Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

GC 2025: Onimusha: Way of the Sword sai samuraielokuvien fanin haukkomaan henkeään

01.06.2026 - 11:33, Joonatan Itkonen

Summerhouse –
Tästä herroille ja rouville näppärä kesäkoti, vain muutamalla eurolla

31.05.2026 - 09:01, Petri Kataja

Summer House nostokuva

Koetin tehdä Top 5 -listan James Bond -pelien tunnuskappaleista, mutta epäonnistuin surkeasti – en pitänyt kuin tasan yhdestä niistä

30.05.2026 - 09:36, Petri Kataja

007-tunnarit järjestykseen Brosnan First Light Craig nostokuva

Shovel Knight -studion uusi peli nousi vuoden arvostetuimmaksi – Mina the Hollower kerää ylistystä

29.05.2026 - 11:47, Tarja Porkka-Kontturi

Mina the Hollower, peliuutinen, peli

Mina the Hollower –
Piskuisen hiirulaisen upea uusretroseikkailu möyrii voimalla vuoden peli -ehdokkaaksi

29.05.2026 - 11:22, Niko Lähteenmäki

License to thrill – KonsoliFIN tapasi 007 First Light -pelin tekijät Kööpenhaminassa

28.05.2026 - 11:18, Joonatan Itkonen

Call of the Elder Gods –
Vapise Indiana Jones, Harry Everhart on täällä!

27.05.2026 - 12:34, Senja Littman

Pelaamisen SM-kilpailut 1994 – muistoja karsinnoista finaaleihin

26.05.2026 - 17:33, Toni Turunen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Joskus viimevuonna PC:lle saapunut erinomainen klikkailu seikkailu nyt Switchillä. https://opencritic.com/game/18914/the-drifter/charts 7Zf5fHBp8Io
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), HideoMiyamoto, 16 minuuttia sitten
  • Tuntuu että tietyt vihavaikuttajat ja heidän seuraajat ovat ainoita, jotka tuosta edes ovat kiinnostuneita puhua. Jotenkin kyllä niin tyypillistä että vaahdotaan asioista, jotka eivät olisi omien sanojen mukaan muutenkaan kiinnostaneet.
    -- Yleinen pelialan uutisketju, MarcheM, 27 minuuttia sitten
  • Peli on ollut jonkun näköisessä kehityksessä jo 2018 lähtien. Projekti on siis suunniteltu alusta asti tällaiseksi. https://www.ign.com/articles/god-of-war-laufey-planned-since-2018-reveals-star-deborah-ann-woll
    -- God of War Laufey, HideoMiyamoto, 31 minuuttia sitten
  • Two Point Hospital saa nykysukupolven version kaikilla mausteilla. I5bliR4wWV0
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 42 minuuttia sitten
  • Pelaajat kiittää kun Capcom takoo laatua laadun perään. Capcom ei ole koskaan myynyt näin paljon pelejä 12 kk aikajakson aikana. https://www.videogameschronicle.com/news/capcom-just-sold-more-games-than-in-any-year-in-its-history/
    -- Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen), HideoMiyamoto, 55 minuuttia sitten
  • Tää on hyvin mielenkiintoinen keskustelu ottaen huomioon, että mitään hintaa ei ole vielä vahvistettu. Tulee mieleen vanha "pidä tunkkis" vitsi.
    -- Grand Theft Auto VI, Retski, 1 tunti sitten
  • Harvasta pelistä suostun maksamaan täyttää hintaa, mutta sitten on tiettyjä poikkeuksia. Yleensä nuukailen hankintojen suhteen ja nykyään aika vähän edes ostelen tarjouksista pelejä. Muistan kuinka Witcher 3 pelaamisen aikana tuli sellai...
    -- Pelien hinnoista, Ac3way, 1 tunti sitten
  • Vastaan vaikka tänne. En tietenkään ole pelannut. Jos ei käynyt vielä selväksi, en ole ensinkään innoissani kyseisestä pelistä. Esimerkiksi se valikoitui sillä perusteella, että siitä, sen budjetista ja kehittäjän mahdollisesta sul...
    -- Ketutuskeskustelu, Koalitio, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...