse –
Tästä herroille ja rouville näppärä kesäkoti, vain muutamalla eurolla

31.05.2026 - 09:01, Petri Kataja

Summer House nostokuva

Koetin tehdä Top 5 -listan James Bond -pelien tunnuskappaleista, mutta epäonnistuin surkeasti – en pitänyt kuin tasan yhdestä niistä

30.05.2026 - 09:36, Petri Kataja

007-tunnarit järjestykseen Brosnan First Light Craig nostokuva

Shovel Knight -studion uusi peli nousi vuoden arvostetuimmaksi – Mina the Hollower kerää ylistystä

29.05.2026 - 11:47, Tarja Porkka-Kontturi

Mina the Hollower, peliuutinen, peli

Mina the Hollower –
Piskuisen hiirulaisen upea uusretroseikkailu möyrii voimalla vuoden peli -ehdokkaaksi

29.05.2026 - 11:22, Niko Lähteenmäki

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Näinhän se on, meille kuluttajille tosiaan olisi aivan erinomaista, jos "walled garden" jäisi historiaan myös konsoleilla, mutta ainakaan vielä näin ei ole ollut. Me lopulta maksetaan enemmän vain siksi, että näin on. Kilpaillut markkinat ...
    -- PC-pelaaminen, J.Sunderland, 12 minuuttia sitten
  • Toisella läpipeluulla vähän nauratti, kun sain erään loppuratkaisun noin kaksi minuuttia pelin alkamisen jälkeen. Ihan sattumalta ja ihan normaalisti omalla tyylilläni pelaamalla. Pitkin matkaa tuli sitten pidettyä silmällä mahdollisia vaih...
    -- Viimeksi pelatut pelit, kissanpoika, 26 minuuttia sitten
  • Käynnistysruutukin on ilmeisesti muuttunut (tai ainakin saatavilla) samaan teemaan. Älytöntä. https://www.pushsquare.com/news/2026/06/ps5-adds-custom-gta-6-start-up-screen-sony-rebrands-ps-app-as-pre-orders-go-live
    -- Grand Theft Auto VI, kissanpoika, 39 minuuttia sitten
  • Kuuluuko Microsoft Flight Simulator tähän kategoriaan? Itse hommasin sen melkein heti julkaisussa PS5 Pro:lle. Huikea rentoutuspeli! Olen tosin lennellyt pelkkää vapaalentoa maisemia katsellen. Töitä en siis ole tehnyt. :D Poikkeuksellinen pel...
    -- Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.), Deadnight Warrior, 39 minuuttia sitten
  • One Piece remake näyttää fantastiselta. 3Gmo0EXHyKg
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, HideoMiyamoto, 5 tuntia sitten
  • Just nukahtamassa, ni ei pää toimi yhtään, mut japsiropejen nälkään voin suositella testaamaan Metaphor: ReFantaziota! Täytyy huominessa virkeempänä muistella mitä kaikkea sitä on tullut pelailtua!
    -- Ehdota peliä PS5. Koko gen lähes jäänyt pelaamatta, feogla, 6 tuntia sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 8 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 10 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...