Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Seuraava God of War -peli tuuppaa Kratoksen syrjään protagonistin paikalta – reilusti pelikuvaa ja haastatteluja julki

03.06.2026 - 09:48, Jaakko Herranen

peli, uutinen, peliuutinen, god of war, god of war laufey

Parhaat legendat kerrotaan yhä uudestaan – Rayman Legends Untold paljastui

03.06.2026 - 09:17, Niko Lähteenmäki

Marvel's Wolverine sai verenpunaista pelikuvavideota peräti seitsemän minuutin verran

03.06.2026 - 09:08, Jaakko Herranen

Wolverine, Marvel's Wolverine

Crimson Desert saa ison sisältöpäivitysten sarjan – myös merkittävä DLC vahvistettiin

02.06.2026 - 13:40, Tarja Porkka-Kontturi

Kliff taistelun tiimellyksessä, Crimson Desert, peliuutinen, pelit

Yoshi and the Mysterious Book –
Tämä mikään tasoloikka ole! Ja voi mahoton paikka, hyvä niin

01.06.2026 - 15:34, Petri Kataja

Yoshi and the Mysterious Book nostokuva

GC 2025: Onimusha: Way of the Sword sai samuraielokuvien fanin haukkomaan henkeään

01.06.2026 - 11:33, Joonatan Itkonen

Summerhouse –
Tästä herroille ja rouville näppärä kesäkoti, vain muutamalla eurolla

31.05.2026 - 09:01, Petri Kataja

Summer House nostokuva

Koetin tehdä Top 5 -listan James Bond -pelien tunnuskappaleista, mutta epäonnistuin surkeasti – en pitänyt kuin tasan yhdestä niistä

30.05.2026 - 09:36, Petri Kataja

007-tunnarit järjestykseen Brosnan First Light Craig nostokuva

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Pikkuasia mut tästä joskus jossain ketjussa puhunut, että minkä takia kun pelin käynnistää tulee kaiken maailman press X to continue, sen jälkeen mennää yhestä valikosta toiseen jossa on sitte "continue" tai "load" että käydään parin t...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 11 minuuttia sitten
  • Tuon takiahan se digitaalinen ostaminen onkin oikeasti käyttöoikeuden vuokraamista vailla ennalta tiedettyä päättymispäivää. Jossain päin maailmaahan tuohon sanamuotoon on vähän enemmän kiinnitetty huomiota. Eihän se ole ostamista, jos t...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, kissanpoika, 16 minuuttia sitten
  • Tulipahan jatkettua omaa GTA matkaa nyt kun VI alkaa varmistua marraskuulle. Vice Cityä jatkoin kun sen joskus aloitin mut pelasin vaan ekan tehtävän silloin. En edes muistanut miten lyhyt tässä pelissä on se tarina osuus kun 7h jaksoin pelata...
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, HideoMiyamoto, 25 minuuttia sitten
  • Muutama runi tuli pelattua tuota Yet another zombie survivorsia. Oikein mainio peli vaikka onkin vasta early accessissa. Zombit sopii mielestäni hyvin tähän genreen. Viidentoista minuutin kohdalla aloin miettiä, että kuinka pitkiä runit on mutt...
    -- Bullet Heaven -pelit, ripulipamaus, 30 minuuttia sitten
  • Resonance A Plague Tale Legacy tämä odotus listalla kun julkaistaan elokuun lopussa kaksi aiempaa olleet mahtavia pelejä.
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), Pelaaja44, 32 minuuttia sitten
  • 1: IV. Paras ajettavuus koko sarjassa ja hyvä tarina. 2: V. Iso mappi ja monipuolista tekemistä. 3: San Andreas. Sama kuin vitosessa, mutta vanhentuneella ulkoasulla ja pelattavuudella. 4: Vice City. Mahtava tunnelma ja musiikki. 5: III. Peli, ...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, Hulikopteri, 33 minuuttia sitten
  • Vauhdikkaasti myy konsoli kun Verkkis saanut reilut kolme viikkoa sitten 10kpl Series X-konsolia ja kaikki on myyty viiden päivän sisään. https://i.imgur.com/vZnK19Z.jpeg
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, SlyFin, 34 minuuttia sitten
  • Itse taas näen ainakin autoilun ja lentelyn niin hyvin tehtynä ettei missään muussa vastaavanlaisessa open worldissa ole päästy lähellekkään. Juurikin sen takia, että se on fysiikkapohjaista. Myös ammuskelusta pidin varsinkin vitosessa jo...
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 40 minuuttia sitten
  • Osallistu keskusteluun...